quote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind pleepapier kopen een beetje gęnant altijd. Dus liever in een keer veel halen
Ja maar jij haalt het in Duitslandquote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij haalt het in Duitsland
Wel kut als het dan regentquote:Op donderdag 11 november 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.
Dan gebruik ik het als paraplu uiteraardquote:
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppeltquote:Op donderdag 11 november 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het als paraplu uiteraardGrote tak er doorheen steken en klaar.
viesdik-abbonement is verlengdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijd![]()
Ik hoop het wel. Hoewel, gisteren vond ik het dagje kantoor toch wel leuk.
Recycling 3n gewoon weer gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppelt
De stempelkaart met donuts erop is weer volquote:
Die staat bij jou sowieso al uitquote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
WhatsApp laat je straks kiezen wie 'laatst gezien'-tijd kan zien
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-verbergen-contact
waarom zou je dat krijgen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joepie, zo nog even boodschappen doen
Benieuwd of ik weer een kassarij-fittie krijg
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
oeeeh drong er iemand voorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringen
Waajoooooowquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kon het zelf ook niet geloven.
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo dringend wc-papier kopen. Gebruik al twee dagen zakdoekjes
Einde bericht.
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezetquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
huppelend en al met die mooie 6 laags rollen..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Als het al 9 dagen zo dun is zou ik eerder even naar de dokter gaanquote:
Oh nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezet
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
Zoals het hoort. Raggen met die wagenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?
Ohquote:
En dan nog even de genadeklap met een salami.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
Z
[..]
Zoals het hoort. Raggen met die wagen
quote:
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...quote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bossie!
Al gewend in je nieuwe casa?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |