Crash in 3... 2... 1...quote:
Owner of a Lonely Heart vind ik een goed nummer maar. Yes heeft inderdaad wel meer bijzonder werk gemaakt. Roundabout, Yours is no Disgrace, I've seen all good people etc.quote:Op zondag 7 november 2021 20:02 schreef Prisha het volgende: [..] Alles pre-Owner of a lonely heart (1969 - 1981) heeft een hele andere sound. Met 90125 veranderen ze in 1983 van wat van richting. Die heb ik dus nu geluisterd. Owner of a lonely hart vind ik niet eens het beste, er zitten naar mijn bescheiden mening heel wat betere nummers op die plaat.
Hij was nog wel zo blij met z’n polequote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Bottas hielp Hamilton in ieder geval niet echt
Wel voor hele punten bitte.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
Race gewoon onder Safety Car uitrijden, prima zo.
Ik ga luisteren. En je bescheiden mening heeft mij al wat parels opgeleverd.quote:Op zondag 7 november 2021 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles pre-Owner of a lonely heart (1969 - 1981) heeft een hele andere sound. Met 90125 veranderen ze in 1983 van wat van richting. Die heb ik dus nu geluisterd. Owner of a lonely hart vind ik niet eens het beste, er zitten naar mijn bescheiden mening heel wat betere nummers op die plaat.
Sowieso, dat is alleen maar niet zo dacht ik als ze een deel van de race helemaal niet rijden. Maar onder SC is prima.quote:
Het is vooral muziek die je een beetje moet ondergaan. Hun meeste goede liedjes zijn wat te lang om zo even op te zetten. Maar als je er dan voor gaat zitten krijg je er ook wat voor terugquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga luisteren. En je bescheiden mening heeft mij al wat parels opgeleverd.
Ja, al voor de start gaan klagen.quote:
Het is een beetje zoals jij in de SC eigenlijk hè? Maar goed, we omarmen je toch maar.quote:Op zondag 7 november 2021 20:14 schreef Redefine het volgende:
Stroll laat weer eens zien dat die niet in de F1 thuis hoort. Er was een periode dat die wat leek te groeien, maar daar was maar kort.
Oh dat moet ik ook nogquote:Op zondag 7 november 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Oja de was ophangen... Kijk zo wel weer verder
Ik mag hier alleen maar meeposten, omdat mijn stoeltje in de SC gekocht is.quote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals jij in de SC eigenlijk hè? Maar goed, we omarmen je toch maar.
Het verklaart zo veel.quote:Op zondag 7 november 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag hier alleen maar meeposten, omdat mijn stoeltje in de SC gekocht is.
Ander keertjequote:
Zeker. Alleen leek Stroll dus nog te groeien. Bij mij is het altijd even kwalitatief uitermate teleurstellend geweestquote:
Na de race, moet ook nog een ommetje lopenquote:
Achter de safety car?quote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na de race, moet ook nog een ommetje lopen
Dat wordt een latertje voor jouquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na de race, moet ook nog een ommetje lopen
We zitten in Maxicoquote:Op zondag 7 november 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
Is het weer MaxMania hier?
Ik heb Downton gekeken. En nu kijkt vriend Vikings. Wat een gewelddadige serie is dat
Wat mij betreft niet. Hoezo, kom ik zo over?quote:
Helemaal prima wat mij betreftquote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef Redefine het volgende:
Na de spectaculaire start is het weer een saaie race.
Ja DOE er dan iets aan Redefinequote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef Redefine het volgende:
Na de spectaculaire start is het weer een saaie race.
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat die zwarte, grijze en witte dingen op je pizza zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Hoezo, kom ik zo over?
Zwitserland is altijd neutraalquote:Op zondag 7 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk op de Zwitserse TV. Daar heeft Olav niet gejinxt.
Verbrande ui, glazige ui en rauwe uiquote:Op zondag 7 november 2021 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat die zwarte, grijze en witte dingen op je pizza zijn.
En zeg niet peper.
Oké dan is er niets aan de handquote:Op zondag 7 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk op de Zwitserse TV. Daar heeft Olav niet gejinxt.
GAE is andere koek dan Dortmundquote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Ajax nog niet gescoord?
Mwah ik hoop ook dat Verstappen wint en vooral dat die wereldkampioen wordt. Maar ik zie liever een spannende race dan deze optocht.quote:
Het is niet eerlijk dat die McLaren zo hard loopt op het rechte stuk.quote:Op zondag 7 november 2021 20:41 schreef GeorgeM het volgende:
Bottas komt plaaggeest Ricciardo niet voorbij
Ik zal even kijken of die Ierse priester nog beschikbaar is om even over het circuit te gaan lopen.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk dat die McLaren zo hard loopt op het rechte stuk.
Zwarte olijven, grijze champignons, witte geitenkaas.quote:Op zondag 7 november 2021 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat die zwarte, grijze en witte dingen op je pizza zijn.
En zeg niet peper.
Stress ja. Ze zijn gewend aan de nieuwe regelsquote:Op zondag 7 november 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
Zo prima stop. Altijd weer een opluchting.
Volgens mij deden ze dat zodat hij weer voor Sainz de baan op zou komen?quote:Op zondag 7 november 2021 21:01 schreef Strani het volgende:
Ligt het nou aan mij of sloeg dit nergens op van RB? Zo veel baat gaat Perez niet krijgen van die paar extra rondjes.
Maar waarom nu pas? Nou ligt hij 8 seconden achter op Hamilton in plaats van de 2.5 of zo vóór de stop van Lewis.quote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij deden ze dat zodat hij weer voor Sainz de baan op zou komen?
Omdat ze er niets van kunnen. Wat dacht jij dan, dat het pech was?quote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Ajax nog niet gescoord?
Ze hebben gewacht tot het gat met Sainz groot genoeg was, zodat-ie niet eerst weer in hoefde te halen. Denk ik.quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waarom nu pas? Nou ligt hij 8 seconden achter op Hamilton in plaats van de 2.5 of zo vóór de stop van Lewis.
Die snap ik geloof ik niet helemaalquote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot het gat met Sainz groot genoeg was, zodat-ie niet eerst weer in hoefde te halen. Denk ik.
Iemand? Help!quote:
Denk dat ze dachten dat dit meer kans zou hebben dan tegelijkertijd stoppen? Dat het dan met de banden sowieso niet zou lukken ofzo.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 21:19 schreef Em31 het volgende:
Kan niet wachten tot er 1 winst tussen zit, blijf toch steeds bang dat er weer een band ploft ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hoop dat Perez hem nog gaat aanvallenquote:Op zondag 7 november 2021 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het maakt al niet meer uit, RB lijkt m'n ongelijk te bewijzen en da's ook prima
DIT DITquote:Op zondag 7 november 2021 21:23 schreef Strani het volgende:
Nou Checo, duw Lewis subtiel van de baan af zonder zelf je auto te beschadigen. Moet kunnen.
Wat zit er op een Texmex pizza dan?quote:Op zondag 7 november 2021 21:23 schreef H_T het volgende:
Ik had ook pizza vandaag. Voor de gelegenheid voor een Texmex-pizza gegaan die blijkbaar bestaat
@Hamlapjes is Almelo de moeite waard voor O&N?quote:Op zondag 7 november 2021 21:24 schreef Arizona het volgende:
And now for something completely different:
Wij overwegen om oud & nieuw eens in een andere stad door te brengen. Iemand ideeën wat leuk is? Op maximaal 5-6 uur rijden (dus niet verder dan Parijs / Berlijn) maar een stad dichterbij zou wel de voorkeur hebben.
Gas op die lolly Perezquote:
Als ik de spieren daar ontspan, gaat het vanzelf lopenquote:Op zondag 7 november 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Andere houding proberen, spieren ontspannen?
quote:Op zondag 7 november 2021 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
@:hamlapjes is Almelo de moeite waard voor O&N?
Gehakt, mais, jalapeno en paprika. Geen taco's, geen gele auberginequote:Op zondag 7 november 2021 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zit er op een Texmex pizza dan?
Zou hij ook nog even hierlangs kunnen rijden om er eentje thuis te bezorgen, denk je?quote:Op zondag 7 november 2021 21:28 schreef Strani het volgende:
Max heeft inmiddels genoeg tijd om even langs de McDrive te rijden voor een Big Mac.
Misschien zelfs wel kerstlichtjes die af en toe op rood en dan weer op groen springen!quote:Op zondag 7 november 2021 21:28 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Woot, misschien springt er wel een stoplicht op groen.
Max gaat het wel redden, het is meer of Perez ook nog voor Hamilton kan eindigenquote:Op zondag 7 november 2021 21:33 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik geen F1 kijk, gezien de recente posts van de dames die wel kijken![]()
![]()
Ik ben zo ontspannen als een slapende kat op een kleedje voor de kachel!
Zoiets ben ik ook al een tijdje eens van plan, een kip curry pizza oid.quote:Op zondag 7 november 2021 21:30 schreef H_T het volgende:
Ze hadden ook Pizza Tikka Masala (geloof ik, Indiase curry in elk geval) maar dat is natuurlijk raar als de race in Mexico is
Gaat vast wel lukken, mijn glazen bol zegt dat de banden van Hamilton op rakenquote:Op zondag 7 november 2021 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Max gaat het wel redden, het is meer of Perez ook nog voor Hamilton kan eindigen
Dat lijkt me een .... interessante .... combinatie....quote:Op zondag 7 november 2021 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook al een tijdje eens van plan, een kip curry pizza oid.
Moet ik alleen een keer wat meer curry maken, dat ik wat overhoud. Ben ik niet gewend.
En waar al die opwinding nou goed voor is.quote:Op zondag 7 november 2021 21:33 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik geen F1 kijk, gezien de recente posts van de dames die wel kijken![]()
![]()
Dank je wel relaxpoes!quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken, mijn glazen bol zegt dat de banden van Hamilton op raken
quote:
Of evenveel maken maar net iets kleinere porties nemen en het verschil aanvullen met naan bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 november 2021 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook al een tijdje eens van plan, een kip curry pizza oid.
Moet ik alleen een keer wat meer curry maken, dat ik wat overhoud. Ben ik niet gewend.
Ik volg het zo nu en dan op Teletekst.quote:Op zondag 7 november 2021 21:33 schreef Arizona het volgende:
![]()
Morgen zie ik er weer honderden! En dan is het nog een stuk spannender ook want dan zijn er ook nog tegenliggersquote:Op zondag 7 november 2021 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waar al die opwinding nou goed voor is.
Paar mannen rijden in een auto, dat soort taferelen zie ik bijna dagelijks.
Veel curry's worden toch al met brood gegeten, naan is een bekende natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me een .... interessante .... combinatie....
Ik heb elke dag F1 op m'n toetsenbordquote:Op zondag 7 november 2021 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Morgen zie ik er weer honderden! En dan is het nog een stuk spannender ook want dan zijn er ook nog tegenliggers
Ik kook gewoonlijk erg gepast, gewoon een lading naan ergens bij gooien zit niet in mijn systeem.quote:Op zondag 7 november 2021 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Of evenveel maken maar net iets kleinere porties nemen en het verschil aanvullen met naan bijvoorbeeld
quote:
Precies! @GeorgeM nu kun je rustig plassenquote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar is je feestpost? Max heeft gewonnen!
Ja dit stadion deelquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Strani het volgende:
Blijft wel gaaf hoor van dit circuit, die bocht voor de tunnel.
Oh jaquote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar is je feestpost? Max heeft gewonnen!
Heerlijk, pfieuwquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! @:georgem nu kun je rustig plassen
Dat had Max ook kunnen doen met zijn voorsprong. Zelfs een Tomdumoulintjequote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies! @:georgem nu kun je rustig plassen
Werd Hamilton nou weer uitgejouwd?quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef AgnesGru het volgende:
Het verschil in reacties van het publiek op HAM en MAX![]()
Het lijkt wel alsof Perez gewonnen heeftquote:
Jaquote:
Minpuntje voor Perezquote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
Perez zegt dat dit het beste publiek is maar dat is natuurlijk Zandvoort. Da's wel een beetje jammer, dat hij daar over liegt.
“Jullie zijn echt het op één na beste publiek”quote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
Perez zegt dat dit het beste publiek is maar dat is natuurlijk Zandvoort. Da's wel een beetje jammer, dat hij daar over liegt.
Zou toch wat zijnquote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Jullie zijn echt het op één na beste publiek”
Ik heb wel eens met oud en nieuw allemaal mensen de één na beste wensen gestuurd, omdat ze de beste vast al van iemand anders hadden gehadquote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Jullie zijn echt het op één na beste publiek”
Hij had toch kunnen zeggen: samen met Zandvoort!quote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
Waar is Davinaquote:Op zondag 7 november 2021 21:57 schreef Em31 het volgende:
Tijd voor een lelijke versie van het Wilhelmus
Maastricht ? Luik is geen aanrader geloof ik.quote:Op zondag 7 november 2021 21:24 schreef Arizona het volgende:
Wij overwegen om oud & nieuw eens in een andere stad door te brengen. Iemand ideeën wat leuk is? Op maximaal 5-6 uur rijden (dus niet verder dan Parijs / Berlijn) maar een stad dichterbij zou wel de voorkeur hebben.
Die is een nieuwe versie van "MexihiiiiiiiiiiiiiHIIIIIIIIICOOOOO" aan het opnemen.quote:
Ik ben meer benieuwd naar oud en nieuw in Edinburgh, want dat duurt daar drie dagenquote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maastricht ? Luik is geen aanrader geloof ik.
Volgens Hamilton is het beste publiek in Bahrein, Emilia Romagna, Portugal, Spanje, Monaco, Azerbeidzjan, Frankrijk, Stiermarken, Oostenrijk, Groot-Brittannië, Hongarije, België, Nederland, Italië, Rusland, Turkije, Verenigde Staten, Mexico, Brazilië en Abu Dhabi.quote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
Stappen op een zondag?quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Arizona het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Met de nadruk op proberen![]()
Dochter is stappen en ik slaap pas écht als ze weer thuis is. En dat wordt pas tegen enen
In bed gamen.quote:Op zondag 7 november 2021 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog even gamen of naar bed?
In België is oudejaarsavond sowieso niet zo’n happening.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maastricht ? Luik is geen aanrader geloof ik.
Verstappen is gewoon 24 punten uitgelopen op Ajax vanavond.quote:
In bed met gay men, klinkt dat beter?quote:Op zondag 7 november 2021 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt wel fout trouwens.
Inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2021 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat betreft de Eredivisie zit het mentaal niet helemaal lekker
Ja, bij hoge uitzonderingquote:
Als je nog klaarwakker bent heeft het ook weinig zin om in bed te gaan liggen. Misschien helpt een raadsel:quote:Op zondag 7 november 2021 22:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, bij hoge uitzondering![]()
Normaal een no go bij schoolweken, nu mag het eenmalig omdat ze de afgelopen weken vreselijk druk is geweest met de schoolexamens.
Ik ben nog klaarwakkeren mijn wekker gaat echt vroeg omdat ik naar kantoor moet
kip curry pizza is toch niet heel raar? Die heeft de plaatselijke pizzaboer al jaren. Er zit ook nog ui en ananas op.quote:Op zondag 7 november 2021 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me een .... interessante .... combinatie....
quote:Op zondag 7 november 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nog klaarwakker bent heeft het ook weinig zin om in bed te gaan liggen. Misschien helpt een raadsel:
Susan needed to go to the store to buy some ingredients to cook with. She started writing them down:
Butter
Milk
Eggs
Baking Soda
Cashews
Oranges
Vinegar
Lemon Juice
What was she making?
quote:Op zondag 7 november 2021 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je nog klaarwakker bent heeft het ook weinig zin om in bed te gaan liggen. Misschien helpt een raadsel:
Susan needed to go to the store to buy some ingredients to cook with. She started writing them down:
Butter
Milk
Eggs
Baking Soda
Cashews
Oranges
Vinegar
Lemon Juice
What was she making?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]10 points penalty for Spain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
Follow these steps and see if you can figure this out.
1) Get a brown, cardboard box.
2) Get purple, orange, and turquoise paints.
3) Paint the box orange.
4) Paint on purple spots.
5) Paint on turquoise stripes.
7) Turn it upside down.
8) Lie on your side.
What is missing from this sequence?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Goede vraag! Misschien Duindorp? Daar heb je altijd wel een verwarmend vuurtje op het strandquote:Op zondag 7 november 2021 21:24 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Feel free to insult me.
Hoe kom je daar opeens bij? 't Is okay, daar niet vanquote:
Ja, misschien moet iemand haar even bellen om het te vragen.quote:Op zondag 7 november 2021 23:40 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat Arizona toch in slaap is gevallen
De stap van Arizona naar Colorado is niet heel groot.quote:Op zondag 7 november 2021 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe kom je daar opeens bij? 't Is okay, daar niet van
Toch wel een stap of drie/vier gok ik hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De stap van Arizona naar Colorado is niet heel groot.
Het is te lopen, zeker bij het Four Corners Monumentquote:Op zondag 7 november 2021 23:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De stap van Arizona naar Colorado is niet heel groot.
Voor mij ook, voor mij ookquote:Op zondag 7 november 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Y Desondanks gaan er vrij veel dagen voorbij dat ik niet aan Sandra Reemer denk
Geen tequila na gisteravondquote:
Geen idee wat gisteravond met tequila te maken heeft, maar 's ochtends teleurgesteld kijken dat er geen drank tussen de koffie en thee staat is meestal geen goed teken.quote:
Misschien weten ze gewoon niet dat het maandag is.quote:Op maandag 8 november 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
Van die blije wakkere mensen op kantoor.![]()
EEN!! GOEDE!! MORGEN!!
Die hebben gewoon niet zo'n leuke thuissituatie en zijn dus zowel blij dat het weekend weer voorbij is. En proberen te overcompenserenquote:Op maandag 8 november 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
EEN!! GOEDE!! MORGEN!!
JOEHOEquote:Op maandag 8 november 2021 08:23 schreef Arizona het volgende:
EEN!! GOEDE!! MORGEN!!
Gewoon koffie bestellenquote:Op maandag 8 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
En het koffieapparaat geeft storing. En geen koffie.
Vuile misgunner is het.
quote:Op maandag 8 november 2021 08:49 schreef AgnesGru het volgende:
Net vriendlief naar kantoor gebracht, waar zijn leidinggevende had aangeraden om even de persconferentie/ontwikkelingen af te wachten, is deze inmiddels overruled door de laag/lagen daarboven. Alle spullen moesten perse terug naar kantoor
Logisch, corona is geen probleem meer natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 08:49 schreef AgnesGru het volgende:
Net vriendlief naar kantoor gebracht, waar zijn leidinggevende had aangeraden om even de persconferentie/ontwikkelingen af te wachten, is deze inmiddels overruled door de laag/lagen daarboven. Alle spullen moesten perse terug naar kantoor
quote:Op maandag 8 november 2021 08:49 schreef AgnesGru het volgende:
quote:
#prayforarizonaquote:Op maandag 8 november 2021 08:26 schreef Arizona het volgende:
En het koffieapparaat geeft storing. En geen koffie.
Vuile misgunner is het.
Is dat de etappe van vandaag?quote:Op maandag 8 november 2021 09:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Logisch, corona is geen probleem meer natuurlijk.
[ afbeelding ]
Met een knuffel en 3 zoenen?quote:Op maandag 8 november 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat iets nieuws dat je collega's gaat feliciteren dat ze negatief getest zijn?
Dat ligt er aan hoe die felicitatie gaat. Als het zowat als een verjaardag is, dan is het overdreven en raar ja.quote:Op maandag 8 november 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is dat iets nieuws dat je collega's gaat feliciteren dat ze negatief getest zijn?
Lijkt me inderdaad niet handig dat moment.quote:Op maandag 8 november 2021 10:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
'Het bezorgmoment is nog niet bekend
Komt dit bezorgmoment niet uit klik dan hier om een ander bezorgmoment te kiezen.'
Ja, bij PostNL is het ook maandagochtend.
Feliciteren gaat misschien wat ver, ik zou het meer in de trant houden van: fijn dat ie negatief was.quote:Op maandag 8 november 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gewoon via de groepsapp.
Nieuwe UIquote:Op maandag 8 november 2021 10:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Feliciteren gaat misschien wat ver, ik zou het meer in de trant houden van: fijn dat ie negatief was.
Si!quote:
Nicequote:
Sólo hablo un poco de español.quote:Op maandag 8 november 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Que bien poder hablar español contigo! Es que a veces me siento muy solo en este sitio
Op Videoland wel toch? Ik heb vanmorgen tijdens mijn ontbijt even gekekenquote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ETH van zaterdag teruggekeken. Nu wilde ik ER van gisteren terugkijken, maar die staat er nog niet op.
Ik heb geen videoland.quote:Op maandag 8 november 2021 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op Videoland wel toch? Ik heb vanmorgen tijdens mijn ontbijt even gekeken
Ach ja. Dan zullen mensen kiezen voor het woord gefeliciteerd. Nou ja, niet het einde van de wereld tochquote:Op maandag 8 november 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gewoon via de groepsapp.
Dat niet, maar viel me op.quote:Op maandag 8 november 2021 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja. Dan zullen mensen kiezen voor het woord gefeliciteerd. Nou ja, niet het einde van de wereld toch
quote:Op maandag 8 november 2021 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Que bien poder hablar español contigo! Es que a veces me siento muy solo en este sitio
Okay okay I'm sorryquote:Op maandag 8 november 2021 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And don't you forget it!
Dus ik kijk via rtlxl terug, maar daar staat alleen die van donderdag op nu.quote:
That's beter.quote:
Nou ja, Strani zelf is wel in Spanje natuurlijk...quote:Op maandag 8 november 2021 11:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
And don't you forget it!
Ja, een zekere je ne sais quoi, zoals we dat in Nederland meestal zeggen.quote:Op maandag 8 november 2021 11:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nederlands heeft sowieso een zeker cachet.
Daar heb je een goed punt Timoteo!quote:Op maandag 8 november 2021 11:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, Strani zelf is wel in Spanje natuurlijk...
quote:
Ik had die zin ook al in overwegingquote:Op maandag 8 november 2021 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, een zekere je ne sais quoi, zoals we dat in Nederland meestal zeggen.
Ik moet een impactanalyse gaan doen en ik heb daar ook totaal geen zin inquote:Op maandag 8 november 2021 11:09 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Wat een dag, ik ben totaal inspiratieloos. Heb wel wát nuttigs opgelost. Maar nu weet ik het niet meer. Wordt de tijd uitzitten.
En vanmiddag hebben we ook nog een meeting met de halve vestiging (wel op 1,5 meter maar dan nog) waar ook je eigen creatieve input gewenst is
Maar hij zet anderen aan tot het spreken van de taal des duivels.quote:Op maandag 8 november 2021 11:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, Strani zelf is wel in Spanje natuurlijk...
Jullie zijn geestelijk fitter dan ik, Ik kan überhaupt geen leenwoorden verzinnen vandaag.quote:Op maandag 8 november 2021 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had die zin ook al in overwegingMaar ging uiteindelijk voor cachet.
Mensquote:
quote:
lolquote:Op maandag 8 november 2021 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel een verkoudheidje aankomen.
quote:Op maandag 8 november 2021 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie zijn geestelijk fitter dan ik, Ik kan überhaupt geen leenwoorden verzinnen vandaag.
Het is maandagochtend, ik denk dat er maar weinig mensen zin in hebben.quote:Op maandag 8 november 2021 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die geen zin heeft vandaag.![]()
!
Ik kan voor ETH werkelijk niks anders bedenken dan Eriken Ten Hag. Maar dat zul ongetwijfeld niet bedoelen.quote:Op maandag 8 november 2021 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ETH van zaterdag teruggekeken. Nu wilde ik ER van gisteren terugkijken, maar die staat er nog niet op.
Schön.quote:
Even Tot Hier.quote:Op maandag 8 november 2021 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik kan voor ETH werkelijk niks anders bedenken dan Eriken Ten Hag. Maar dat zul ongetwijfeld niet bedoelen.
Smørrebrødquote:
Het was idd wel netjes geweest als @ijs_beer even de andere kant op had gekeken ipv jou in de nek te niesen.quote:Op maandag 8 november 2021 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel een verkoudheidje aankomen.
Het is ook de landcode en afkorting voor Ethiopië. Maar ook dat zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik kan voor ETH werkelijk niks anders bedenken dan Eriken Ten Hag. Maar dat zul ongetwijfeld niet bedoelen.
Is dat weer begonnen?quote:
Terequote:
Ik denk vooral ook aan Ethereum.quote:Op maandag 8 november 2021 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook de landcode en afkorting voor Ethiopië. Maar ook dat zal het wel niet zijn.
Ja. En ze beginnen gelijk weer ijzersterkquote:
Ja en op de liedjes na was het nog best een leuke uitzending ook.quote:
Och ja.quote:
Beannachdan!quote:
Do widzenia.quote:
Crypto vast ook over jouquote:Op maandag 8 november 2021 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Och ja.
Ik heb overigens een pittige mening over Crypto.![]()
![]()
DANKJEquote:
Ik ga op tijd zodat ik lekker een tafel achterin kan pakkenquote:Op maandag 8 november 2021 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem dit gevoel mee voor de creatieve input van straks Ari! Dan lukt het wel.
Die minuut over de formatie was wel echt geniaal weerquote:Op maandag 8 november 2021 11:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja en op de liedjes na was het nog best een leuke uitzending ook.
Wij hebben nog wel crypto’s. Alles wat er nu nog staat is winst, de inleg is eruit, dus dat is fijnquote:Op maandag 8 november 2021 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Crypto vast ook over jou
Ach, ik heb er eventjes mee gespeeld maar heb het nu alweer gezien, niks voor mij. Leuk allemaal als het omhoog gaat maar wanneer verkoop je? Je blijft altijd het gevoel houden dat je het misschien langer had moeten laten staan.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 8 november 2021 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Crypto vast ook over jou
Ach, ik heb er eventjes mee gespeeld maar heb het nu alweer gezien, niks voor mij. Leuk allemaal als het omhoog gaat maar wanneer verkoop je? Je blijft altijd het gevoel houden dat je het misschien langer had moeten laten staan.
Vandaar dat ie wit isquote:
Die had ik in eerste instantie even overgeslagen, net als de rest van de liedjes.quote:Op maandag 8 november 2021 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die minuut over de formatie was wel echt geniaal weer
mensjewieken dit dat.quote:
Ik hoop dat ik nooit meer naar een Expeditie met 342 kandidaten hoef te kijken na dit seizoen, doodvermoeiendquote:Op maandag 8 november 2021 11:25 schreef molloot200 het volgende:
ETH was leuk, ER ook al teruggekeken. Ik ben volgens mij weer helemaal bij
Fixed.quote:Op maandag 8 november 2021 11:25 schreef molloot200 het volgende:
ETH was leuk, ER ook al teruggekeken. Ibvmwhb
Het minuutje is meestal echt leukquote:Op maandag 8 november 2021 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die had ik in eerste instantie even overgeslagen, net als de rest van de liedjes.
Intussen wel even gekeken en idd goed gemaakt.
Hoe langer het duurt hoe minder er over zijnquote:Op maandag 8 november 2021 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit meer naar een Expeditie met 342 kandidaten hoef te kijken na dit seizoen, doodvermoeiend
Ik betwijfel of dit nou door die mars komt en eerder door de formatie, maar goed dat het is gebeurdquote:
Spin is een politiek ding ja. Hoe dan ook een goede zaak.quote:Op maandag 8 november 2021 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit nou door die mars komt en eerder door de formatie, maar goed dat het is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |