Morgen weer gezellig maatregelen wedstrijden zonder publiek genot.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vbl is niet een heel warm bad, een beetje lauw zou ik zelf zeggen. Als je je in een echt warm bad wil onderdompelen ben je welkom bij DRT tijdens het WK
Cor is inderdaad is een ijskoud bloedbad.
Dat heb ik nog nergens voorbij zien komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen weer gezellig maatregelen wedstrijden zonder publiek genot.
Geen blikjes Red Bull smijten naar Berghuisquote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd zonder publiek zou wel prachtig zijn ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen blikjes Red Bull smijten naar Berghuis
De Grand Slam wordt weer één groot feest.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit weekend weer dartsen genot.
vergeef @maxi-mus, hij is nog wat ziekerigquote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat warme bad waar @:Lenny_Leonard het altijd over heeft, valt nogal tegen.
Stiekem hoop ik op de 0-1 van Berghuis die dan met het vingertje langs vak X rent.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wedstrijd zonder publiek zou wel prachtig zijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen evenementen en groepsgrootte weer aan banden leggen toch. Nou dan kun je er vergif op innemen (bij wijze van spreken) dat de voetbalsupporter ook weer de sjaak is.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nergens voorbij zien komen.
Dat vond ik erg mooi.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Grand Slam wordt weer één groot feest.
Alhoewel ik nog steeds WOEST ben dat Gurney heeft verloren van Joyce in die walgelijke qualifier na een 0-4 voorsprong.
Gaat niet gebeuren zou je zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
liever met en dan goaltje Berghuis, schuimbekkkengenotquote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo is toch juist geweldig al die schuimbekkende Feyenoorders.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gelezen maar die conclusie die jij trekt nergens. Ik wacht het wel af.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen evenementen en groepsgrootte weer aan banden leggen toch. Nou dan kun je er vergif op innemen (bij wijze van spreken) dat de voetbalsupporter ook weer de sjaak is.
Vooral heel treurig eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is toch juist geweldig al die schuimbekkende Feyenoorders.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op de 0-1 van Berghuis die dan met het vingertje langs vak X rent.Ik hoop vooral dat we ‘gewoon’ winnen en dat Berghuis een driftaanval krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren zou je zeggen.
Alhoewel die mongolen ook de bioscopen dicht willen gooien dus wie weet gaat ze dit niet te ver
Binnen-buitenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.
Binnen en buiten blijft wel een groot verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de bioscopen dicht moeten zal een wedstrijd met 40-45k waarschijnlijk ook niet doorgaan. Dat zou heel raar en selectief zijn.
Niet dat consistentie iets is waar dit kabinet patent op heeft maar dat kun je niet uitleggen aan mensen.
Als het selectief is en niet uit te leggen aan de mensen zullen ze het wel niet doen nee. (lol)quote:Op donderdag 11 november 2021 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet dat consistentie iets is waar dit kabinet patent op heeft maar dat kun je niet uitleggen aan mensen.
Moeten i en e niet omgedraaid?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
vergeef @:maxi-mus, hij is nog wat ziekerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |