Wat een walgelijk varken ben je toch.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een koekje
@:onlogisch @:kingroland @:maxi-mus @:miss_sly
Prima review maat. Leest goed weg.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
Aflevering 1
7/10
@:caland @:lenny_leonard @:onlogisch @:maxi-mus @:elan check deze review
Komt wel op de NPO.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:42 schreef Tarado het volgende:
Dexter ook best wel nieuwsgierig naar maar ik wacht wel even
Ok Boomerquote:
Movies en series xl maar daar komt het niet op.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
VPRO ja maar waarschijnlijk toch wel eerder op ziggo XL of hoe heet dat tegenwoordig?
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
Na de avondklok snert.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Het record is binnen.
ALLEMAAL NAAR CORED.
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die in de auto roken
Hier wordt niet geroddeldquote:
Serieus tennis ook? Ons laten ze meestal wel met rust.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
"Sport" gaat weer sneuvelen
@:fetx
@:lenny_leonard
Alleen singles.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus tennis ook? Ons laten ze meestal wel met rust.
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
"Sport" gaat weer sneuvelen
@:fetx
@:lenny_leonard
Ben jij zo goed?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.
Hij wilde weleens spelen tegen iemand die echt kan tennissen.quote:
Serieus? Bron?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen singles.
Geen handen schudden. Geen scorebord.
Heb op feesboek gestaanquote:Op donderdag 11 november 2021 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Bron?
Dan ben ik echt woedend. En mogen ze allemaal de tering krijgen. @:miss_sly
Heb jij wel eens een hoer geneukt? #dtvquote:Op donderdag 11 november 2021 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig mogen we nog wel naar de hoeren jongens!
Nee nog nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 17:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een hoer geneukt? #dtv
Tennis je in Leeuwarden?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.
We vragen het even aan een expertquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
@:ggmm
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?
Sint Maarten.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijn
Frituurvet eroverheen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
@:ggmm
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoepquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Oké Benno L.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoep
Dat dit kan in Nederland!quote:
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |