Nee nog nooitquote:Op donderdag 11 november 2021 17:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een hoer geneukt? #dtv
Tennis je in Leeuwarden?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zaterdag een potje met Sander Arends spelen, gewoon.
We vragen het even aan een expertquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
@:ggmm
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe jij er wel aan of is dit iets van onze regio?
Sint Maarten.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt dus zal wel iets regionaals zijn
Frituurvet eroverheen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
We vragen het even aan een expert
@:ggmm
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoepquote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Oké Benno L.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig geef die mensen wat snoep
Dat dit kan in Nederland!quote:
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bohhhh. Lekker maatje. Maandag ook vrij?
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Geniet ervan.quote:
zorgseizoen, HUHquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
Zal je wel nodig hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig mogen we nog wel naar de hoeren jongens!
Eensquote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
De prijzen gaan zeker allemaal weer omhoog en de ROVERHEID DOET NIKSquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |