Dat was in jouw tijd wel anders hé.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat dit weekend in meerdere steden alles kapot gaat
Maar DE JEUGD laat tegenwoordig alles maar gebeuren
Nu is de interesse van @GGMM gewekt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het abonnement voornamelijk voor mijn dochter afgesloten.
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was in jouw tijd wel anders hé.
(COR is genieten, waar blijf je)
Klap in het gezicht vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vanaf nu een viruswappie
die maatregelen
Het zijn gewoon, ja mietjes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat dit weekend in meerdere steden alles kapot gaat
Maar DE JEUGD laat tegenwoordig alles maar gebeuren
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ben vanaf nu een viruswappie
die maatregelen
Goed om te horen vriendquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
He maat.
Ik voel me vandaag eindelijk ietsjes beter. #pfizerbedankt
Ik ben woedend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed om te horen vriend![]()
Inmiddels ben ik wel ZIEK van die nieuwe maatregelen.
Ik ook. Allemaal door die teringwappies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Allemaal door die teringwappies.Je bedoelt de teringwappies van het OMT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Het altijd vervelende OMT.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt de teringwappies van het OMT?
Het allesverslindende OMT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |