Ehm ja, wat doe je dan? uitleggen en voorkomen dat het nog eens gebeurt of gewoon maar laten gaanquote:Op donderdag 11 november 2021 23:33 schreef CherryLips het volgende:
O god m'n moeder stuurt van die kettingbriefdingen van Facebook rond.
het gaat dan ook niet helpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
De winkels gaan niet echt dicht, restaurants ook niet, sportscholen ook niet, thuiswerken moet ook niet echt.
Klinkt een beetje als ' je moet maar zien wat je het beste lijkt'quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
De winkels gaan niet echt dicht, restaurants ook niet, sportscholen ook niet, thuiswerken moet ook niet echt.
Beter smeren dan vandaagquote:Op vrijdag 12 november 2021 05:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Verder nu weer even slapen. Ben flink verbrand inmiddels
te vroeg gekquote:Op vrijdag 12 november 2021 05:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik verklaar hierbij ONTBIJTGENOT voor geopend![]()
Ik heb het ook al bijna opquote:
is wat voor treinenfanaat @Dr_Flashquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg net m'n droomhuis gevonden, 8000 m2 grond inclusief stuk bos, zonder directe buren etcHad de telefoon al in m'n hand om een afspraak te maken.. zie ik op de kaart dat het vlak naast een spoor ligt waar de ene na de andere trein rijdt
Geen wonder dat het binnen budget was
Kijk dan hoe cool, de droom van elke zolderkamerautist zo lekker afgelegen
![]()
[ afbeelding ]
zou je niet wennen aan al die treinen als je het elke dag hoortquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
Omg net m'n droomhuis gevonden, 8000 m2 grond inclusief stuk bos, zonder directe buren etcHad de telefoon al in m'n hand om een afspraak te maken.. zie ik op de kaart dat het vlak naast een spoor ligt waar de ene na de andere trein rijdt
![]()
[ afbeelding ]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee levenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou je niet wennen aan al die treinen als je het elke dag hoort
die moet gewoon niet zeurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee leven
wat een zeikerdquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, heb al 2x eerder naast het spoor gewoond. Maar Gergi kan er niet mee leven
zorgen dat jij 51% betaalt danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hij betaalt ook de helft dus ik kan geen veto doordrukken
niet in de avond aankomen dan he, dan kan je geen vlaai meer halenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:19 schreef kwiwi het volgende:
Oh over 2 weken weer naar Nederland zie ik. Limburgse vlaai here I come
Ik heb de nieuwe maatregelen gemist, moet horeca weer vroeg dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Krijg net rooster en de push berichten van de maatregelen. Dan werkt niet echt lekker samen
ja horeca en winkels 1900 dicht. 3 weken lang en gaat morgen waarschijnlijk inquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe maatregelen gemist, moet horeca weer vroeg dicht?
Hoe werkt dat eigenlijk met loon, krijg je dan wat je mist ten opzichte van normaal nog steeds (via de overheid) betaald?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja horeca en winkels 1900 dicht. 3 weken lang en gaat morgen waarschijnlijk in
We hebbe morgen een bruiloft op werkEn als ik het goed heb gaat ene collega ook dit weekend trouwen, of rond de deze tijd
![]()
Maar ik heb woensdag een 12 uurs dienst en de res van de week een 1530-sluit
Ik heb een contract voor 32 uur dat dus dat moeten ze mij gewoon betalen. Ik vrees wel dat er minuren nu gaan onstaan en die had ik al omdat ik niet genoeg wordt ingeroosterd. En eigenlijk is dat ook hun verwantwoording. maar goed krijg betaaldquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met loon, krijg je dan wat je mist ten opzichte van normaal nog steeds (via de overheid) betaald?
prima geschikt voor Foqueville meetquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik zou eigenlijk wel gaan kijken bij het huis. misschien valt die trein echt meequote:Op vrijdag 12 november 2021 07:12 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
wat een gedoe allemaal weer....quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb eht over volgende week maar morgen heb ik ook al een sluitdienst
Niet door deze "maatregelen".quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit kunnen we toch niet blijven doen. vaxi. graad is al 85 procent. Alsof er 10 procent bij gaat komen door deze maatregelen
De bioscopen blijven vooralsnog open Gerquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Slecht geslapen zeg. Liggen woelen en vroeg wakker.
herfst 2035, lockdown 27quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit kunnen we toch niet blijven doen. vaxi. graad is al 85 procent. Alsof er 10 procent bij gaat komen door deze maatregelen
Ja mooiquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De bioscopen blijven vooralsnog open Ger
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima geschikt voor Foqueville meet
Dit gaat echt helemaal niks doen voor de zorg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is voor zorg maar die 10 procent ofzo komt er toch niet meer bij
lees ik niks over.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi![]()
Maar met of zonder anderhalve meter?
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal niks doen voor de zorg.
Ah ok, gelukkig moeten ze je gewoon blijven betalen. Anders zou het helemaal kut zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een contract voor 32 uur dat dus dat moeten ze mij gewoon betalen. Ik vrees wel dat er minuren nu gaan onstaan en die had ik al omdat ik niet genoeg wordt ingeroosterd. En eigenlijk is dat ook hun verwantwoording. maar goed krijg betaald
Mijn collega's met 4 uurs contracten die zullen waarschijnlijk veel minder werk hebben
Het is wel zo natuurlijk dat met diner gewoon veel meer omzet wordt gedraaid als met lunch. Ik lees niks over groepsgrote in de horeca dus we mogen dan misschien nog wel zalen verhuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |