Nee ik niet. Gebruik ook niet van die kleine mesjes, snap niet dat mensen zoiets prefereren boven een koksmes.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Schil jij je aardappels ook met een kaasschaaf? @:3rr0r
Met een koksmes aardappels schillen ja?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik niet. Gebruik ook niet van die kleine mesjes, snap niet dat mensen zoiets prefereren boven een koksmes.
Deze grap lukt niet want in dezelfde zin staat notabene 'van die kleine mesjes', dus dat slaat niet op een kaasschaaf.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een koksmes aardappels schillen ja?
Geen vage kroegjes daar die tot diep in de nacht doorgaan?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mijn vaste kroeg is het ook vijf voor twaalf opsodemieteren.
Maar komende periode wordt het dus weer thuiszuipen.
Wat is het toch ook een walgelijk mormelquote:Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Zipportal het volgende:
Schil jij je aardappels ook met een kaasschaaf? @:3rr0r
In Rotterdam is dat wel lastiger. Dan zuip ik liever thuis gewoon door.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen vage kroegjes daar die tot diep in de nacht doorgaan?
Hopelijk de klassieker zonder publiekquote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-oranje-voor-de-deur
@:maxi-mus
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk de klassieker zonder publiek
(ik neem even aan dat het daar over gaat, ik heb niet geklikt)
Zou gezien de financiële crisis waar veel clubs zich in bevinden echt een ramp zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.
Waar heb je deze gekeken?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
Aflevering 1
7/10
@:caland @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:elan check deze review
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Over Oranje, maar gaat er over dat voetbal steeds onder de noemer evenementen is geschaard. Los van die Klassieker is dat toch enorm kut man die lege stadions.
Thuisquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heb je deze gekeken?
Zit Deb er ook in?
In zoveel sectoren. Daarom word ik heel onrustig van die lockdownjuichers.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou gezien de financiële crisis waar veel clubs zich in bevinden echt een ramp zijn voor het Nederlandse voetbal.
Illegaal gedownload zeker.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis
Ja (Als geest, niet als levend personage)
Het is overigens ook compleet zinloos.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In zoveel sectoren. Daarom word ik heel onrustig van die lockdownjuichers.
Mwa sluit niet uit dat Berghuis gewoon keihard mondjes gaat snoeren en twee keer scoort, dat heeft ook wel weer wat al die ziedende mensen die niet meer weten hoe ze het hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijn
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMENquote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar na al die stoere praat van 'BERGHUIS KRIJGT HET TE HOREN DECEMBER' zou ik het wel grappig vinden als er niemand bij mag zijn
Hopelijk gaat het flink sneeuwen danquote:Op donderdag 11 november 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMEN
Jij laat je tegenhouden door een simpel netje?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gaan netten ophangen dus ALLE PRET WORDT WEER VAN ONS AFGENOMEN
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Illegaal gedownload zeker.
(dat dacht ik al)
Jammer dat @maxi-mus direct het ergste van mij denktquote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.
@:GGMM doet niet moeilijk over een abonnementje meer of minder @:Charz
Hmmmz vertel me meerquote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij hij abonnement heeft genomen op Showtime.
@:GGMM doet namelijk niet moeilijk over een abonnementje meer of minder @:Charz
Lolquote:Op donderdag 11 november 2021 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nieuw slachtoffer voor je onlyfans
Sorry.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat @:maxi-mus direct het ergste van mij denkt
Wat een walgelijk varken ben je toch.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een koekje
@:onlogisch @:kingroland @:maxi-mus @:miss_sly
Prima review maat. Leest goed weg.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
Aflevering 1
7/10
@:caland @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:elan check deze review
Komt wel op de NPO.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:42 schreef Tarado het volgende:
Dexter ook best wel nieuwsgierig naar maar ik wacht wel even
Ok Boomerquote:
Movies en series xl maar daar komt het niet op.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
VPRO ja maar waarschijnlijk toch wel eerder op ziggo XL of hoe heet dat tegenwoordig?
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |