ik had nu rijst met kipquote:Op donderdag 11 november 2021 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet de vis los van de rijst eten bij de sushi
Zonder saus?quote:
Rijst gevuld met zaad uit noten. Huehuehuequote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het was noten en zaden rijst, dat is altijd lekker
How the turntables have...quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega en die lust gewoon geen kip
Zo vroeg naar bed op vakantiequote:
Om vier uur is hij alweer wakker.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
Handdoekje leggenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Nightmare.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
Ik zweet nog steeds van dat broodje hete kip. Snot uit m'n neus. Alles
quote:
Ja zag het, nee nou ja beetje erg ongepast om op een dag dat er 16.000 besmettingen bijgekomen zijn de polonaise te gaan lopen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskes
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?quote:
nee de hele slang, van staart tot kop... lekker hoor met tuinkruidenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?
Jack vind dat het goed gaat!quote:Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zag het, nee nou ja beetje erg ongepast om op een dag dat er 16.000 besmettingen bijgekomen zijn de polonaise te gaan lopen.
Maar wat deze lies?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
quote:
Typisch Bosch wel, vandaag feesten en morgen? nou dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jack vind dat het goed gaat!over 4 dagen doen we 22.000
De week daarop huilen in het JBZ
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee de hele slang, van staart tot kop... lekker hoor met tuinkruiden
zo lang al geledenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Is lekker hier en zo fijn om Fles weer eens te zien. Ook al is het al ruim 1,5 jaar geleden voelt het weer als vanoude, en dat is tof!
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" meequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" mee
x2quote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt een hekel aan carnaval.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden een keer een bovenriviers grietje bij met carnaval en die zong steeds luidkeels en helemaal blij "Wa'n lekker ding bende gij, en ge hebt zo'n lekker kutje" mee
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en viesquote:Op donderdag 11 november 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt een hekel aan carnaval.
Jawel want jij bent een feestbeest, na een uurtje sta je op de bar te dansen en sta je te janken als het voorbij isquote:Op donderdag 11 november 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet voor dit benedenriviers festijn gemaakt geloof ik
Mensen die alleen gezellig (menen te) zijn als ze alcohol gedronken hebben kan ik niet zo goed hebben. En tijdens carnaval kom je er daar net iets teveel van tegen. Aantal van mijn vrienden gaan ook van donderdagavond tot woensdagavond het liefst aan een stuk door.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en vies
Mijn jeugdvriendin die heeft haar zoontjes carnavalsnamen gegeven, een pedant rood-wit-geel vlaggetje onder haar navel getatoeëerd en legt iedere maand 1000 euro opzij om maar uit te geven met carnaval
Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'quote:Op donderdag 11 november 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken de charme ervan precies hoe het hoort te voelen maar het is wel een heel gedoetje ja, en vies
Mijn jeugdvriendin die heeft haar zoontjes carnavalsnamen gegeven, een pedant rood-wit-geel vlaggetje onder haar navel getatoeëerd en legt iedere maand 1000 euro opzij om maar uit te geven met carnaval
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want jij bent een feestbeest, na een uurtje sta je op de bar te dansen en sta je te janken als het voorbij is
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ikquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na dat ene uurtje moet je er nog een stuk of 8.
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
3 dagen huilen en minstens een kater van een week vrees ik
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezienquote:Op donderdag 11 november 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die alleen gezellig (menen te) zijn als ze alcohol gedronken hebben kan ik niet zo goed hebben. En tijdens carnaval kom je er daar net iets teveel van tegen. Aantal van mijn vrienden gaan ook van donderdagavond tot woensdagavond het liefst aan een stuk door.
Tijdens de carnaval mag dat toch gewoon?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je vent er vandoor gaat met Marietje uit Schaijk is het huilen inderdaad.
Moet ie mee dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar noem je ook wat. Die hebben maar een stand qua drinken.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens met een groepje Schotten carnaval vieren, die hadden om 10:00 uur in de ochtend al een dodelijke hoeveelheid alcohol op, ik heb echt heeeeel erg gekke dingen gezien
Amadeiro en Knillisquote:Op donderdag 11 november 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Enlighten me over het onderwerp 'carnavalsnamen'
Dat is wel een grip viertjequote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef Recce het volgende:
Iemand heeft de brandweer gebeld voor een vulkaanuitbarsting:
[ afbeelding ]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Ik ken een Marietje uit Schaijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 11 november 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amadeiro en Knillis![]()
En zelf heeft ze een Frans-Egyptische naam om het nog bonter en vreemder te maken
Via je neef??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
Hoe vond je Gauchos?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Oh trouwens laatst 2 dagen achter elkaar bij Soprano's gegeten. No shame ennaar gauchos
Dat doe ik dan dus elke keer expres net nietquote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kondig het eens van tevoren aan. Dan kan ik ook een tafeltje reserveren.
Dacht je dat ik het uit mijn duim zoog?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Marietje uit Schaijk.
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat doe ik dan dus elke keer expres net niet![]()
En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergiquote:Op donderdag 11 november 2021 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loopquote:Op donderdag 11 november 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.quote:
Dohhhh lekker in het centrumquote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar loop ik nu langs als ik naar de Appie loop
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...quote:
Ik kan overal over meepraten.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Work related en fok lijkt mij niet een combi
Volendam in Brabant??quote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Marietje heeft een chihuahua, asblond, heeft een nasaal piepstemmetje en bezit dat halve dorp via haar opa die tegelijkertijd haar vader is.
Ik snap je vraag niet zo goed.quote:
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.quote:
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En morgen de langverwachte meet met Kwiwi en Gergi
Groene jasmijntheequote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb framboos met granaatappel
Dan zit je vlakbij de Blob nu dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik woon nu dus echt gewoon vrijwel in de stad...
Stadsdeel heet dan ook gewoon centrum...
Dat is een soort van bitterballen thee...quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan overal over meepraten.
Tofquote:Op donderdag 11 november 2021 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo goed.
[..]
Januari vorig jaar Albaantje. Ohja en ergens in de zomer nog een nachtje Valkenburg maar dat telt bijna niet.
[..]
Yep! Heel lief ze hadden ons uitgenodigd om mee naar het noorden te gaan maar morgen gaan we dus als verrassing (Fles heeft het al geraden) pottenbakken en sowieso is een dagje bijkomen na een lange reisdag voor mij wel fijn. Dus zien we ze morgenavond.
Fles vast. Of van de meet bedoel je?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofDoen jullie uitgebreid verslag?
Kun je nagaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]Over het algemeen vinden vakgenoten dat al ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |