En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergiquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loopquote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.quote:
Dohhhh lekker in het centrumquote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loop
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...quote:
Ik kan overal over meepraten.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Work related en fok lijkt mij niet een combi
Volendam in Brabant??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.
Ik snap je vraag niet zo goed.quote:
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.quote:
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergi
Groene jasmijntheequote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb framboos met granaatappel
Dan zit je vlakbij de Blob nu dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...
Stadsdeel heet dan ook gewoon centrum...
Dat is een soort van bitterballen thee...quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan overal over meepraten.
Tofquote:Op donderdag 11 november 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo goed.
[..]
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.
[..]
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.
Fles vast. Of van de meet bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofDoen jullie uitgebreid verslag?
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]Over het algemeen vinden vakgenoten dat al ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |