ik had nu rijst met kipquote:Op donderdag 11 november 2021 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet de vis los van de rijst eten bij de sushi
Zonder saus?quote:
Rijst gevuld met zaad uit noten. Huehuehuequote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het was noten en zaden rijst, dat is altijd lekker
How the turntables have...quote:Op donderdag 11 november 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega en die lust gewoon geen kip
Zo vroeg naar bed op vakantiequote:
Om vier uur is hij alweer wakker.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
Handdoekje leggenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Nightmare.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om vier uur is hij alweer wakker.
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vroeg naar bed op vakantieik ben dan om 04:00 nog niet met een handgranaat naar bed te krijgen, ja of Juantia Maria moet haar kontje de lucht in steken en koerende geluiden gaan maken.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
Ik zweet nog steeds van dat broodje hete kip. Snot uit m'n neus. Alles
quote:
Ja zag het, nee nou ja beetje erg ongepast om op een dag dat er 16.000 besmettingen bijgekomen zijn de polonaise te gaan lopen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet jij niet alaaf-en? Ik zag allemaal halven met sjaals en die gare oetel jeskes
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?quote:
nee de hele slang, van staart tot kop... lekker hoor met tuinkruidenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wordt dat gemaakt van de uiteinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |