Nee heb het druk met You kijken.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Iedereen is nu onderweg naar de supermarkt om skittles te kopen?
Ik ben nu bij aflevering tien van seizoen twee.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet ik ook nog aan beginnen, seizoen 3
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Ama het volgende:
Komend weekend seizoen drie maar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik kwam hier laatst nog een zak tegen in de kast, kwam nog uit de VS waar het zo'n complenetary gift was in het hotel omdat ik zo'n gewaardeerde klant was.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Desperados is inderdaad een stuk lekkerderquote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Corona Corona Corona, ik kan het niet meer horen
Ik zit bij de snackbarquote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
het boeit me niet, heb wel andere zaken aan mn hoofdquote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Daar kom jij nooit natuurlijkquote:
nee, opweg naar huisquote:Op donderdag 11 november 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Morgen persconferentie nog kijken?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Koen66 het volgende:
Tsja je moet toch weten welke ellende ze nu weer bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen persconferentie nog kijken?
Hoop het niet voor jequote:Op donderdag 11 november 2021 19:51 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd of ik zaterdag nog moet aftaaien naar Tilburg
Ik zou er ook alleen voor zoonlief heengaan, al vind ik het stiekem ook wel leukquote:
hoor ik achteraf wel, ga ik geen flutrutte en hugoprutser voor kijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja je moet toch weten welke ellende ze nu weer bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |