quote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag net alweer vanalles voorbij komen
Natuurlijk is het niet wat "men" eerst allemaal voor ogen had. Maar je kunt moeilijk maar aankijken hoe de ziekenhuizen vol liggen.
Vervolgonderzoek van mijn moeder zal waarschijnlijk ook uitgesteld gaan worden
En wanneer is de mweet met kwiwi?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ooken morgen gaan we echt dingen doen
Mworgenawvond zeggen zequote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wanneer is de mweet met kwiwi?
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das balen.![]()
Maar ik denk dat we toch een keer voor reguliere zorg moeten gaan kiezen ipv corona maar voorrang te blijven geven
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verwacht je dat de schoonvader van kwiwi erbij is?
Ja gaat wel wat ver hequote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]Die hebben we gelukkig niet op sleeptouw.
Ja precies, lazaretje inrichten op de parkeerplaats. Niet gevaxt en toch corona? Prima, daar op je beurt wachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vraag is alleen wat je met de Corona-mensen gaat doen dan. Of alleen de mensen met een vaccinatie behandelen, dat zou al de helft van de capaciteit schelen.
Denk dat ze daarom graag zorgen dat er niet teveel mensen in het ziekenhuis komen; want dat zijn geen leuke keuzes om te maken.quote:
Hitler was ook een Oostenrijker.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:56 schreef bitterbal het volgende:
vind dat oostenrijk al erg ver gaat
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitler was ook een Oostenrijker.
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doetquote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hitler was ook een Oostenrijker.
Wat spreken jullie onderling eigenlijk?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doet
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi heeft me speciaal langs Hitler's geboorteplaats gereden tijdens onze eerste vakantie, zoals alleen een Duitser doet
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretjequote:Op donderdag 11 november 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat spreken jullie onderling eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Oh dat kunnen wij ook welquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engels met Duits/Zwitsers erin gemixt.
Was toch een slechte film geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
gvd volgende week nieuwe Ghostbusters, STREEP ERDOOR
ALWEER
Nee want Paul Rudd.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was toch een slechte film geweest.
Nazibalquote:Op donderdag 11 november 2021 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader zei mij welles gedag met de hitlergroet en dan zo 2 vingertjes als snorretje
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie die buzzfeed lijstjes met handige dingen ook zo leuk om te lezen?
Je moet denk ik even naar beneden scrollenquote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog nooit gelezen eigenlijk. Voorbeeld?
wat voor lekkers ga je eten?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt fris nu. Even omkleden. Zo de stad in voor een happie
WAARquote:Op donderdag 11 november 2021 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
wie de fuck heeft cheesecrack bedacht voor een kaas kroket op frikandelformaat?
Weet je hoe koud.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
De meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sint Maarten aan!![]()
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens buzzfeed is dit een product wat zeer goed werkt. misschien ook veilig voor je beestjes?
https://www.etsy.com/nl/l(...)2916fa1542ed4162ed36
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |