quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Heb je de naambordjes voor vanavond al klaar? Even uitknippen:
[ afbeelding ] Kwiwi
Dat is wel te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1u voor Gergi en 1.5u voor mij. Maar goed ik hoef maar 1 dag per week naar kantoor. En hij kan 2 dagen per week kantoor regelen als ie wil.
Heb je dan een Tena Lady nodig?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had laatste 2 jaar dar ik na bandenwissel last had van drukverlies..... Lutsers bij die dealer
Bij mij wel. Zou zelfs helemaal remote mogen maar 1x per week even met het team samen zitten is wel handig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel te doen.Blijft dat ook na corona zo?
Altijd fijn op FOK!-meets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Heb je de naambordjes voor vanavond al klaar? Even uitknippen:
[ afbeelding ] Kwiwi
Wtfquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dan een Tena Lady nodig?
Ik heb ooit gehad dat ze de wielen niet goed vastgedraaid hadden; stond ik daarna stil langs de snelweg
O wow, wat tofquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij wel. Zou zelfs helemaal remote mogen maar 1x per week even met het team samen zitten is wel handig.
Mijn baas is er heel makkelijk in omdat ze zelf ook graag thuis werkt en niet dagelijks een uur in de file wil staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat tof![]()
Mijn werkgever is daar erg wisselend in. Dus ik durf niet echt een huis wat verder weg te kopen. Al kom ik momenteel ook niks tegen
Het lijkt dan of je vierkante wielen hebt omdat ze niet helemaal lekker draaien. Dacht eerst dat de motor helemaal vastliep. En het was vlak voor een tunnel dus ik dacht ik gooi hem maar even langs de kant.quote:
Mijn baas is van het type ‘als ik jullie niet zo, doen jullie nietsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn baas is er heel makkelijk in omdat ze zelf ook graag thuis werkt en niet dagelijks een uur in de file wil staan
nee, gaf boordcomputer na een dag al dat de druk in een van de banden onvoldoende was. En na bijpompen een dag later weer. Toch maar terug naar dealer dan weerquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dan een Tena Lady nodig?
Ik heb ooit gehad dat ze de wielen niet goed vastgedraaid hadden; stond ik daarna stil langs de snelweg
Ik ben vrij opgevoed op een flink stuk land aan de rand van een dorp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Treintje.. het is de intercity, geen boemeltreintje
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ik vind jullie echt heel superstom"
[ afbeelding ]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbandenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even winterbanden regelen; daarna door naar kantoor in de stad.
Ga je alweer verhuizen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, wat tof![]()
Mijn werkgever is daar erg wisselend in. Dus ik durf niet echt een huis wat verder weg te kopen. Al kom ik momenteel ook niks tegen
winterbanden in de zomer, zomerbanden in de winterquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbanden![]()
Ik dacht al: hm, hij rijdt een beetje stroef.
Mensen hebben sociaal contact nodig, net als hertjes. als een hertje alleen opgroeit dan denkt hij bij de eerste wolf, ha leuk een lieve puppy, even aaienquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben vrij opgevoed op een flink stuk land aan de rand van een dorp.
Ik kon eerst niet eens tegen een kuchende buurman.
Ja, niet helemaal de bedoeling en superstomquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
winterbanden in de zomer, zomerbanden in de winter
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even iets stoms opbiechten, maar blijkbaar rijdt ik vanaf maart dit jaar met winterbanden![]()
Ik dacht al: hm, hij rijdt een beetje stroef.
Ik heb daar cavia's voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hebben sociaal contact nodig, net als hertjes. als een hertje alleen opgroeit dan denkt hij bij de eerste wolf, ha leuk een lieve puppy, even aaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |