Zie je wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassap
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vrouwen die een miskraam willen uitlokken eten ook veel ananas of drinken ananassap
serieusquote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Alvast wat gelekte maatregelen bij Jinek. Horeca om 19.00 uur dicht
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog wel wat Malibu staanquote:
Je vraagt dit voor een vriend?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?
Ballie vroeg thuis komende weken.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie vroeg thuis komende weken.
Gedaan met de rustquote:
Nou ja het is wat humaner dan van de trap duwenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vraagt dit voor een vriend?
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoordquote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serieus? En is dat een betrouwbare methode?
Om 19:05 voor haar deur staan wachten met een bosje kunstbloemen, bakje sushi en je gulp open.quote:
Wil je me zo graag op de bodem van de Maas hebben?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 19:05 voor haar deur staan wachten met een bosje kunstbloemen, bakje sushi en je gulp open.
Het valt altijd te proberenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoord
Lijkt me een fabeltje.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb het net ff zitten googlen en sommige sites zeggen dat het een mythe is en andere zeggen dat het vermeden moet worden in het eerste trimester van de zwangerschap, dus who knows, ik heb het iig altijd gehoord
Ja op zichquote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het valt altijd te proberen
Wie weet, ik heb het iig nooit hoeven testenquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gynofobiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je me zo graag op de bodem van de Maas hebben?
Ja echt hè...verheug me er nu al op .quote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
naja we zien morgen wel wat voor ellende over ons uitgestort wordt
Je kunt met een laag trapje beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja het is wat humaner dan van de trap duwen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gamofobiequote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gynofobie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |