De poll is so-far héél erg duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
En mosterd doen mensen vaak ook in de gehaktbal dus dit is enorm onduidelijk.
so farquote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De poll is so-far héél erg duidelijk.
@:Caland
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer. Ik was net bezig met een gehaktbal-topic.
Welke pollquote:Op donderdag 11 november 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De poll is so-far héél erg duidelijk.
@:Caland
Haha, kijk deze meneer erg boos worden om een bal gehakt en wat mosterdquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so far
En zo'n poll zal altijd meer ja dan nee scoren ja, ook omdat er mensen dus mosterd in de gehaktbal doen. Je had één hele simpele taak en zelfs deze weet je te verpesten.
Ook al?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
so-far ben ik vooral teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, kijk deze meneer erg boos worden om een bal gehakt en wat mosterd
Als ik kijk naar de ontwikkelingen van Vechain & Bitcoin is het juist mijn dag makkerquote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
so-far is het nog niet de dag van @:onlogisch
Jij bent gewoon altijd zuur?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so far
En zo'n poll zal altijd meer ja dan nee scoren ja, ook omdat er mensen dus mosterd in de gehaktbal doen. Je had één hele simpele taak en zelfs deze weet je te verpesten.
niet mijn probleemquote:Op donderdag 11 november 2021 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
so-far ben ik vooral teleurgesteld.
Erg teleurstellend.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]@:onlogisch heeft alles verpest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dat is al meer tekst dan het hele topic van onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee miss_sly, wat doe jij hier in VBL?quote:
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dit oogt wel een stuk beter in ieder geval. Erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je naar de ontwikkelingen in de rest van je leven kijkt kunnen ze beter de scherpe voorwerpen verbergen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de ontwikkelingen van Vechain & Bitcoin is het juist mijn dag makker
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dit had potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Dat komt omdat het in een spoiler staat, in de OP zelf had het wel goed gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zie je
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het in een spoiler staat, in de OP zelf had het wel goed gestaan.Word jij er nooit moe van dat je die man de meest simpele zaken moet uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat kan @Lenny_Leonard gewoon zelf, met zijn volledige OP.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:32 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat @:ggmm de OP van @:onlogisch vervangt voor die van @:lenny_leonard
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan @:lenny_leonard gewoon zelf, met zijn volledige OP.
Van mij mag hij al @:onlogisch z'n posts vervangen door zijn eigen verhaal.
[..]
Erg teleurstellend.
Al was ik nog wel maar op 1/3 ofzo.Dit zijn leugensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan @:lenny_leonard gewoon zelf, met zijn volledige OP.
Van mij mag hij al @:onlogisch z'n posts vervangen door zijn eigen verhaal.
Oh, ik ben alweer onder de indruk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou jij je gezeik lekker in COR.
Daar zeg je wat.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou jij dat niet zijn als je in Friesland woont?
Nou fijn, dat is echt mijn levensdoel. Donder nu maar weer op.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, ik ben alweer onder de indruk.
Ik verliet de koude douche van COR voor een uitstapje naar het warme bad van VBL.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Hee miss_sly, wat doe jij hier in VBL?
Ik eet vanavond gehaktbal trouwens. Moet nog op.
Komt wel dichtbij zo.
Ga wegquote:Op donderdag 11 november 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, ik ben alweer onder de indruk.
Vooral ongeschikte moderators die je weer allemaal notes aannaaien. We hebben hier @onlogisch al die deze rol moeiteloos invult.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:maxi-mus iedereen wegjaagt hier met zijn nare gedrag.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral ongeschikte moderators die je weer allemaal notes aannaaien. We hebben hier @:onlogisch al die deze rol moeiteloos invult.
Dat warme bad waar @Lenny_Leonard het altijd over heeft, valt nogal tegen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:39 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:maxi-mus iedereen wegjaagt hier met zijn nare gedrag.
Dit is wel een beetje zielig. Of eigenlijk heel zielig.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral ongeschikte moderators die je weer allemaal notes aannaaien. We hebben hier @:onlogisch al die deze rol moeiteloos invult.
Vbl is niet een heel warm bad, een beetje lauw zou ik zelf zeggen. Als je je in een echt warm bad wil onderdompelen ben je welkom bij DRT tijdens het WKquote:Op donderdag 11 november 2021 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik verliet de koude douche van COR voor een uitstapje naar het warme bad van VBL.
Dit weekend weer dartsen genot.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vbl is niet een heel warm bad, een beetje lauw zou ik zelf zeggen. Als je je in een echt warm bad wil onderdompelen ben je welkom bij DRT tijdens het WK
Cor is inderdaad is een ijskoud bloedbad.
Morgen weer gezellig maatregelen wedstrijden zonder publiek genot.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vbl is niet een heel warm bad, een beetje lauw zou ik zelf zeggen. Als je je in een echt warm bad wil onderdompelen ben je welkom bij DRT tijdens het WK
Cor is inderdaad is een ijskoud bloedbad.
Dat heb ik nog nergens voorbij zien komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen weer gezellig maatregelen wedstrijden zonder publiek genot.
Geen blikjes Red Bull smijten naar Berghuisquote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd zonder publiek zou wel prachtig zijn ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen blikjes Red Bull smijten naar Berghuis
De Grand Slam wordt weer één groot feest.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend weer dartsen genot.
vergeef @maxi-mus, hij is nog wat ziekerigquote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat warme bad waar @:Lenny_Leonard het altijd over heeft, valt nogal tegen.
Stiekem hoop ik op de 0-1 van Berghuis die dan met het vingertje langs vak X rent.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd zonder publiek zou wel prachtig zijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen evenementen en groepsgrootte weer aan banden leggen toch. Nou dan kun je er vergif op innemen (bij wijze van spreken) dat de voetbalsupporter ook weer de sjaak is.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens voorbij zien komen.
Dat vond ik erg mooi.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Grand Slam wordt weer één groot feest.
Alhoewel ik nog steeds WOEST ben dat Gurney heeft verloren van Joyce in die walgelijke qualifier na een 0-4 voorsprong.
Gaat niet gebeuren zou je zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
liever met en dan goaltje Berghuis, schuimbekkkengenotquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo is toch juist geweldig al die schuimbekkende Feyenoorders.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen maar die conclusie die jij trekt nergens. Ik wacht het wel af.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen evenementen en groepsgrootte weer aan banden leggen toch. Nou dan kun je er vergif op innemen (bij wijze van spreken) dat de voetbalsupporter ook weer de sjaak is.
Vooral heel treurig eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is toch juist geweldig al die schuimbekkende Feyenoorders.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op de 0-1 van Berghuis die dan met het vingertje langs vak X rent.Ik hoop vooral dat we ‘gewoon’ winnen en dat Berghuis een driftaanval krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren zou je zeggen.
Alhoewel die mongolen ook de bioscopen dicht willen gooien dus wie weet gaat ze dit niet te ver
Binnen-buitenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.
Binnen en buiten blijft wel een groot verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.
Niet dat consistentie iets is waar dit kabinet patent op heeft maar dat kun je niet uitleggen aan mensen.
Als het selectief is en niet uit te leggen aan de mensen zullen ze het wel niet doen nee. (lol)quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat consistentie iets is waar dit kabinet patent op heeft maar dat kun je niet uitleggen aan mensen.
Moeten i en e niet omgedraaid?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
vergeef @:maxi-mus, hij is nog wat ziekerig
Louter om jou dwars te zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet meer aangepast?
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Louter om jou dwars te zitten.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.
Dat moet je aan @onlogisch vragen!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet meer aangepast?
Maar die weet NIETS.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:onlogisch vragen!
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het selectief is en niet uit te leggen aan de mensen zullen ze het wel niet doen nee. (lol)
Je bent zelf een gakbalquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De kroegen gaan ook helemaal niet dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.
Ze gaan niet bioscoop en kroeg dicht en voetbal lekker door laten gaan.
Maarja beter gooien ze die kerken een keer dicht hoor
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroegen gaan ook helemaal niet dicht.
Je verzint weer dingen ter plekke.
Vanaf wanneer willen ze dat invoeren?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.
het liefst met terugwerkende kracht per 01-01-2020quote:Op donderdag 11 november 2021 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf wanneer willen ze dat invoeren?
Dat hebben we nog niet eerder gehad ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.
Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn iets gelijker dan anderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.
Ze gaan niet bioscoop en kroeg dicht en voetbal lekker door laten gaan.
Maarja beter gooien ze die kerken een keer dicht hoor
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat @:maxi-mus zo boos is door de nieuwe lockdown
Vaste plek anderhalve meter en om 20:00 dicht is wat ze nu willen bij het OMT. Weet niet hoe het bij jou zit maar de kroegen waar ik kom kunnen dan net zo goed meteen sluiten (en doen dat waarschijnlijk ook) .quote:Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben we nog niet eerder gehad ofzo?
En andere maatregelen kunnen toch ook totaal niet. (zie amateursport)
Doe jij maar gewoon een dagje niet eten, kan je best hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben boos omdat ik wil lunchen.
Ze houden zich hier nu al niet aan 24:00 dus het zal me wat.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaste plek anderhalve meter en om 20:00 dicht is wat ze nu willen bij het OMT. Weet niet hoe het bij jou zit maar de kroegen waar ik kom kunnen dan net zo goed meteen sluiten (en doen dat waarschijnlijk ook) .
Jelly.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze houden zich hier nu al niet aan 24:00 dus het zal me wat.
Lekker maat.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze houden zich hier nu al niet aan 24:00 dus het zal me wat.
Het doet me weinig, momenteel. Ik denk dat ik me pas weer bij het WK opwind.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe heb jij het nieuws van de Dansbelg verwerkt?
Hier mogen de 'vaste' gasten naar achter, tot een uur of 02:00. Al ben ik vaak in de kantine de laatste tijden, lekker besloten. Maar half 8 dan hoeft het voor mij ook niet meer nee, bah.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Hier wel hoor pfff laatste rondje half 12 dan allemaal ophoeren. Als dat half 8 gaat worden laat maar zitten de de tijden dat ik overdag katjelam was liggen in het verleden.
als het 8 uur wordt ben ik ook wel weer klaar met de horecaquote:Op donderdag 11 november 2021 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Hier wel hoor pfff laatste rondje half 12 dan allemaal ophoeren. Als dat half 8 gaat worden laat maar zitten de de tijden dat ik overdag katjelam was liggen in het verleden.
Dat topic is helaas niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
Het staat inmiddels 39-16
Dit moet user @:maxi-mus toch te denken geven.
45-18quote:Op donderdag 11 november 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat topic is helaas niet serieus te nemen.
Waar ik eerst slechts woest was, ben ik nu witheet.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
@:gurneyisbestoke ik heb slecht nieuws voor je makker.
Bij mijn vaste kroeg is het ook vijf voor twaalf opsodemieteren.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Gewoon beide beschouwen als een wervelende waterval, dan kan alles daarna alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik verliet de koude douche van COR voor een uitstapje naar het warme bad van VBL.
Nee ik niet. Gebruik ook niet van die kleine mesjes, snap niet dat mensen zoiets prefereren boven een koksmes.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Schil jij je aardappels ook met een kaasschaaf? @:3rr0r
Met een koksmes aardappels schillen ja?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik niet. Gebruik ook niet van die kleine mesjes, snap niet dat mensen zoiets prefereren boven een koksmes.
Deze grap lukt niet want in dezelfde zin staat notabene 'van die kleine mesjes', dus dat slaat niet op een kaasschaaf.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een koksmes aardappels schillen ja?
Geen vage kroegjes daar die tot diep in de nacht doorgaan?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mijn vaste kroeg is het ook vijf voor twaalf opsodemieteren.
Maar komende periode wordt het dus weer thuiszuipen.
Wat is het toch ook een walgelijk mormelquote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Schil jij je aardappels ook met een kaasschaaf? @:3rr0r
In Rotterdam is dat wel lastiger. Dan zuip ik liever thuis gewoon door.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen vage kroegjes daar die tot diep in de nacht doorgaan?
Hopelijk de klassieker zonder publiekquote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-oranje-voor-de-deur
@:maxi-mus
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk de klassieker zonder publiek
(ik neem even aan dat het daar over gaat, ik heb niet geklikt)
Zou gezien de financiële crisis waar veel clubs zich in bevinden echt een ramp zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.
Waar heb je deze gekeken?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
Aflevering 1
7/10
@:caland @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:elan check deze review
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.
Thuisquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heb je deze gekeken?
Zit Deb er ook in?
In zoveel sectoren. Daarom word ik heel onrustig van die lockdownjuichers.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou gezien de financiële crisis waar veel clubs zich in bevinden echt een ramp zijn voor het Nederlandse voetbal.
Illegaal gedownload zeker.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis
Ja (Als geest, niet als levend personage)
Het is overigens ook compleet zinloos.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In zoveel sectoren. Daarom word ik heel onrustig van die lockdownjuichers.
Mwa sluit niet uit dat Berghuis gewoon keihard mondjes gaat snoeren en twee keer scoort, dat heeft ook wel weer wat al die ziedende mensen die niet meer weten hoe ze het hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijn
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMENquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijn
Hopelijk gaat het flink sneeuwen danquote:Op donderdag 11 november 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMEN
Jij laat je tegenhouden door een simpel netje?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMEN
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Illegaal gedownload zeker.
(dat dacht ik al)
Jammer dat @maxi-mus direct het ergste van mij denktquote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.
@:GGMM doet niet moeilijk over een abonnementje meer of minder @:Charz
Hmmmz vertel me meerquote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.
@:GGMM doet namelijk niet moeilijk over een abonnementje meer of minder @:Charz
Lolquote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nieuw slachtoffer voor je onlyfans
Sorry.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat @:maxi-mus direct het ergste van mij denkt
Wat een walgelijk varken ben je toch.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een koekje
@:onlogisch @:kingroland @:maxi-mus @:miss_sly
Prima review maat. Leest goed weg.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
Aflevering 1
7/10
@:caland @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:elan check deze review
Komt wel op de NPO.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:42 schreef Tarado het volgende:
Dexter ook best wel nieuwsgierig naar maar ik wacht wel even
Movies en series xl maar daar komt het niet op.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
VPRO ja maar waarschijnlijk toch wel eerder op ziggo XL of hoe heet dat tegenwoordig?
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Na de avondklok snert.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die in de auto roken
Serieus tennis ook? Ons laten ze meestal wel met rust.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
"Sport" gaat weer sneuvelen
@:fetx
@:lenny_leonard
Alleen singles.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus tennis ook? Ons laten ze meestal wel met rust.
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
"Sport" gaat weer sneuvelen
@:fetx
Ben jij zo goed?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.
Hij wilde weleens spelen tegen iemand die echt kan tennissen.quote:
Serieus? Bron?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen singles.
Geen handen schudden. Geen scorebord.
Heb op feesboek gestaanquote:Op donderdag 11 november 2021 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Bron?
Dan ben ik echt woedend. En mogen ze allemaal de tering krijgen. @:miss_sly
Heb jij wel eens een hoer geneukt? #dtvquote:Op donderdag 11 november 2021 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig mogen we nog wel naar de hoeren jongens!
Nee nog nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 17:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een hoer geneukt? #dtv
Tennis je in Leeuwarden?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.
We vragen het even aan een expertquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
@:ggmm
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?
Sint Maarten.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijn
Frituurvet eroverheen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoepquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Oké Benno L.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoep
Dat dit kan in Nederland!quote:
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Geniet ervan.quote:
zorgseizoen, HUHquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
Zal je wel nodig hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig mogen we nog wel naar de hoeren jongens!
Eensquote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
De prijzen gaan zeker allemaal weer omhoog en de ROVERHEID DOET NIKSquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
CAK portefeuille (Besured, National Academic en Promovendum) komt inderdaad naar VGZquote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Mijn zorgverzekering wordt overgenomen door vgz blijkbaar
Woedend ben ik
Erg teleurstellend. Er was iemand uit Nijmegen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
First dates gemist
Sorry @:buitendam en @:lenny_leonard
Ja ik zat bij besured, blijkbaar vervalt nu mijn aanvullende tandartsverzekering.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
CAK portefeuille (Besured, National Academic en Promovendum) komt inderdaad naar VGZ
Gewoon nu opzeggen, kan je nog hele maand januari beslissen waar je naar overstapt.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zat bij besured, blijkbaar vervalt nu mijn aanvullende tandartsverzekering.
Maargoed ik wacht wel tot 30 december en ga dan rondbellen
Misschien heb je een Verlengde Deelname.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zit al drie jaar op de collectieve van mijn vorige werkgever. Dat ze dat niet doorgeven, best raar.
Is dat een ding?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien heb je een Verlengde Deelname.
Sommige collectiviteiten geven je nog dezelfde kortingen paar jaar na stoppen bij die werkgever.quote:
Okey. Wist ik niet, thanks. Ben er drie jaar uit dienst. Eigenlijk kwam ik er vorige maand pas achter dat ik nog collectief zat.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommige collectiviteiten geven je nog dezelfde kortingen paar jaar na stoppen bij die werkgever.
Maar vaak moet je zelf doorgeven dat je gestopt daar bent - en je verzekering zou eigenlijk af en toe moeten controleren of je daar nog werkt.
Ik ga je morgen METEEN bellenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef Coco het volgende:
Wel leuk dat @:Caland klant bij mij wordt.
Moet ik zeker ook een nieuw account aanmaken???quote:Op donderdag 11 november 2021 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gebruikt maar gewoon de website.
Je hebt alleen je digid nodig.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ik zeker ook een nieuw account aanmaken???
Zekur is van Univé - echter VGZ voert de zorgverzekering uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zit bij zekur. Leuk hè dat ze dat met een u schrijven
Dan mag die premie wel omlaag!quote:Op donderdag 11 november 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekur is van Univé - echter VGZ voert de zorgverzekering uit.
Dus ook jij bent mijn klant.
Ik zit bij CZ. Graag een goed aanbod voor komend jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zekur is van Univé - echter VGZ voert de zorgverzekering uit.
Dus ook jij bent mijn klant.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh en voor energie moet ik ook nog wat. Dat tyfusbedrijf waar ik bij zat is failliet.
Oh dat is minder, had je voorschot betaald?quote:Op donderdag 11 november 2021 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Ga makkelijk voor 1k de boot in.
En wat doet de overheid? NIETS
Jaquote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar kun je daadwerkelijk veel besparen als je overstapt of is het allemaal vrij marginaal?
Ja. Voorschot weg. Welkomsbonus weg. Zonnepanelen heb ik genoeg om normaal niks te hoeven betalen over een jaar. In de zomer geleverd aan dat tyfusbedrijf. Nu betaal ik de volle mep voor stroom bij Eneco.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dat is minder, had je voorschot betaald?
Bij energie zeker. Als je daar blijft zitten kost je dat echt heel veel geld elk jaar. Dit jaar natuurlijk helemaal, maar ook normaal kun je makkelijk 400-500 besparen alleen door over te stappen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar kun je daadwerkelijk veel besparen als je overstapt of is het allemaal vrij marginaal?
Dat is echt naaierij ja. Een maat van me was keurig voor de prijsverhogingen over gestapt naar Welkom Energie. Helemaal in zijn nopjes met zijn mooie maandkosten. Gaan ze failliet, moet ie naar Eneco een nieuw contract afsluiten tegen de huidige kosten. Kost hem inderdaad meer dan 1k komend jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit bij CZ. Graag een goed aanbod voor komend jaar.
Oh en voor energie moet ik ook nog wat. Dat tyfusbedrijf waar ik bij zat is failliet.
Ik zou ook ziedend zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Voorschot weg. Welkomsbonus weg. Zonnepanelen heb ik genoeg om normaal niks te hoeven betalen over een jaar. In de zomer geleverd aan dat tyfusbedrijf. Nu betaal ik de volle mep voor stroom bij Eneco.
Oh en gas is van 0,8 naar 1,80 gegaan.
Ik hoop dat Jaap Bakker corona krijgt. @:kingroland
Had je niet voor een paar grijpstuivers bij zo'n louche energiespeculant moeten tekenenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit bij CZ. Graag een goed aanbod voor komend jaar.
Eens, dat vergelijken tussen verschillende zorgverzekeraars is moeilijk te doen. Voor de aanvullende pakketten kan een zorgverzekeraar namelijk eigen voorwaarden stellen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind alleen bij Zorgverzekeringen die aanvullende pakketten vergelijken zo verschrikkelijk kut. Al die tyfus regeltjes waarop ze dan net effe anders zijn dan een ander. Wat mij betreft mogen ze die aanvullende pakketten ook standaardiseren.
Ja, maar ik word een dagje ouder. En zeker met al dat gesport is wat fysio, podo en dat soort gebeuren wel handig. Zeker omdat mijn vaste behandelmannetje niet overal contracten heeft is dat elke keer weer extra irritant.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, dat vergelijken tussen verschillende zorgverzekeraars is moeilijk te doen. Voor de aanvullende pakketten kan een zorgverzekeraar namelijk eigen voorwaarden stellen.
Inhoud basispakket is overal hetzelfde.
Energie vind ik elk jaar wel weer leuk om in te duiken. Dat is ook gewoon een simpel verhaal als je ongeveer je verbruik weet en een klein beetje in de gaten houdt wanneer de prijsverhogingen komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:21 schreef Coco het volgende:
Contracten is iedere keer gezeik.
Een leek heeft daar ook geen idee van.
Lekker gezond sporten als je daar steeds zorg voor nodig hebtquote:Op donderdag 11 november 2021 21:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik word een dagje ouder. En zeker met al dat gesport is wat fysio, podo en dat soort gebeuren wel handig. Zeker omdat mijn vaste behandelmannetje niet overal contracten heeft is dat elke keer weer extra irritant.
Maar goed, we komen er wel uit en anders blijf ik lekker bij de CZ in de collectieve, tot mijn ex-werkgever er genoeg van heeft.
Goede begeleiding bij het sporten is helemaal niet zo gek. En als je af en toe de lat wil verleggen dan raak je wel eens geblesseerd en is fysio wel handig. Niet dat ik dat jaarlijks nodig heb, maar ik wil er wel voor verzekerd zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker gezond sporten als je daar steeds zorg voor nodig hebt
Klap in het gezicht
Primequote:Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
Filth gezien op prime
7.8/10
Zie review @:ggmm @:lenny_leonard
Dat schrijf je hartstikke leuk op maat, chapeau.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
Filth gezien op prime
7.8/10
Zie review @:ggmm @:lenny_leonard
Zaterdag wel. Maar als het kabinet gaat zeggen dat de horeca per direct om 19.00 dicht moet dan gaat het hele feest niet doorquote:
Valt een kantine onder horeca?quote:Op donderdag 11 november 2021 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag wel. Maar als het kabinet gaat zeggen dat de horeca per direct om 19.00 dicht moet dan gaat het hele feest niet door
Had hem vorige maand opgezegd omdat ik ineens 8,99 moest gaan betalen en al het leuke aanbod al gezien had.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Disney+ abonnement afgesloten.
Graag je review van de Feyenoord doc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
COR kan wel eens volledig ontsporen vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef onlogisch het volgende:
Het is genieten in COR of niet @:Lenny_Leonard
De mods waren gister alweer erg slecht bezigquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR kan wel eens volledig ontsporen vandaag.
Erg mooi.
Welke mods? We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mods waren gister alweer erg slecht bezig
Ik zeg niets anders volgt weer een dreigementquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke mods? We roddelen hier niet.
Lekker bukken, flikkertje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg niets anders volgt weer een dreigement
Graag melden in COR.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vanaf nu een viruswappie
die maatregelen
Kleuter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat was in jouw tijd wel anders hé.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat dit weekend in meerdere steden alles kapot gaat
Maar DE JEUGD laat tegenwoordig alles maar gebeuren
Nu is de interesse van @GGMM gewekt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het abonnement voornamelijk voor mijn dochter afgesloten.
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was in jouw tijd wel anders hé.
(COR is genieten, waar blijf je)
Klap in het gezicht vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:44 schreef Tjacka het volgende:
die maatregelen
Het zijn gewoon, ja mietjes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat dit weekend in meerdere steden alles kapot gaat
Maar DE JEUGD laat tegenwoordig alles maar gebeuren
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:44 schreef Tjacka het volgende:
die maatregelen
Goed om te horen vriendquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
He maat.
Ik voel me vandaag eindelijk ietsjes beter. #pfizerbedankt
Ik ben woedend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed om te horen vriend![]()
Inmiddels ben ik wel ZIEK van die nieuwe maatregelen.
Ik ook. Allemaal door die teringwappies.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Allemaal door die teringwappies.Je bedoelt de teringwappies van het OMT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Het altijd vervelende OMT.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt de teringwappies van het OMT?
Het allesverslindende OMT.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |