oh smaakt het dan nog wel naar malibu?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)rt-uit-spanje-214553
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh smaakt het dan nog wel naar malibu?
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijvenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:33 schreef Koen66 het volgende:
Sinterklaas gaat hier in Sweet Lake ook niet echt door
tot op heden in deze crisis is een tijdsduur nooit uitgekomenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijven
Nee natuurlijk niet. Vanaf morgen 2G en vier weken lockdownquote:Op donderdag 11 november 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk echt dat het niet bij 2 weken gaat blijven
of ze nu 2 of 4 weken roepen, ze houden zich er toch niet aanquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vanaf morgen 2G en vier weken lockdown
Ik ook niet, had het volgens mij ook niet meer in huis, alleen nog zo'n malibu pineapple of iets achterin de kastquote:
Slangen hebben geen oortjes, ze hebben je weer opgelicht op de marktquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wil iemand nog chocolade slangenoortjes?
weet je het zeker? ze kwamen samen met de gesuikerde pootjesquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slangen hebben geen oortjes, ze hebben je weer opgelicht op de markt
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of ze nu 2 of 4 weken roepen, ze houden zich er toch niet aan
Dat lust ik welquote:Op donderdag 11 november 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wil iemand nog chocolade slangenoortjes?
Ik hield het bij twee jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog wel begin corona dat ik dacht oh dit hebben we wel binnen een jaar gehad.
Denk dat ze je gekonfijte hagedis hebben aangesmeerdquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je het zeker? ze kwamen samen met de gesuikerde pootjes
me tooquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog wel begin corona dat ik dacht oh dit hebben we wel binnen een jaar gehad.
laten we snel allemaal fvd stemmenquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.
Ik snap niet dat er nog iemand vertrouwen heeft in dit "beleid"
maart 2020, het zou 1 maandje duren en dan was alles weer normaalquote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
Over het beleid valt genoeg op af te geven, maar het is nou niet dat het een controleerbaar virus is dat we lekker oer-Hollands in een gekaderd hokje kunnen stoppen. Gejank op de regering zijn genoeg redenen voor te bedenken maar niet omdat een virus zich niet gedraagt zoals wij dat graag zouden willen zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope. Gebroken belofte na gebroken belofte na gebroken belofte.
Ik snap niet dat er nog iemand vertrouwen heeft in dit "beleid"
Nee want Fristi is roze, als je de goede neemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |