oeeeh drong er iemand voorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mensen irritant zijn en denken dat ze voor kunnen dringen
Waajoooooowquote:Op donderdag 11 november 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kon het zelf ook niet geloven.
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideequote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet zo dringend wc-papier kopen. Gebruik al twee dagen zakdoekjes
Einde bericht.
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezetquote:Op donderdag 11 november 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. Vanwege sommige mensen :p
huppelend en al met die mooie 6 laags rollen..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, loop altijd trots met het grote pak op m'n schouder naar huis
Als het al 9 dagen zo dun is zou ik eerder even naar de dokter gaanquote:
Oh nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je hem nu speciaal voor mij aangezet
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilden ze, maar dat vond ik niet zo'n goed ideeen toen vonden ze mij flauw
Zoals het hoort. Raggen met die wagenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen heb je ze met een winkelwagentje helemaal aan gort geslagen?
Ohquote:
En dan nog even de genadeklap met een salami.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
Z
[..]
Zoals het hoort. Raggen met die wagen
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...quote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bossie!
Al gewend in je nieuwe casa?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |