Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'quote:Op donderdag 11 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en vies
Mijn jeugdvriendin die heeft haar zoontjes carnavalsnamen gegeven, een pedant rood-wit-geel vlaggetje onder haar navel getatoeėerd en legt iedere maand 1000 euro opzij om maar uit te geven met carnaval
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want jij bent een feestbeest, na een uurtje sta je op de bar te dansen en sta je te janken als het voorbij is
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ikquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ik
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die alleen gezellig (menen te) zijn als ze alcohol gedronken hebben kan ik niet zo goed hebben. En tijdens carnaval kom je er daar net iets teveel van tegen. Aantal van mijn vrienden gaan ook van donderdagavond tot woensdagavond het liefst aan een stuk door.
Tijdens de carnaval mag dat toch gewoon?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.
Moet ie mee dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat. Die hebben maar een stand qua drinken.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezien
Amadeiro en Knillisquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'
Dat is wel een grip viertjequote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef Recce het volgende:
Iemand heeft de brandweer gebeld voor een vulkaanuitbarsting:
[ afbeelding ]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Ik ken een Marietje uit Schaijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amadeiro en Knillis![]()
En zelf heeft ze een Frans-Egyptische naam om het nog bonter en vreemder te maken
Via je neef??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
Hoe vond je Gauchos?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Dat doe ik dan dus elke keer expres net nietquote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.
Dacht je dat ik het uit mijn duim zoog?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik dan dus elke keer expres net niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |