Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Als kinderen op de ramen beginnen te kloppen als je de bel eraf hebt gehaald, mag je dan schieten? #dtv
Geniet ervan.quote:
zorgseizoen, HUHquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
Zal je wel nodig hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig mogen we nog wel naar de hoeren jongens!
Eensquote:Op donderdag 11 november 2021 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mensen die niet aan Sint Maarten deden kregen van mij altijd een mandarijn tegen het raam. Of zo'n ranzige taaitaaipop.
Je zorgt maar dat je snoep in huis hebt klootzak.
De prijzen gaan zeker allemaal weer omhoog en de ROVERHEID DOET NIKSquote:Op donderdag 11 november 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Geniet ervan.
Ik morgen halve dag en start zorgseizoen genot.
CAK portefeuille (Besured, National Academic en Promovendum) komt inderdaad naar VGZquote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
Mijn zorgverzekering wordt overgenomen door vgz blijkbaar
Woedend ben ik
Erg teleurstellend. Er was iemand uit Nijmegen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
First dates gemist
Sorry @:buitendam en @:lenny_leonard
Ja ik zat bij besured, blijkbaar vervalt nu mijn aanvullende tandartsverzekering.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
CAK portefeuille (Besured, National Academic en Promovendum) komt inderdaad naar VGZ
Gewoon nu opzeggen, kan je nog hele maand januari beslissen waar je naar overstapt.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zat bij besured, blijkbaar vervalt nu mijn aanvullende tandartsverzekering.
Maargoed ik wacht wel tot 30 december en ga dan rondbellen
Misschien heb je een Verlengde Deelname.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zit al drie jaar op de collectieve van mijn vorige werkgever. Dat ze dat niet doorgeven, best raar.
Is dat een ding?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien heb je een Verlengde Deelname.
Sommige collectiviteiten geven je nog dezelfde kortingen paar jaar na stoppen bij die werkgever.quote:
Okey. Wist ik niet, thanks. Ben er drie jaar uit dienst. Eigenlijk kwam ik er vorige maand pas achter dat ik nog collectief zat.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommige collectiviteiten geven je nog dezelfde kortingen paar jaar na stoppen bij die werkgever.
Maar vaak moet je zelf doorgeven dat je gestopt daar bent - en je verzekering zou eigenlijk af en toe moeten controleren of je daar nog werkt.
Ik ga je morgen METEEN bellenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:38 schreef Coco het volgende:
Wel leuk dat @:Caland klant bij mij wordt.
Moet ik zeker ook een nieuw account aanmaken???quote:Op donderdag 11 november 2021 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gebruikt maar gewoon de website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |