SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende: [..] Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
![]()
Qua vrouwelijk schoon..??quote:Op donderdag 11 november 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Verbetering ten opzichte van de vorige plek?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Wil verder in m'n boek maar Gergi heeft m'n ereader nog steeds geconfisqueerd.
'maar zuster, wat doet u nu'quote:Op donderdag 11 november 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Best wel hoor. Al redelijk wat contact met mede bewoners. Begeleiding is ook wel leuk. Paar jonge meiden/staigaires. Het oog wil natuurlijk ook wat...
Nou in het algemeen meerquote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Qua vrouwelijk schoon..??
Ja hoor....
Hey. Jij ging naar België verhuizen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed. Hebben ze nog appartementen?
Nee. daarnaast is er ook nog het wachtlijstsysteem van toepassing...quote:Op donderdag 11 november 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt goed. Hebben ze nog appartementen?
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."quote:Op donderdag 11 november 2021 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een call to arms
Het is een andere manier van wonen. Wat meer afgesloten van de gemene boze wereld ook...quote:
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. daarnaast is er ook nog het wachtlijstsysteem van toepassing...
En je moet wel een bepaalde zorgindicatie hebben en ik denk dat jij best wel voor jezelf kan zorgen
O jaquote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoor
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."
*rukt machinegeweer onder het bed vandaan*
"Skittles, kiss the sky and taste the motherfucking rainbow"quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ze nemen de skittles mee. Ik herhaal, ze nemen de skittles mee."
*rukt machinegeweer onder het bed vandaan*
Ik wil maar zeggenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die knul is al dagenlang zijn bips aan het afpoetsen met tissues, die heeft wel een bepaalde zorgindicatie hoor
Moet je eten als je een keer dat gevoel hebt van "nou zou het nu wel lekker vinden om het glazuur van m'n tanden te laten springen".quote:
Liggen vaak bij de kassa.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef mschol het volgende:
sterker nog ik heb er alleen van gehoord, volgens nooit zien liggen in een winkel
Nee heb het druk met You kijken.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Iedereen is nu onderweg naar de supermarkt om skittles te kopen?
Ik ben nu bij aflevering tien van seizoen twee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ik ook nog aan beginnen, seizoen 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |