Het is een bruut mooie ochtend jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes [ afbeelding ]
Ja het is inderdaad Zweedse bouw, vond ik ook wel cool.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit. Beetje Zweeds ook.En liever een trein dan buren
Zou je het toch niet overwegen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad Zweedse bouw, vond ik ook wel cool.
ohja daar moet ik ook nog achteraanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even winterbanden regelen; daarna door naar kantoor in de stad.
Dat gaat 'm sowieso niet worden met Gergi, die gaat zich kapot ergeren aan het geluid van de trein. Ik ben langzaam het idee van toch wat meer richting de bergen wonen aan het inmasserenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je het toch niet overwegen?Dit lijkt me best een buitenkansje
Tegenwoordig plan ik het gewoon ver van tevoren in. Aantal jaren te laat geweestquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohja daar moet ik ook nog achteraan
Hoe ver het dan rijden?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat 'm sowieso niet worden met Gergi, die gaat zich kapot ergeren aan het geluid van de trein. Ik ben langzaam het idee van toch wat meer richting de bergen wonen aan het inmasserendaar zijn de huizen ietsjes goedkoper en dan heeft ie de rust/stilte die hij wil. Is alleen een stukje verder rijden naar het werk.
had laatste 2 jaar dar ik na bandenwissel last had van drukverlies..... Lutsers bij die dealerquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig plan ik het gewoon ver van tevoren in. Aantal jaren te laat geweest
Ook een jaar waar ze mijn winterbanden kwijt waren omdat de bandenboer failliet was gegaan, dat was ook leuk.
1u voor Gergi en 1.5u voor mij. Maar goed ik hoef maar 1 dag per week naar kantoor. En hij kan 2 dagen per week kantoor regelen als ie wil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ver het dan rijden?
Ik erger me wel aan het dichtslaan van de deur van de buren of luide muziek of zo, maar een trein zou me dan weer niet boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |