quote:Op donderdag 11 november 2021 20:37 schreef Arizona het volgende: Even iets anders:
Heb je er ook één voor categorie 50+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dat is hun doelgroep schijnbaar nietquote:Op donderdag 11 november 2021 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je er ook één voor categorie 50+?
Wij zijn voor niemand meer een doelgroepquote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is hun doelgroep schijnbaar niet
Paniek?quote:
Ja, ik had gewoon de oude TT kunnen houden maar dat vond ik ook weer zowatquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende:
Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik
Om ook maar even te pochen, ben te jong en voel me nog jonger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ouder je wordt hoe minder vaak je dat kan zeggen, dus altijd doen als je de kans hebt, heb ik me laten vertellen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende: Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik
![]()
Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Een week in Parijs, (Rachel Hore )quote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima combinatie. Welk boek heeft de eer gelezen te worden?
Dit is best nog lastig kiezen,quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende:
Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik![]()
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoendequote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
@:Arizona bij pws zijn sowieso echt lage eisen hoor, kwam (een deel van mijne) laatst tegen, ik zat echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving klinkt alvast interessant.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een week in Parijs, (Rachel Hore )
Ben nu pas op pagina 42, dus heb er nog weinig zinnigs over te zeggen.
Ik heb zelf nooit een PWS hoeven maken, ik heb geen idee van het niveauquote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
@:Arizona bij pws zijn sowieso echt lage eisen hoor, kwam (een deel van mijne) laatst tegen, ik zat echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geeft wel hoopquote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoende
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik durf me af te vragen of die weet waar Parijs ligt.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazes
Dat las ik ookquote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazes
Ik moest zelf nadenken wat je met PWS bedoelde.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit een PWS hoeven maken, ik heb geen idee van het niveau
Niet te verwarren met PMS.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest zelf nadenken wat je met PWS bedoelde.
Een nichtje van mij is hierop gezaktquote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoende
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een nichtje van mij is hierop gezakt
Don’t worry.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een nichtje van mij is hierop gezakt
Deze gaat op mijn lijst. Ik heb het derde deel van deze trilogie nu bijna uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is nog een hele toestand geweest.quote:
Klinkt ook interessant.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze gaat op mijn lijst. Ik heb het derde deel van deze trilogie nu bijna uit.
[ afbeelding ]
Bekend plaatjequote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
En het jaar dat de eerste versie van misschien wel het bekendste schilderij van Napoleon geschilderd werd.
Het schilderij, gemaakt door Jacques-Louis David, was bedoeld om in het Koninklijk Paleis van Madrid gehangen te worden als teken van de hernieuwde relatie tussen de twee landen.
[ afbeelding ]
Het schilderij is ook een mooi stukje propaganda, iets waar Napoleon een meester in was. Het toont Napoleon tijdens de trek over de Alpen met zijn leger. In werkelijkheid kwam Napoleon een paar dagen na het leger, op een dag met beter weer, geleid door een goede gids en zittend op een muildier.
[ afbeelding ]
Maar dat staat minder heldhaftig op een schilderij.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Als die dingen al bestaan hadden zou het schilderij er zeker zo uit hebben gezien.quote:
Oh de omschrijving is interessant! Beetje Dan Brown meets Scandinavische Thriller.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze gaat op mijn lijst. Ik heb het derde deel van deze trilogie nu bijna uit.
[ afbeelding ]
Als je nooit een afspraak maakt met de docent voor begeleiding, kun je er op zakken bijv.quote:
Het zijn leuke beesten, maar niet iets waar je als groots legerleider en zelfbenoemd superpersoon op gezien wil worden.quote:
Oh dat had ik welquote:Op donderdag 11 november 2021 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als je nooit een afspraak maakt met de docent voor begeleiding, kun je er op zakken bijv.
Veel Baskische geschiedenis in een triller gegoten.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh de omschrijving is interessant! Beetje Dan Brown meets Scandinavische Thriller.
Baskenlandquote:Op donderdag 11 november 2021 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Veel Baskische geschiedenis in een triller gegoten.
Dat treurige hoofd ookquote:Op donderdag 11 november 2021 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
1801
Spanje en Frankrijk tekenen het Verdrag van Aranjuez, waarmee de afspraken in het eerdergenoemde Verdrag van San Ildefonso bevestigd werden.
Begin van de Sinaasappeloorlog tussen Spanje en Portugal.
Einde van de Sinaasappeloorlog tussen Spanje en Portugal.
En het jaar dat de eerste versie van misschien wel het bekendste schilderij van Napoleon geschilderd werd.
Het schilderij, gemaakt door Jacques-Louis David, was bedoeld om in het Koninklijk Paleis van Madrid gehangen te worden als teken van de hernieuwde relatie tussen de twee landen.
[ afbeelding ]
Het schilderij is ook een mooi stukje propaganda, iets waar Napoleon een meester in was. Het toont Napoleon tijdens de trek over de Alpen met zijn leger. In werkelijkheid kwam Napoleon een paar dagen na het leger, op een dag met beter weer, geleid door een goede gids en zittend op een muildier.
[ afbeelding ]
De schilder Paul Delaroche maakte een kleine 50 jaar later een realistischer schilderij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:37 schreef Arizona het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt nu een beetje te denken: "Moest Em31 hier nu echt de aandacht op vestigen?"
Nee gek, de rollator is al bijna in bestelling.quote:
Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Em31 het volgende:
[..]Dacht dat je rond de 34 ofzo was joh
En je komt nog wel zo fris en jeugdig over!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee gek, de rollator is al bijna in bestelling.
Komt doordat ik hier met zo veel frische en yeugdighe jongelui communisear!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
En je komt nog wel zo fris en jeugdig over!
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:41 schreef ijs_beer het volgende:
Onze @:Dave staat op mediacourant
https://www.mediacourant.(...)nieuwe-taxi-opening/
Huh watquote:Op donderdag 11 november 2021 23:31 schreef Momo het volgende:
Horeca gaat dicht na 19 uur. @:Guanabana hoelaat is je etentje ?
Daar gaat het boodschappenmomentje van @ESF1Gamer, die liever 's avonds rustig boodschappen doet!quote:Op donderdag 11 november 2021 23:31 schreef Momo het volgende:
Horeca gaat dicht na 19 uur. @:Guanabana hoelaat is je etentje ?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ockdown-coronavaccinquote:Op donderdag 11 november 2021 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh watis het ineens bekend?
Dan mijd ik zoveel mensen als echte FOK!ker betaamtquote:Op donderdag 11 november 2021 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar gaat het boodschappenmomentje van @:ESF1Gamer, die liever 's avonds rustig boodschappen doet!
Buh.
Ik vind het zelf ook wel fijn en lekker rustig. Bovendien hebben ze dan nog wel eens brownies met 35% kortingquote:Op donderdag 11 november 2021 23:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mijd ik zoveel mensen als echte FOK!ker betaamt
Nogal. Zovaak koop ik niets na 19 uur, maar het is wel fijn dat het kanquote:Op donderdag 11 november 2021 23:38 schreef Momo het volgende:
19 uur ook alle winkels dicht zou wel vroeg zijn
Tsja, dat hangt ervan af. Bij een eerdere lockdown weet ik van wat mensen dat ze een hotelovernachting vlakbij hun huis boekten, alleen maar omdat ze in een hotel wel uit eten konden. Geen idee wat ze nu gaan doenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Mijn ouders hebben a.s. zaterdag wel een hotelovernachting met diner erbij, hoe zit dat dan eigenlijk? Mits het zaterdag meteen al ingaat.
Nog niks over concertzalen, theaters en poppodia in elk geval?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ockdown-coronavaccin
Was wel het advies van OMTquote:Op donderdag 11 november 2021 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog niks over concertzalen, theaters en poppodia in elk geval?
Nog niet duidelijk of Kabinet dat gedeelte overneemt.quote:Het OMT adviseert de komende twee weken evenementen te schrappen en horeca en cultuur aan banden te leggen.
Straks zingt iedereen: "I wish for this night time to last for a paar minuutjes, want ik heb dorst!!!1"quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:02 schreef Momo het volgende:
Je zou dan na 19 uur geen drankjes kunnen halen in de zaal bijvoorbeeld.
Dat wordt flink inslaan van tevoren danquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:02 schreef Momo het volgende:
Je zou dan na 19 uur geen drankjes kunnen halen in de zaal bijvoorbeeld.
De zaal gaat volgens om 19:00 open, meteen naar de bar rennen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat wordt flink inslaan van tevoren dan
Officieel red je het dan al nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
De zaal gaat volgens om 19:00 open, meteen naar de bar rennen.
Het komt zo vaak voor dat ik nu al niet meer weet wat het vandaag wasquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:14 schreef Strani het volgende:
Ik kan ook nooit eens geen avondje weg zonder dat er direct allemaal dingen over mij beweerd worden, al dan niet correct
Ik haal juist regelmatig dingen na 20 uur, 19 uur dicht is echt wel onhandig voor mij.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Nogal. Zovaak koop ik niets na 19 uur, maar het is wel fijn dat het kan
Wat zijn er nu weer voor pijnlijke waarheden over je verkondigd?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:14 schreef Strani het volgende:
Ik kan ook nooit eens geen avondje weg zonder dat er direct allemaal dingen over mij beweerd worden, al dan niet correct
En dat gaat massaal genegeerd worden, waarschijnlijk juist door de mensen die zich niet hebben laten vaccineren en dus makkelijker elkaar kunnen aansteken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
Dat maximaal 4 gasten thuis zullen ze er tot na de feestdagen nog wel inhouden, lijkt me?
Meestal heb ik voor 20 uur al genoeg trek gehad dat het de moeite waard was om eerder al naar de winkel te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik haal juist regelmatig dingen na 20 uur, 19 uur dicht is echt wel onhandig voor mij.
Jup, gordijnen dicht en niemand die ziet dat ze dicht bij elkaar zitten. Ik geloof dat we kerst willen vieren bij mijn opa, waar 5 gasten komen. Ik ben er eentje van... Eens kijken hoe dat gaat en of iemand thuis moet blijvenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat gaat massaal genegeerd worden, waarschijnlijk juist door de mensen die zich niet hebben laten vaccineren en dus makkelijker elkaar kunnen aansteken...
Ik vraag me wel eens af waarom dat is. Ik vind het niet erg, zelfs wel grappig, maar ik vraag het me wel af.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Het komt zo vaak voor dat ik nu al niet meer weet wat het vandaag was
Iets over een complot achter sinterklaas, als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat zijn er nu weer voor pijnlijke waarheden over je verkondigd?
Ik heb niet alles gelezen, het ging zo snel vandaag.
Waarschijnlijk dit jaar ook door zat mensen die wel gevaccineerd zijn en denken "F dat, we zijn gevaccineerd en we laten ons geen tweede keer de feestdagen door de neus boren door een stel waptards."quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat gaat massaal genegeerd worden, waarschijnlijk juist door de mensen die zich niet hebben laten vaccineren en dus makkelijker elkaar kunnen aansteken...
Soms sta je voor zo'n mysterie. Ik had het van de week met mijn post over de vergeten olijven in de hartige taart. Vinden mensen dat leuk omdat ik de olijven ben vergeten? Of omdat ik hartige taart maak? Of om een andere reden? Je weet het niet!quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waarom dat is. Ik vind het niet erg, zelfs wel grappig, maar ik vraag het me wel af.
Nu ik dat zo lees vind ik het vooral heel verdrietig, Timquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms sta je voor zo'n mysterie. Ik had het van de week met mijn post over de vergeten olijven in de hartige taart. Vinden mensen dat leuk omdat ik de olijven ben vergeten? Of omdat ik hartige taart maak? Of om een andere reden? Je weet het niet!
Ah, dat heb ik dan idd niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Iets over een complot achter sinterklaas, als ik het goed begrepen heb.
Niet nodig! Het smaakt ook prima zonder olijvenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu ik dat zo lees vind ik het vooral heel verdrietig, Tim
Gelukkig maar, dan is de reputatieschade (voor zover er nog verder schade aan toegebracht kán worden) beperkt gebleven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan idd niet meegekregen.
Hartige taart. Ik ben daar wel fan van en gaf volgens mij een like. Als ik dat niet gegeven heb, dan is dat omdat je de olijven vergeten bent, schandalig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms sta je voor zo'n mysterie. Ik had het van de week met mijn post over de vergeten olijven in de hartige taart. Vinden mensen dat leuk omdat ik de olijven ben vergeten? Of omdat ik hartige taart maak? Of om een andere reden? Je weet het niet!
Ahh nou gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet nodig! Het smaakt ook prima zonder olijvenGelukkig maar, want het is in een keer genoeg voor een paar dagen
Heb je je Washington Monument in stelling gebracht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:30 schreef Strani het volgende:
Had vandaag weer talen-uitwisseling en was weer leuk, en na afloop nog even gebleven met een groepje van vijf vrouwen (allemaal in de leeftijd zo tussen de 30 en 40 zou ik zeggen). Dus ik kan met recht zeggen dat ik me in goed gezelschap bevond. Een Nederlandse, twee Italiaansen, een Engelse en een Schotse. Dat blijf ik toch het leukste van alles vinden, dat dat hele internationale hier zo normaal is.
En daarna zoals een goede kinderverjaardag betaamt, door de (Amerikaanse) eigenaresse van het café naar huis gebracht
Behalve dat je er nu zelf weer over begint natuurlijk, waardoor ik het alsnog meekrijg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan is de reputatieschade (voor zover er nog verder schade aan toegebracht kán worden) beperkt gebleven.
Precies, die gaan een andere keer goed van pas komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh nou gelukkigEn je heb wellicht nu maar mooi zwarte olijven over als bonus!
Dat zou dan qua grootte een teleurstelling van het formaat Mount Rushmore zijn, vrees ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je Washington Monument in stelling gebracht?
Het is pure zelfdestructie Roger, ik weet ook niet waarom ik dat doequote:Op vrijdag 12 november 2021 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Behalve dat je er nu zelf weer over begint natuurlijk, waardoor ik het alsnog meekrijg.
Dit een like gegeven want eens, schandalig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hartige taart. Ik ben daar wel fan van en gaf volgens mij een like. Als ik dat niet gegeven heb, dan is dat omdat je de olijven vergeten bent, schandalig.
Ik geloof dat ik er een van jou had, en nu weet ik ook waaromquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hartige taart. Ik ben daar wel fan van en gaf volgens mij een like. Als ik dat niet gegeven heb, dan is dat omdat je de olijven vergeten bent, schandalig.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je je Washington Monument in stelling gebracht?
Ik moet dit vast niet lezen als een sexual innuendo, en zo wel, eh.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou dan qua grootte een teleurstelling van het formaat Mount Rushmore zijn, vrees ik.
Ik vind alle olijven heerlijk maar zwarte zijn in een hartige taart wel het beste denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit een like gegeven want eens, schandalig.
Al zou ik het wel iets minder schandalig vinden als het zwarte olijven waren. Die zijn ook lekker, maar groene zijn hier verreweg favoriet. Groene Griekse.
Ik vind het ook wat hard van stapel lopen om meteen vier keiharde kerels erbij uit te nodigen, maar misschien ben ik wat ouderwetsquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou dan qua grootte een teleurstelling van het formaat Mount Rushmore zijn, vrees ik.
Ik zou niet weten hoe anders, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dit vast niet lezen als een sexual innuendo, en zo wel, eh.
Nou, mysterie opgelost. Al die posts worden geplaatst om jou daarbij te helpen, omdat je zo gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is pure zelfdestructie Roger, ik weet ook niet waarom ik dat doe
Het waren zwartequote:Op vrijdag 12 november 2021 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit een like gegeven want eens, schandalig.
Al zou ik het wel iets minder schandalig vinden als het zwarte olijven waren. Die zijn ook lekker, maar groene zijn hier verreweg favoriet. Groene Griekse.
Ja dat doen we hier anders hè, in Spanje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat hard van stapel lopen om meteen vier keiharde kerels erbij uit te nodigen, maar misschien ben ik wat ouderwets
Hangt ook een beetje van de rest van de ingrediënten af imo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind alle olijven heerlijk maar zwarte zijn in een hartige taart wel het beste denk ik.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dit vast niet lezen als een sexual innuendo, en zo wel, eh.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe anders, eerlijk gezegd.
Ok, iets minder schandalig dan.quote:
Nee ik eigenlijk ook niet maar ik vond het best... forward voor deze SC zijn doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe anders, eerlijk gezegd.
Vooral van Tim. Dat is normaal toch een hele nette jongen. Maar goed het is na middernacht hè.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet maar ik vond het best... forward voor deze SC zijn doen.
Prei, ui, chorizo, Danablu, geraspte belegen, eieren, crème fraîche en bladerdeegquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje van de rest van de ingrediënten af imo.
Precies, Late Night SC is heel anders!quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral van Tim. Dat is normaal toch een hele nette jongen. Maar goed het is na middernacht hè.
Ik heb laatst begrepen dat hij zich vooral inhoudt omdat hij mod is, zo niet dan zou hij helemaal losgaan, koekoek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral van Tim. Dat is normaal toch een hele nette jongen. Maar goed het is na middernacht hè.
Nou dan blijf ik nog maar even.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies, Late Night SC is heel anders!
Ik kom hier zelden nog op dit tijdstip, ik ben het helemaal niet meer gewend joh.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies, Late Night SC is heel anders!
Ik heb die nog niet gezien, m'n zus wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:38 schreef Strani het volgende:
Speaking (heel indirect) of Washington > Hamilton > Lin-Manuel Miranda: Ik ga denk ik zondag in datzelfde café naar een filmavond waar ze In the Heights gaan vertonen. Ik ben erg benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Daar zie ik groene ook prima in werken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Prei, ui, chorizo, Danablu, geraspte belegen, eieren, crème fraîche en bladerdeeg
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet gezien, m'n zus wel.Is jouw zus een beetje een geloofwaardige recensent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!
Da's wel een deel van de reden jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb laatst begrepen dat hij zich vooral inhoudt omdat hij mod is, zo niet dan zou hij helemaal losgaan, koekoek.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet gezien, m'n zus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ze is de meest geloofwaardige recensent waar ik iets van gelezen heb over die film.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is jouw zus een beetje een geloofwaardige recensent?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]Oh nou ja, dan ga ik maar voor de sociale interactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei dit is wel hard richting Guana.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze is de meest geloofwaardige recensent waar ik iets van gelezen heb over die film.
Dat had ik toen nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dit is wel hard richting Guana.
Ik hecht wel waarde aan haar mening, ook al verschillen onze meningen vaak genoegquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is jouw zus een beetje een geloofwaardige recensent?
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ik toen nog niet gelezen.
Goed mogelijk, maar zwarte leken mij lekkerder. Niet dat ik daar uiteindelijk profijt van heb gehadquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zie ik groene ook prima in werken.
Oké nou ik laat het jullie weten, hoewel ik nu wel met hele lage verwachtingen ga en ik wellicht alsnog positief verrast word.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan haar mening, ook al verschillen onze meningen vaak genoegAls zij de film niks vindt laat ik me daar niet door tegen houden, maar ik moet vaak achteraf wel toegeven dat ze gelijk had
Nog een voordeel van groene olijven gebruiken, het eet lekkerder weg als je ze vergeet in de taart te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed mogelijk, maar zwarte leken mij lekkerder. Niet dat ik daar uiteindelijk profijt van heb gehad
Welteruston!quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Nou als Late Night SC over olijven gaat ga ik toch maar slapen.
Of... is het een eufemisme?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:49 schreef Guanabana het volgende:
Nou als Late Night SC over olijven gaat ga ik toch maar slapen.
Ik krijg ineens een heel ander idee bij die zwarte olijven in de taart.quote:
Zwarte of groene olijven krijgt ook een heel nieuwe context!quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel ander idee bij die zwarte olijven in de taart.
Ja, ik weet ineens niet meer zeker of ik wel groene moet prefereren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zwarte of groene olijven krijgt ook een heel nieuwe context!
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik weet ineens niet meer zeker of ik wel groene moet prefereren.
quote:
quote:
Wat gaan de maatregelen nou worden dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:11 schreef Em31 het volgende:
Nou die maatregelen vallen me wel mee, toch niet echt een lockdown te noemen
www.nos.nlquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat gaan de maatregelen nou worden dan?
Oh top. Sportwedstrijden door gaan, vind ik wel fijn.quote:
Dan is het niet meer de zanger van Kensington.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef GeorgeM het volgende:
Zanger van Kensington stapt uit de band
Huhquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef GeorgeM het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
Dat de winkels eerder dicht moeten snap ik nooit. Nu moet dezelfde hoeveelheid mensen in minder tijd winkelen. Dan wordt het juist toch drukker… zeker zo voor de feestdagen blijven mensen hun inkopen wel doen.
Sowieso zijn winkels locaties met vluchtige contacten. Daar ingrijpen is eigenlijk nauwelijks zinvol, zelfs mondkapjes hebben in bijvoorbeeld de supermarkt maar weinig nut. Maar waarschijnlijk wilden ze één lijn trekken met de horeca, om te voorkomen dat mensen bij een bakker wel iets mogen eten ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
Dat de winkels eerder dicht moeten snap ik nooit. Nu moet dezelfde hoeveelheid mensen in minder tijd winkelen. Dan wordt het juist toch drukker… zeker zo voor de feestdagen blijven mensen hun inkopen wel doen.
Hebben de jongeren ten minste weer hun nodige nachtrust en hoeven ze niet de volgende dag tot 14 uur in bed te blijven liggen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:25 schreef AgnesGru het volgende:
Ben er echt zo klaar meelekker man de horeca om 19:00u dicht
Deze opmerking is waardeloos zonder plaatje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef Fred_B het volgende:
Tevens, de Limburgse heuvels met een wit rijplaagje
Ik denk de horeca in de bios welquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar gaat de bios ook om 19 uur dicht?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze opmerking is waardeloos zonder plaatje.
Of dar geldt als afhaal? Dan zou het wel weer langer mogen denk ik? Zóveel vragenquote:
Waar je snoep, drinken en popcorn voor in de zaal kan kopen. Valt dat onder horeca?quote:
*stelt voor dat Arizona naar de persco gaat om onze vragen te stellen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of dar geldt als afhaal? Dan zou het wel weer langer mogen denk ik? Zóveel vragen
Wel onder afzetterij, met de prijzen die ze daar doorgaans vragenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar je snoep, drinken en popcorn voor in de zaal kan kopen. Valt dat onder horeca?
Ja, dat welquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel onder afzetterij, met de prijzen die ze daar doorgaans vragen
‘Ik denk dat we het beter uit kunnen stellen!’quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Arizona het volgende:
Het etentje met mijn schoonouders is nu onderwerp van discussie. Of we het uitstellen of vervroegen.
Ik koop altijd vooraf bij de supermarkt drinken en snoepquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel onder afzetterij, met de prijzen die ze daar doorgaans vragen
Als we van 5 tot 7 gaan ben ik bang dat ze nog mee willen voor een drankjequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Ik denk dat we het beter uit kunnen stellen!’
Kunnen jullie het niet veranderen in een lunch, ben je daarna ook klaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als we van 5 tot 7 gaan ben ik bang dat ze nog mee willen voor een drankjedus uitstel heeft inderdaad mijn voorkeur
Op mobiel zie ik nooit een UI.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:46 schreef Meke het volgende:
Hoe kun je ook alweer op mobiel je UI veranderen?
Kun je instellenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mobiel zie ik nooit een UI.
Echt? Hoe danquote:
Omg er gaat een wereld open!quote:
Gaat de knipoog verdwijnen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:46 schreef Meke het volgende:
Hoe kun je ook alweer op mobiel je UI veranderen?
Gewoon voor de derde optie gaan: afstel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Arizona het volgende:
Het etentje met mijn schoonouders is nu onderwerp van discussie. Of we het uitstellen of vervroegen.
Niet echt vervangbaar toch met zo’n herkenbaar geluid?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ja, die gaan heel braaf op tijd naar bed. Niet bij elkaar of in een keet zuipenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben de jongeren ten minste weer hun nodige nachtrust en hoeven ze niet de volgende dag tot 14 uur in bed te blijven liggen.
Ja, toch.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, die gaan heel braaf op tijd naar bed. Niet bij elkaar of in een keet zuipen
Ja ik wil z'n Pietenmuts weer terugquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat de knipoog verdwijnen?![]()
Of wordt het alleen een tikje feestelijker gemaakt?
Ik heb naar aanleiding hiervan, mijn sneeuw-UI weer ingesteldquote:
Ah ok, ik wist niet dat je hem ook in pietenmutsvariant had.quote:
Ik had morgen ook een etentje, maar ik heb het afgezegd. Ga nog wel mijn boodschappen doen maar verder blijf ik zoveel mogelijk weg op plaatsen waar veel mensen komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Arizona het volgende:
Uitstellenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Arizona het volgende:
Voor mezelf zou ik nee zeggen, maar doe vooral wat je niet laten kunt.quote:
Deze danquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor mezelf zou ik nee zeggen, maar doe vooral wat je niet laten kunt.
Ik dacht even dat het gewoon je gewone was, maar deze heeft een oranje neus zie ik.quote:
Of juist wel, dan komen ze van het verwijt af dat ze altijd hetzelfde klinkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Niet echt vervangbaar toch met zo’n herkenbaar geluid?
Misschien moeten ze dan de rest van de band ook meteen even vervangen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Of juist wel, dan komen ze van het verwijt af dat ze altijd hetzelfde klinken
Was die niet over een topic of 113 gedood?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net een kaartje gekocht voor Franz Ferdinand concert
Die was toch op 28 juni 1914 vermoord?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was die niet over een topic of 113 gedood?
'Tot 2026 of zo, dan is de kans dat corona voorbij is weer een stuk groter.'quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
‘Ik denk dat we het beter uit kunnen stellen!’
Ik weet niet wie het zei, maar ik heb het ook niet en ga het zelfs voor 2 euro niet nemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Happy Disney+ Day!
Trouwens, wie was het nou die gisteren zei nog geen Disney+ te hebben, was het @:molloot200? Er is nu een aanbieding waarmee je Disney+ een maandje krijgt voor slechts 2 euro! Misschien aantrekkelijk voor de Disney+-loze mensen
En voor de mensen met Disney+, vandaag is er een boel nieuwe content bij gekomen, ik noem een Jungle Cruise, Shang-Chi (Marvel), Home Sweet Home Alone, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen The World According To Jeff Goldblum en eindelijk op Disney+: Enchanted! Dus weer veel nieuw kijkvoer
Einde van de promotie voor mijn aandelen Disney
Prachtig.quote:
Ik dacht al te zien dat er iets anders aan je wasquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding hiervan, mijn sneeuw-UI weer ingesteld
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding hiervan, mijn sneeuw-UI weer ingesteld
De sinterklaas UIs kunnen al wel toch? Morgen komt hij aan, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:31 schreef Guanabana het volgende:
Best vroeg met die winter-UI's.Ik doe mijne denk ik pas de week voor kerst oid.
Ik moet eerst OUAT afkijken, voordat ik aan een nieuwe serie begin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Happy Disney+ Day!
Trouwens, wie was het nou die gisteren zei nog geen Disney+ te hebben, was het @:molloot200? Er is nu een aanbieding waarmee je Disney+ een maandje krijgt voor slechts 2 euro! Misschien aantrekkelijk voor de Disney+-loze mensen
En voor de mensen met Disney+, vandaag is er een boel nieuwe content bij gekomen, ik noem een Jungle Cruise, Shang-Chi (Marvel), Home Sweet Home Alone, de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen The World According To Jeff Goldblum en eindelijk op Disney+: Enchanted! Dus weer veel nieuw kijkvoer
Hij was toch niet op de boot?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sinterklaas UIs kunnen al wel toch? Morgen komt hij aan, als ik me niet vergis.
Nu eerst een maandje lekker een Sint UI en daarna meteen door met de kerst UI, jatochnietdan!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben sowieso wel een huismus. Maar in dit geval speelt nog meer dat ik niet zo’n fan ben van mijn schoonouders dan dat ik me druk maak om coronaquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had morgen ook een etentje, maar ik heb het afgezegd. Ga nog wel mijn boodschappen doen maar verder blijf ik zoveel mogelijk weg op plaatsen waar veel mensen komen.
Ik heb er tweequote:Op vrijdag 12 november 2021 10:31 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De sinterklaas UIs kunnen al wel toch? Morgen komt hij aan, als ik me niet vergis.
Sint UI doe ik niet aan!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu eerst een maandje lekker een Sint UI en daarna meteen door met de kerst UI, jatochnietdan!
Hoe lang is die serie wel niet dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet eerst OUAT afkijken, voordat ik aan een nieuwe serie begin.
Niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was toch niet op de boot?
7 seizoenen en ik zit nu in seizoen 4. Per seizoen ongeveer 24 afleveringen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe lang is die serie wel niet dan?
Ik meen dat je er begin dit jaar al mee bezig was.
Dat begreep ik woensdag in ieder geval. Wellicht is ie intussen al terecht en het stuur van het schip was ook al afgebroken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Maar hoe gaat hij dan in Nederland komen?
Hij kan ons toch niet zomaar overslaan?
En in Zuid-Limburg waren de heuvels al witquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar dat sinterklaasjournaal ed kijk, veel te spannend allemaal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat begreep ik woensdag in ieder geval. Wellicht is ie intussen al terecht en het stuur van het schip was ook al afgebroken.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, zou nog best leuk staan met dat kleurschema erachter.![]()
[ afbeelding ]
Oh jee, geen bitter jeugdtrauma hoop ik?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]Leuk gedaan zo!
Ik ga hem alsnog niet nemen, sorry, heb een beetje een hekel aan Sinterklaas
Kijk Strani, ik doe het niet alleen bij jou.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw eerste gedachte bij wat ik schrijf is direct dat er een bitter jeugdtrauma achter zit?
Haha nee hoor (hoewel, ik was wel erg bang voor Sinterklaas en Zwarte Piet at some pointquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jee, geen bitter jeugdtrauma hoop ik?
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nee hoor (hoewel, ik was wel erg bang voor Sinterklaas en Zwarte Piet at some point)
Maar sinds ik volwassen ben er er niets meer aan doe en al helemáál sinds al het zwarte Pieten-gedoe elk jaar heb ik er helemaal niets meer mee
Leuk voor de allerkleinsten, maar verder niet.
Ik deze ook niet. Al ben ik wel elk jaar van plan eens een middagje in photoshop of imageready te gaan zitten prutsen om te zien of ik er iets mee kan wat niet te veel hiervan afwijkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:58 schreef Redefine het volgende:
Ik heb mijn huidige UI, sinds ik deze versie heb nooit vervangen. Ook niet voor een kerst ui etc.
O ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een huismus. Maar in dit geval speelt nog meer dat ik niet zo’n fan ben van mijn schoonouders dan dat ik me druk maak om corona
Maar die gingen toch niet sluiten, of is dat net bekend geworden van wel?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Dit dus. Nu weer de theaters en concertzalen sluiten is gewoon niet te verdedigen. Ik zou als branche gewoon zeggen: krijg de tering maar, wij blijven open.
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar die gingen toch niet sluiten, of is dat net bekend geworden van wel?
Oh, die ontwikkeling had ik nog niet meegekregenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar die gingen toch niet sluiten, of is dat net bekend geworden van wel?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Oh, die ontwikkeling had ik nog niet meegekregen![]()
In dat geval: verstandig besluit van het kabinet!
quote:
Ja, ik lees het nu ook. Normaal is het bij die OMT-adviezen gewoon copy-paste en dat wordt dan het kabinetsbeleid.quote:
Leuk! Daar zit ik ook nog over te twijfelen. Al zal het vast uitverkocht zijn voordat ik een keuze heb gemaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oh wow, voor ¤2 wil ik het nog wel proberen denk ik!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Happy Disney+ Day!
Dat wordt bijna nooit 100% overgenomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik lees het nu ook. Normaal is het bij die OMT-adviezen gewoon copy-paste en dat wordt dan het kabinetsbeleid.
Copy-paste bij wijze van spreken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt bijna nooit 100% overgenomen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:39 schreef Redefine het volgende:
Over Franz Ferdinand gesproken. Ik ben er nog niet uit of ik hun nieuwe nummer goed of slecht vind.
Ik denk bij het begin van dat refrein dus meteen aan American Piequote:Op vrijdag 12 november 2021 11:39 schreef Redefine het volgende:
Over Franz Ferdinand gesproken. Ik ben er nog niet uit of ik hun nieuwe nummer goed of slecht vind.
Sjevvie to the levvie, nie?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk bij het begin van dat refrein dus meteen aan American Pie
Derhalve vind ik het geen goed nummer
Dat heb ik ook heel sterk. Ik dacht de eerste keer ook dat het een of andere gare cover was. Maar daarna hoorde ik dat het Franz Ferdinand was. Ze hebben wel wat betere nummers gemaakt zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk bij het begin van dat refrein dus meteen aan American Pie
Derhalve vind ik het geen goed nummer
Die taart, jaquote:
Oh, gelukkig, dan ligt het niet aan mijquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel sterk. Ik dacht de eerste keer ook dat het een of andere gare cover was. Maar daarna hoorde ik dat het Franz Ferdinand was. Ze hebben wel wat betere nummers gemaakt zullen we maar zeggen.
De kans is vrij groot dat je een of meerdere nummers wel degelijk kentquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Och, ik ken het nieuwe nummer niet eens.
De band/zanger(es) ook niet trouwens.
Misschien als ik ze hoor, de titels die ik zo snel even van ze lees zeggen me iig niks.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat je een of meerdere nummers wel degelijk kent
Dat de titels je niks zeggen snap ik wel. Maar bij horen is het wel anders. Take Me Out is door de jaren heen heel veel gebruikt voor allerlei reclames, evenementen etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien als ik ze hoor, de titels die ik zo snel even van ze lees zeggen me iig niks.
Even geluisterd, doet geen belletje rinkelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat de titels je niks zeggen snap ik wel. Maar bij horen is het wel anders. Take Me Out is door de jaren heen heel veel gebruikt voor allerlei reclames, evenementen etc.
Je kent Do You Want To vast ook welquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:33 schreef Arizona het volgende:
Ik ken wel zomaar uit mijn hoofd één nummer van Franz Ferdinand: Take me out
Dat vind ik een leuk nummer
Goede smaakquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:29 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet veel CD's. Maar deze draai ik dan en toe nog wel 'ns. Nu ook.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kent Do You Want To vast ook wel
Nou dát mysterie is ook opgelostquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef Arizona het volgende:
Oe en ken er nóg een uit mijn hoofd maar ik weet niet hoe die heet, dat zou ik wel moeten opzoeken.
Ze zingen LUCKY LUCKY LUCKY.
Leuk om eens voor te schotelen op je internationale avond, een typisch Hollands gerechtquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb deze voor de kat gekocht
[ afbeelding ]
https://www.dm.de/dein-be(...)-p4058172639845.html
En als toetje halflege vanille yoghurt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk om eens voor te schotelen op je internationale avond, een typisch Hollands gerecht
Gheghe. De eerste van Kwok in lange tijd die niet overdreven flauw is.quote:
Ik heb 15 december mijn afspraak staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:28 schreef Momo het volgende:
Zo even naar de kapper geweest
Eerder deze week al geboekt in case dat ze die dicht zouden doen
Heel goedquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik blijf wel een beetje achter met m'n niet-Sint UI hè
Vraag me af hoe je zoiets wil handhaven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef Em31 het volgende:
In Oostenrijk denken ze, fuck it
[ twitter ]
De reacties op zo'n soort bericht moet ik ook eigenlijk gewoon helemaal niet lezenquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:33 schreef Em31 het volgende:
In Oostenrijk denken ze, fuck it
[ twitter ]
Ik moet inloggen om ze te lezen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De reacties op zo'n soort bericht moet ik ook eigenlijk gewoon helemaal niet lezen
IMPFAUSWEIS BITTE!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag me af hoe je zoiets wil handhaven.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb deze voor de kat gekocht
[ afbeelding ]
https://www.dm.de/dein-be(...)-p4058172639845.html
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Happy Disney+ Day!
Talentenjacht was dat met Marco Borsato misschien tochquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Potver ik heb hier zo veel zin in. Nieuwe seizoen van Boos met echt een paar goede verhalen op de plank volgens mij, die over abortus en over talentenjachten. Maar natuurlijk vooral die dat ie eens even met Sywert gaat praten. Heel veel zin in.
Ja maar dat was ook alleen maar gebaseerd op aannames volgens mij. Dacht dat het ook voor een groot deel ging om dingen als doorgestoken kaart etc? Volgens mij kon iedereen die bij een talentenjacht vond dat er iets niet klopte of niet eerlijk behandeld werd z'n verhaal (anoniem) doen bij Boos.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Talentenjacht was dat met Marco Borsato misschien toch
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat áls het waar is, zoiets bij Boos voor het eerst besproken wordt. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook alleen maar gebaseerd op aannames volgens mij. Dacht dat het ook voor een groot deel ging om dingen als doorgestoken kaart etc? Volgens mij kon iedereen die bij een talentenjacht vond dat er iets niet klopte of niet eerlijk behandeld werd z'n verhaal (anoniem) doen bij Boos.
Die van jou is ook interessant.quote:
Die dacht: er is vrijdag al genoeg slecht nieuws, laat ik er maar iets positiefs tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ik voel een talentenjachtquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die dacht: er is vrijdag al genoeg slecht nieuws, laat ik er maar iets positiefs tegenaan gooien.
Heb jij geluk. Echt wat een praatjes moet ik af en toe doorstaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken nog niemand die niet gevaccineerd is. Zelfs iemand waarvan ik dacht dat hij niet gevaccineerd zou zijn, want van de kerk, is zelfs gevaccineerd.
Er is nog wel een grote groep kennissen waarvan ik het niet weet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb jij geluk. Echt wat een praatjes moet ik af en toe doorstaan.
Bij mijn werk werd iemand van de week gebeld door zijn vrouw (beide niet gevaccineerd). Operatie ging niet door omdat het te druk was door corona, hij zei het tegen ons en liep toen snel weg, want hij kon er niet over klagen. De situaties waar je tegenwoordig in komt, zwaar irritant.Maar zij beginnen er ook steeds over, wat mij betreft hebben we het er gewoon niet over.
Jeetjequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:16 schreef Em31 het volgende:
Bij mij in de buurt zit een restaurant waarvan iedereen er laatst bij het ingaan van die app achter kwam dat de eigenaren nogal wappies zijn. En dan echt op Baudet-niveau. Hoor ik net dat die man in het ziekenhuis ligt met corona (niet op de IC).
Voor het eerst dat ik zo'n verhaal hoor over iemand die ik ken.Hij heeft ook een ziekte, dus misschien is het uit voorzorg ofzo, maar jeetje.
Ik ga dat ook zeker negeren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |