mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretjequote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doet
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat spreken jullie onderling eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Oh dat kunnen wij ook welquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.
Was toch een slechte film geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
gvd volgende week nieuwe Ghostbusters, STREEP ERDOOR
ALWEER
Nee want Paul Rudd.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was toch een slechte film geweest.
Nazibalquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie die buzzfeed lijstjes met handige dingen ook zo leuk om te lezen?
Je moet denk ik even naar beneden scrollenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?
wat voor lekkers ga je eten?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt fris nu. Even omkleden. Zo de stad in voor een happie
WAARquote:Op donderdag 11 november 2021 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
wie de fuck heeft cheesecrack bedacht voor een kaas kroket op frikandelformaat?
Weet je hoe koud.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
De meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sint Maarten aan!![]()
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?
https://www.etsy.com/nl/l(...)2916fa1542ed4162ed36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |