*schuift pilletje*quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat komt vooral omdat ik vannacht al wakker werd met brandend maagzuur en ik ondertussen al 3 keer naar de wc geweest ben sinds 0600
ja drukste traject van nederlandquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gingen er bij Ballie ook aardig wat treinen langs toch
wat voor pilletjequote:
Daar heb ik nooit foto's van gezien..3quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gingen er bij Ballie ook aardig wat treinen langs toch
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
Zie je er wel voor aan een cyanide pil naar me toe te schuiven namelijk
dat is lief van jequote:
hier is het alles in eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit foto's van gezien..3
Alleen boten
treinbootquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het alles in een
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier is het alles in een
[ afbeelding ]
Een vriendinnetje van mij vroeger woonde bij een onbewaakte overgang. Maar daar was ook nog een bocht met aan beide kanten bomen dus je kon van één kant de trein niet eens fatsoenlijk zien aankomen, je moest luisterenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In nederland komen er nog steeds mensen om bij dit soort overgangen
ik denk dat je angst niet onterecht is hoor. Ze hebben ook regelmatig campanges om al die overgangen in nederland te veranderen. Geloof dat prorail dat ook heeft beloofd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij vroeger woonde bij een onbewaakte overgang. Maar daar was ook nog een bocht met aan beide kanten bomen dus je kon van één kant de trein niet eens fatsoenlijk zien aankomen, je moest luisterenDaar zijn in een paar jaar tijd 3 of 4 mensen aangereden (en overleden). Misschien dat m'n angst daar ook een beetje vandaan komt.
Jeetje, trein of niet, daar wil ik wel wonenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg net m'n droomhuis gevonden, 8000 m2 grond inclusief stuk bos, zonder directe buren etcHad de telefoon al in m'n hand om een afspraak te maken.. zie ik op de kaart dat het vlak naast een spoor ligt waar de ene na de andere trein rijdt
Geen wonder dat het binnen budget was
Kijk dan hoe cool, de droom van elke zolderkamerautist zo lekker afgelegen
![]()
[ afbeelding ]
Halllooooooooooooooooooooo burger gewistquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes [ afbeelding ]
Goedemorgen CEquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes [ afbeelding ]
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, trein of niet, daar wil ik wel wonen![]()
![]()
Vanavond uiteten; daarna lockdown. Wel weer voor het grootste deel thuiswerken lijkt het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedemorgen CE![]()
Oh ja vrijdag jongens, bijna weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |