gatverdammequote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lokale delicatesse op Cyprus![]()
[ afbeelding ]
Lekker op die kiezen kauwenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee. Shoarma of zo denk ik. Of vis. Hangt er vanaf waar we gaanzitten.quote:
Gelukkig nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal hip in 1968.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook mooi
[ afbeelding ]
https://www.laredoute.nl/(...)okiaNI7mOk3UiWRxRY-Q
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@FranticDJ doe jij het sprookjesboek ff vandaag, ik ben op vakantie kthxquote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik ooit op heb is een enorme cicade, levend doormidden gebeten, dat lijf zat vol oranje pus en leek op pap, stonk ook verschrikkelijk, en terwijl ik daar stond te kokhalzen probeerde de voorkant van het beest me in de neus te bijten met zijn laatste krachten.
Gewoon onder een zelf geschoten berenvel slapen, Das pas lekker warmquote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben daar geen dekbedhoes nodig dan?
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangelederen behang bijvoorbeeld.
Serveren ze dat niet op treintjes of tussen de botox Russen?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Franticdj doe jij het sprookjesboek ff vandaag, ik ben op vakantie kthx
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..![]()
Ja ik heb ook echt de goorste dingen gezien, voornamelijk in Kanton, veel levende shit die daar gegeten werd ookquote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag laatst op tv een markt ergens in zuid oost azie, waar ze de huid van levende kikkers stripten, en die kikkers sprongen daarna nog zonder huid rond in de bak voordat ze op een stokje gestoken werden om te grillen. W..t..f..![]()
Valt mee, door de donkerte lijkt het vooral warm en dik en chique, hele familie heeft inmiddels wel een wand zoquote:
De mislukte courgette-soep die mijn moeder ooit gemaakt heeft zal hierbij wel in de buurt komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was trouwens in Thailand, volgens mij Noord Thailand ja, daar heb je nog van die vreemde coming-of-age shit, dit was er een van, joe-piequote:Op donderdag 11 november 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mislukte courgette-soep die mijn moeder ooit gemaakt heeft zal hierbij wel in de buurt komen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt mee, door de donkerte lijkt het vooral warm en dik en chique, hele familie heeft inmiddels wel een wand zo
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar we hadden het over het dekbed
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar we hadden het over het dekbed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.
-XOXO-
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Wie koopt dit nou weer dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou nooit meer slapen.Your beauty never ever scared me.
Is toch mooiquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
one night stand?wie wat waar
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thuis of kantoor?
bedenk mij net dat ze morgen misschien wel dat thuiswerkadvies aanscherpen?
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijd![]()
Ik hoop het wel. Hoewel, gisteren vond ik het dagje kantoor toch wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |