Weet ik niet. Misschien wordt ze wel wakker als ik uit bed gaquote:
Maruquote:
Ik zit hier wat kwark met aardbei weg te werken.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
XXL hawaii met kaaskorst zou er wel ingaan
Ik moet eigenlijk met spoed een darmoperatie ondergaan en mijn been moet opnieuw gezet worden en ik heb een vleesetende bacterie maar ik sta mijn plekje op de IC graag af aan een Dimmy hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo dankbaar. Daar doe je het voor.
dat klinkt alleen al viiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeees Patrick dick Patrickquote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pizza Hawaï!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk het nietquote:Op donderdag 11 november 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
krijgen we nog ANTWOORD @:ama de pama
Ik had net borrelnootjesquote:Op donderdag 11 november 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit hier wat kwark met aardbei weg te werken.
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburgerquote:Op donderdag 11 november 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel eens met het standpunt van Dimmy; kan gewoon.
Pannenkoek met spek en dan gewone suiker eroverheen strooien!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburger
Een van de weinige zoet-hartig combi's die ik wel heerlijk vind is pannenkoek met stroop en spek
Babi pangang is ook best een aardige zoet-hartige combi, sowieso heel die Indo-chinese keuken is een grote zoet-hartig combinatiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
trek fruit met hartigheid combi's niet zo. Ananas op een hamburger
Een van de weinige zoet-hartig combi's die ik wel heerlijk vind is pannenkoek met stroop en spek
Ananas is lekker fruit, je moet alleen niet direct er na water drinkenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ananas is vleesetend fruit, leg maar eens een stukje tien minuten op je tong, dan eet de ananas jou op.
true truequote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Babi pangang is ook best een aardige zoet-hartige combi, sowieso heel die Indo-chinese keuken is een grote zoet-hartig combinatie
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassapquote:Op donderdag 11 november 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ananas is vleesetend fruit, leg maar eens een stukje tien minuten op je tong, dan eet de ananas jou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |