quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
gvd volgende week nieuwe Ghostbusters, STREEP ERDOOR
ALWEER
Oke gedaan. En dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
gvd volgende week nieuwe Ghostbusters, STREEP ERDOOR
ALWEER
Als je leert solderen kan je met een ledstrip en wat plastic planten zoiets wel voor een stuk minder dan 499 makenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
Ooit
https://www.indiegogo.com(...)a2gAQTOjQ3RplEGwlg#/
Denk niet dat mijn vader een passende smoking heeft liggenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel in smoking dan samen toch?
Een van de tradities die we nog erin houden.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden gezien met mijn papa
Snacks spending most their lives, living in a ledjes paradisequote:
Denk niet dat k dat zo mooi kan. Het lijkt ook of de lampjes in de blaadjes zittenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je leert solderen kan je met een ledstrip en wat plastic planten zoiets wel voor een stuk minder dan 499 maken
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smeltenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat k dat zo mooi kan. Het lijkt ook of de lampjes in de blaadjes zitten
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snacks spending most their lives, living in a ledjes paradise
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smelten
hmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ledjes aan de onderkant van de blaadjes laten lopen. Nog zo'n plastic blad pakken en er aan vast smelten
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.
Gewoon proberen. Ben je 5 tientjes kwijt maar wel een ervaring rijker.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm
Denk niet dat het zo makkelijk lukt hoor
Kan ze gelijk die mislukte plant daar neer zetten als het niet goed gaatquote:Op donderdag 11 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moet eerst dat huis in Den Haag nog even fiksen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Ben je 5 tientjes kwijt maar wel een ervaring rijker.
[..]
Kan ze gelijk die mislukte plant daar neer zetten als het niet goed gaat
Ledjes produceren amper warmtequote:Op donderdag 11 november 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n nepblad zal lekker fikken ook.
Kan jij ook wel. Hang er een rPi aan en gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
ah hier zie je wat er in zit
[ afbeelding ]
een wat?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan jij ook wel. Hang er een rPi aan en gaan
Raspberry Pi, klein computertje wat je zelf kunt programmeren.quote:
die stuurt de lampjes aan?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raspberry Pi, klein computertje
Als je het goed programmeert wel jaquote:
Ja dat zijn lampjesquote:Op donderdag 11 november 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dat kleine groene stripje boven het blaadje de lampjes zijn?
[ afbeelding ]
Collega van mij durft niet met de lift te gaan. Die moet ook altijd de trap nemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
27 trappen opgelopen vandaag. Want ik weiger de lift te nemen in het kantoor
Beetje oefenen. Je kan het NOG niet.quote:
Oh ik durf wel met de lift maar het zijn maar 6 of 7 trappen. Dat vind ik te weinig voor de liftquote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij durft niet met de lift te gaan. Die moet ook altijd de trap nemen.
nee denk zelfde grap als vorige keer.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:43 schreef dud0r het volgende:
Ja dat gaat natuurlijk geen 14 dagen worden
Andere variant met een hogere r waarde. Zelfs met 100% vaccinatie hadden we er last van gehadquote:Op donderdag 11 november 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
balen wel hoor. En dan nu is zelfs 85% gevaccineerd
bizar tochquote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Andere variant met een hogere r waarde. Zelfs met 100% vaccinatie hadden we er last van gehad
quote:De coronacijfers in Nederland blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Mark Rutte gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van bezorgdiensten
Ik zag net alweer vanalles voorbij komenquote:Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar toch![]()
vandaag dan ook zoveel besmettingen en dan morgen die persco. Ook voer voor die wappies natuurlijk
Ah sorryquote:
quote:De coronacijfers in Oostenrijk blijven stijgen en dus is de kans groot dat er een lockdown voor alleen ongevaccineerden wordt ingesteld. Dat heeft bondskanselier Alexander Schallenberg gezegd.
Het land overweegt al langer dergelijke maatregelen voor ongevaccineerden. Bij een IC-bezetting met coronapatiënten van 30 procent treden de lockdownregels voor ongevaccineerden in werking. De bezetting is nu 20 procent, maar stijgt snel.
De lockdown houdt in dat ongevaccineerden hun huis alleen uit mogen om te gaan werken, essentiële boodschappen te doen of een ommetje te maken. Ze mogen al niet meer naar restaurants, theaters of gebruikmaken van skiliften
Ja ookquote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je vandaag lekker gedobberd fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |