Louter om jou dwars te zitten.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet meer aangepast?
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Louter om jou dwars te zitten.
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou iets vroeg.
Dat moet je aan @onlogisch vragen!quote:Op donderdag 11 november 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet meer aangepast?
Maar die weet NIETS.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet je aan @:onlogisch vragen!
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het selectief is en niet uit te leggen aan de mensen zullen ze het wel niet doen nee. (lol)
Je bent zelf een gakbalquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer. Ik was net bezig met een gehaktbal-topic.
De kroegen gaan ook helemaal niet dicht.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.
Ze gaan niet bioscoop en kroeg dicht en voetbal lekker door laten gaan.
Maarja beter gooien ze die kerken een keer dicht hoor
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroegen gaan ook helemaal niet dicht.
Je verzint weer dingen ter plekke.
Vanaf wanneer willen ze dat invoeren?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.
het liefst met terugwerkende kracht per 01-01-2020quote:Op donderdag 11 november 2021 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanaf wanneer willen ze dat invoeren?
Dat hebben we nog niet eerder gehad ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ze willen placering dat kan toch helemaal niet in een kroeg man.
Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn iets gelijker dan anderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet na anderhalf jaar toch wel ongeveer hoe het werkt.
Ze gaan niet bioscoop en kroeg dicht en voetbal lekker door laten gaan.
Maarja beter gooien ze die kerken een keer dicht hoor
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat @:maxi-mus zo boos is door de nieuwe lockdown
Vaste plek anderhalve meter en om 20:00 dicht is wat ze nu willen bij het OMT. Weet niet hoe het bij jou zit maar de kroegen waar ik kom kunnen dan net zo goed meteen sluiten (en doen dat waarschijnlijk ook) .quote:Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben we nog niet eerder gehad ofzo?
En andere maatregelen kunnen toch ook totaal niet. (zie amateursport)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |