SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
![]()
Qua vrouwelijk schoon..??quote:Op donderdag 11 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Verbetering ten opzichte van de vorige plek?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Wil verder in m'n boek maar Gergi heeft m'n ereader nog steeds geconfisqueerd.
'maar zuster, wat doet u nu'quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
Nou in het algemeen meerquote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Qua vrouwelijk schoon..??
Ja hoor....
Hey. Jij ging naar België verhuizen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed. Hebben ze nog appartementen?
Nee. daarnaast is er ook nog het wachtlijstsysteem van toepassing...quote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed. Hebben ze nog appartementen?
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."quote:Op donderdag 11 november 2021 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een call to arms
Het is een andere manier van wonen. Wat meer afgesloten van de gemene boze wereld ook...quote:
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. daarnaast is er ook nog het wachtlijstsysteem van toepassing...
En je moet wel een bepaalde zorgindicatie hebben en ik denk dat jij best wel voor jezelf kan zorgen
O jaquote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoor
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."
*rukt machinegeweer onder het bed vandaan*
"Skittles, kiss the sky and taste the motherfucking rainbow"quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."
*rukt machinegeweer onder het bed vandaan*
Ik wil maar zeggenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoor
Moet je eten als je een keer dat gevoel hebt van "nou zou het nu wel lekker vinden om het glazuur van m'n tanden te laten springen".quote:
Liggen vaak bij de kassa.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef mschol het volgende:
sterker nog ik heb er alleen van gehoord, volgens nooit zien liggen in een winkel
Nee heb het druk met You kijken.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Iedereen is nu onderweg naar de supermarkt om skittles te kopen?
Ik ben nu bij aflevering tien van seizoen twee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ik ook nog aan beginnen, seizoen 3
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Ama het volgende:
Komend weekend seizoen drie maar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik kwam hier laatst nog een zak tegen in de kast, kwam nog uit de VS waar het zo'n complenetary gift was in het hotel omdat ik zo'n gewaardeerde klant was.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Desperados is inderdaad een stuk lekkerderquote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Corona Corona Corona, ik kan het niet meer horen
Ik zit bij de snackbarquote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
het boeit me niet, heb wel andere zaken aan mn hoofdquote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Daar kom jij nooit natuurlijkquote:
nee, opweg naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Morgen persconferentie nog kijken?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Tsja je moet toch weten welke ellende ze nu weer bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen persconferentie nog kijken?
Hoop het niet voor jequote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik zaterdag nog moet aftaaien naar Tilburg
Ik zou er ook alleen voor zoonlief heengaan, al vind ik het stiekem ook wel leukquote:
hoor ik achteraf wel, ga ik geen flutrutte en hugoprutser voor kijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja je moet toch weten welke ellende ze nu weer bedenken
Wat moet je er doen dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er ook alleen voor zoonlief heengaan, al vind ik het stiekem ook wel leuk
Ah in ieder geval wel een nuttige bezigheidquote:
Ga je ook naar prspct X hkv X deathchantquote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik zaterdag nog moet aftaaien naar Tilburg
Oh niet dusquote:
Ik heb net een zak Karamel Zeezout kruidnoten open getrokkenquote:
klinkt smerig, doe mij maar gewoon normale kruidnotenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net een zak Karamel Zeezout kruidnoten open getrokken![]()
Koop dan gewoon een pak maria biscuitjes of zo...quote:Op donderdag 11 november 2021 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt smerig, doe mij maar gewoon normale kruidnoten
nee,das nog smerigerquote:Op donderdag 11 november 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een pak maria biscuitjes of zo...
isgewoon viesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
maar karamel zeezout mot je niet?
helemaal confuus.....
Zijn we dat hier danquote:
Nee, ik heb ze verbaal ingemaakt 🥲quote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?
Spareribs, speklapjes, babi pangang, bratworsten, schnitzelsquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja tog?![]()
Ik vreet zo weinig mogelijk oink. Heel soms een keer een plak ham of zo.
Oh ja dat moet ik ook nog halenquote:
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoortquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja tog?![]()
Ik vreet zo weinig mogelijk oink. Heel soms een keer een plak ham of zo.
mehhhhquote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spareribs, speklapjes, babi pangang, bratworsten, schnitzels
Hier komen toch geen kinderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
extra sint maarten snoep ingekocht
Schijf van vijf.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ik vind jullie echt heel superstomquote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze verbaal ingemaakt 🥲
Ik zou dit eens heroverwegenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoort
Is ook de lekkerste natuurlijk
Dat is eend hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk enkel varkensvlees als vleessoort
Is ook de lekkerste natuurlijk
Ryan Reynolds Godquote:
Oh ga doorquote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Jij raakt opgewonden van deze praat hè
Je moet ook niet de vis los van de rijst eten bij de sushiquote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
waarom vult rijst altijd zo beroerd
ik had nu rijst met kipquote:Op donderdag 11 november 2021 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet de vis los van de rijst eten bij de sushi
Zonder saus?quote:
Rijst gevuld met zaad uit noten. Huehuehuequote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het was noten en zaden rijst, dat is altijd lekker
How the turntables have...quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega en die lust gewoon geen kip
Zo vroeg naar bed op vakantiequote:
Om vier uur is hij alweer wakker.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
Handdoekje leggenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Nightmare.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
Ik zweet nog steeds van dat broodje hete kip. Snot uit m'n neus. Alles
quote:
Ja zag het, nee nou ja beetje erg ongepast om op een dag dat er 16.000 besmettingen bijgekomen zijn de polonaise te gaan lopen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskes
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?quote:
nee de hele slang, van staart tot kop... lekker hoor met tuinkruidenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?
Jack vind dat het goed gaat!quote:Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zag het, nee nou ja beetje erg ongepast om op een dag dat er 16.000 besmettingen bijgekomen zijn de polonaise te gaan lopen.
Maar wat deze lies?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
quote:
Typisch Bosch wel, vandaag feesten en morgen? nou dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jack vind dat het goed gaat!over 4 dagen doen we 22.000
De week daarop huilen in het JBZ
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee de hele slang, van staart tot kop... lekker hoor met tuinkruiden
zo lang al geledenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" meequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" mee
x2quote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt een hekel aan carnaval.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" mee
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en viesquote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt een hekel aan carnaval.
Jawel want jij bent een feestbeest, na een uurtje sta je op de bar te dansen en sta je te janken als het voorbij isquote:Op donderdag 11 november 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet voor dit benedenriviers festijn gemaakt geloof ik
Mensen die alleen gezellig (menen te) zijn als ze alcohol gedronken hebben kan ik niet zo goed hebben. En tijdens carnaval kom je er daar net iets teveel van tegen. Aantal van mijn vrienden gaan ook van donderdagavond tot woensdagavond het liefst aan een stuk door.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en vies
Mijn jeugdvriendin die heeft haar zoontjes carnavalsnamen gegeven, een pedant rood-wit-geel vlaggetje onder haar navel getatoeëerd en legt iedere maand 1000 euro opzij om maar uit te geven met carnaval
Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'quote:Op donderdag 11 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en vies
Mijn jeugdvriendin die heeft haar zoontjes carnavalsnamen gegeven, een pedant rood-wit-geel vlaggetje onder haar navel getatoeëerd en legt iedere maand 1000 euro opzij om maar uit te geven met carnaval
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want jij bent een feestbeest, na een uurtje sta je op de bar te dansen en sta je te janken als het voorbij is
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ikquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ik
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die alleen gezellig (menen te) zijn als ze alcohol gedronken hebben kan ik niet zo goed hebben. En tijdens carnaval kom je er daar net iets teveel van tegen. Aantal van mijn vrienden gaan ook van donderdagavond tot woensdagavond het liefst aan een stuk door.
Tijdens de carnaval mag dat toch gewoon?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.
Moet ie mee dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat. Die hebben maar een stand qua drinken.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezien
Amadeiro en Knillisquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'
Dat is wel een grip viertjequote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef Recce het volgende:
Iemand heeft de brandweer gebeld voor een vulkaanuitbarsting:
[ afbeelding ]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Ik ken een Marietje uit Schaijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amadeiro en Knillis![]()
En zelf heeft ze een Frans-Egyptische naam om het nog bonter en vreemder te maken
Via je neef??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
Hoe vond je Gauchos?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Dat doe ik dan dus elke keer expres net nietquote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.
Dacht je dat ik het uit mijn duim zoog?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik dan dus elke keer expres net niet![]()
En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergiquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loopquote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.quote:
Dohhhh lekker in het centrumquote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loop
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...quote:
Ik kan overal over meepraten.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Work related en fok lijkt mij niet een combi
Volendam in Brabant??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.
Ik snap je vraag niet zo goed.quote:
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.quote:
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergi
Groene jasmijntheequote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb framboos met granaatappel
Dan zit je vlakbij de Blob nu dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...
Stadsdeel heet dan ook gewoon centrum...
Dat is een soort van bitterballen thee...quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan overal over meepraten.
Tofquote:Op donderdag 11 november 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo goed.
[..]
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.
[..]
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.
Fles vast. Of van de meet bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofDoen jullie uitgebreid verslag?
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]Over het algemeen vinden vakgenoten dat al ingewikkeld.
Het hele stadscentrum is op een steenworpquote:Op donderdag 11 november 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit je vlakbij de Blob nu dan?
Deed een inner gniffel. Fles gaat extreem vroeg naar bed en jij meldt vlak daarna hoe fijn het is elkaar weer te zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier alvast een impressie van morgenquote:Op donderdag 11 november 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.
[..]
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.
leslie Nielsenquote:Op donderdag 11 november 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier alvast een impressie van morgen
[ afbeelding ]
Dat. En datquote:Op donderdag 11 november 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles vast. Of van de meet bedoel je?
ik heb even in zijn kopje gedrevenquote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een soort van bitterballen thee...
Oh zo. Nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deed een inner gniffel. Fles gaat extreem vroeg naar bed en jij meldt vlak daarna hoe fijn het is elkaar weer te zien.
Dit....dit lijkt me erg goor.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even in zijn kopje gedreven
Lol is wel een oudere man die die workshops geeft.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Extra spijkerbroek mee dan maar!quote:Op donderdag 11 november 2021 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol is wel een oudere man die die workshops geeft.
Heb ik net opgemaaktquote:
Smaakt prima.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In elk glas melk zit een vingerhoedje pus
Die gids was geen oude man.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Extra spijkerbroek mee dan maar!
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit....dit lijkt me erg goor.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even in zijn kopje gedreven
Lies!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die gids was geen oude man.Moet wel denken opeens aan een gids in Athene met wie ik eens gezoend heb, die was wel 60+
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die gids was geen oude man.Moet wel denken opeens aan een gids in Athene met wie ik eens gezoend heb, die was wel 60+
Geen idee, maar die was gewoon leuk.quote:
Ik kom ook wel eens leuke lieve oude mensen tegenquote:Op donderdag 11 november 2021 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, was gewoon een leuke lieve man.
Er was aantrekkingskracht. En ja dat kan je dus kennelijk hebben met bijna bejaarden.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens leuke lieve oude mensen tegen
Is dat Leslie Nielsen?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
60+ zit bij mij nog in de categorie 'had je vader kunnen wezen'quote:Op donderdag 11 november 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, maar die was gewoon leuk.Ik zeg altijd dat ik niet roomser dan de paus ben maar jullie geloven mij nooit ofzo. Heb het toen wel bij zoenen gelaten.
Heb jij een beetje een sexy vader?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
60+ zit bij mij nog in de categorie 'had je vader kunnen wezen'
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat Leslie Nielsen?
Geweldige films waren dat
Morgen is het Liesje Nielsen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat Leslie Nielsen?
Geweldige films waren dat
Ik verheug me eigenlijk vooral op de pottenbakkunsten van Fles.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het Liesje Nielsen.
Lekker flessenbakken.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen is het Liesje Nielsen.
Ik neem aan dat jij dit gaat vastleggen?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verheug me eigenlijk vooral op de pottenbakkunsten van Fles.
Dat lijkt me wel ja. Elke seconde.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dit gaat vastleggen?
je bent zelf een fristiquote:Op donderdag 11 november 2021 21:47 schreef Ama het volgende:
Ook wel zin in Fristi maar heb ik niet.
Wij ookquote:Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit wordt prachtigquote:Op donderdag 11 november 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Elke seconde.
dit vraagt om een filmpjequote:Op donderdag 11 november 2021 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
'wat een neukfout'quote:Op donderdag 11 november 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit wordt prachtig![]()
'En dan joeks ik zo een homp klei er op'
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit wordt prachtig![]()
'En dan joeks ik zo een homp klei er op'
Had ik ookquote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb framboos met granaatappel
quote:
Omdat die blijven drijvenquote:
Gewoon die knul een biertje geven en zeggen dat die even tot 10 moet tellenquote:
Maar dat is wel de lekkerste smaakquote:
Die sinasappel mandarijn is ook lekkerquote:Op donderdag 11 november 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is wel de lekkerste smaak
Heb ik vast ook nog wel staan, wordt tijd dat ze weer eens in de bonus zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die sinasappel mandarijn is ook lekker
Als jij nou eens wat meer zou eten zouden wij het niet allemaal hoeven doenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
Liesje en Fles op vakantie
[ afbeelding ]
gezelligquote:Op donderdag 11 november 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Lekker carnavallen
Freestyle polonaisequote:Op donderdag 11 november 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Lekker carnavallen
Nooit meer dus.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:27 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel weer eens carnaval willen vieren maar niet in deze malaise periode
Heb mijn doos goedkope malibu red binnen trouwensquote:
nicequote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb mijn doos goedkope malibu red binnen trouwens
👀quote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb mijn doos goedkope malibu red binnen trouwens
oh smaakt het dan nog wel naar malibu?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)rt-uit-spanje-214553
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh smaakt het dan nog wel naar malibu?
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijvenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Sinterklaas gaat hier in Sweet Lake ook niet echt door
tot op heden in deze crisis is een tijdsduur nooit uitgekomenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijven
Nee natuurlijk niet. Vanaf morgen 2G en vier weken lockdownquote:Op donderdag 11 november 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijven
of ze nu 2 of 4 weken roepen, ze houden zich er toch niet aanquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vanaf morgen 2G en vier weken lockdown
Ik ook niet, had het volgens mij ook niet meer in huis, alleen nog zo'n malibu pineapple of iets achterin de kastquote:
Slangen hebben geen oortjes, ze hebben je weer opgelicht op de marktquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wil iemand nog chocolade slangenoortjes?
weet je het zeker? ze kwamen samen met de gesuikerde pootjesquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slangen hebben geen oortjes, ze hebben je weer opgelicht op de markt
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of ze nu 2 of 4 weken roepen, ze houden zich er toch niet aan
Dat lust ik welquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wil iemand nog chocolade slangenoortjes?
Ik hield het bij twee jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog wel begin corona dat ik dacht oh dit hebben we wel binnen een jaar gehad.
Denk dat ze je gekonfijte hagedis hebben aangesmeerdquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je het zeker? ze kwamen samen met de gesuikerde pootjes
me tooquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog wel begin corona dat ik dacht oh dit hebben we wel binnen een jaar gehad.
laten we snel allemaal fvd stemmenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.
Ik snap niet dat er nog iemand vertrouwen heeft in dit "beleid"
maart 2020, het zou 1 maandje duren en dan was alles weer normaalquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Over het beleid valt genoeg op af te geven, maar het is nou niet dat het een controleerbaar virus is dat we lekker oer-Hollands in een gekaderd hokje kunnen stoppen. Gejank op de regering zijn genoeg redenen voor te bedenken maar niet omdat een virus zich niet gedraagt zoals wij dat graag zouden willen zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.
Ik snap niet dat er nog iemand vertrouwen heeft in dit "beleid"
Nee want Fristi is roze, als je de goede neemt.quote:
Dan zit ik net in restaurant te eten. Gooien ze het misschien meteen dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
ze bouwen de spanning wel op
Kabinet nog niet uit over coronamaatregelen, overleg morgen verder
Het demissionaire kabinet is er na uren vergaderen over nieuwe coronamaatregelen op het Catshuis nog niet uit. Deels zijn er besluiten gevallen, deels niet, zeggen ingewijden. Maar over welke besluiten het gaat is niet duidelijk. Het overleg gaat morgen verder.
Daarna, volgens planning ook morgenochtend, bespreekt het kabinet de voorgenomen maatregelen met het Veiligheidsberaad. Dat zijn de burgemeesters van de veiligheidsregio's onder leiding van de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls.
Vervolgens bespreekt het kabinet de voorgenomen maatregelen in de Ministeriële Commissie Covid en neemt er formeel een besluit over. Het Tweede Kamerdebat is dinsdag.
Morgenavond om 19.00 uur geven premier Rutte en minister De Jonge weer een persconferentie. Die wordt door de NOS op NPO 1, nos.nl en NPO Politiek uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |