quote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind pleepapier kopen een beetje gênant altijd. Dus liever in een keer veel halen
Ja maar jij haalt het in Duitslandquote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij haalt het in Duitsland
Wel kut als het dan regentquote:Op donderdag 11 november 2021 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe lang ik ermee loop te shinen op straat, 37 kilometer.
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppeltquote:Op donderdag 11 november 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het als paraplu uiteraardGrote tak er doorheen steken en klaar.
viesdik-abbonement is verlengdquote:Op donderdag 11 november 2021 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu mag ik hier weer een jaartje posten
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis. Chaos. We hebben nu twee crises tegelijkertijd![]()
Ik hoop het wel. Hoewel, gisteren vond ik het dagje kantoor toch wel leuk.
Recycling 3n gewoon weer gebruikenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat papier is afbreekbaar, na 37 km heb je dan al die natte pulp die er uit druppelt
Die staat bij jou sowieso al uitquote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
WhatsApp laat je straks kiezen wie 'laatst gezien'-tijd kan zien
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-verbergen-contact
waarom zou je dat krijgen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joepie, zo nog even boodschappen doen
Benieuwd of ik weer een kassarij-fittie krijg
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Buda gedaan ?
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
oeeeh drong er iemand voorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringen
Waajoooooowquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kon het zelf ook niet geloven.
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |