Wat moet je er doen dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er ook alleen voor zoonlief heengaan, al vind ik het stiekem ook wel leuk
Ah in ieder geval wel een nuttige bezigheidquote:
Ga je ook naar prspct X hkv X deathchantquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik zaterdag nog moet aftaaien naar Tilburg
Oh niet dusquote:
Ik heb net een zak Karamel Zeezout kruidnoten open getrokkenquote:
klinkt smerig, doe mij maar gewoon normale kruidnotenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een zak Karamel Zeezout kruidnoten open getrokken![]()
Koop dan gewoon een pak maria biscuitjes of zo...quote:Op donderdag 11 november 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt smerig, doe mij maar gewoon normale kruidnoten
nee,das nog smerigerquote:Op donderdag 11 november 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een pak maria biscuitjes of zo...
isgewoon viesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
maar karamel zeezout mot je niet?
helemaal confuus.....
Zijn we dat hier danquote:
Nee, ik heb ze verbaal ingemaakt 🥲quote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?
Spareribs, speklapjes, babi pangang, bratworsten, schnitzelsquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja tog?![]()
Ik vreet zo weinig mogelijk oink. Heel soms een keer een plak ham of zo.
Oh ja dat moet ik ook nog halenquote:
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoortquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja tog?![]()
Ik vreet zo weinig mogelijk oink. Heel soms een keer een plak ham of zo.
mehhhhquote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spareribs, speklapjes, babi pangang, bratworsten, schnitzels
Hier komen toch geen kinderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
extra sint maarten snoep ingekocht
Schijf van vijf.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ik vind jullie echt heel superstomquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze verbaal ingemaakt 🥲
Ik zou dit eens heroverwegenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoort
Is ook de lekkerste natuurlijk
Dat is eend hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoort
Is ook de lekkerste natuurlijk
Ryan Reynolds Godquote:
Oh ga doorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Jij raakt opgewonden van deze praat hč
Je moet ook niet de vis los van de rijst eten bij de sushiquote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
waarom vult rijst altijd zo beroerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |