Crash in 3... 2... 1...quote:
Owner of a Lonely Heart vind ik een goed nummer maar. Yes heeft inderdaad wel meer bijzonder werk gemaakt. Roundabout, Yours is no Disgrace, I've seen all good people etc.quote:Op zondag 7 november 2021 20:02 schreef Prisha het volgende: [..] Alles pre-Owner of a lonely heart (1969 - 1981) heeft een hele andere sound. Met 90125 veranderen ze in 1983 van wat van richting. Die heb ik dus nu geluisterd. Owner of a lonely hart vind ik niet eens het beste, er zitten naar mijn bescheiden mening heel wat betere nummers op die plaat.
Hij was nog wel zo blij met z’n polequote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef Em31 het volgende:
Bottas hielp Hamilton in ieder geval niet echt
Wel voor hele punten bitte.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef Strani het volgende:
Race gewoon onder Safety Car uitrijden, prima zo.
Ik ga luisteren. En je bescheiden mening heeft mij al wat parels opgeleverd.quote:Op zondag 7 november 2021 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles pre-Owner of a lonely heart (1969 - 1981) heeft een hele andere sound. Met 90125 veranderen ze in 1983 van wat van richting. Die heb ik dus nu geluisterd. Owner of a lonely hart vind ik niet eens het beste, er zitten naar mijn bescheiden mening heel wat betere nummers op die plaat.
Sowieso, dat is alleen maar niet zo dacht ik als ze een deel van de race helemaal niet rijden. Maar onder SC is prima.quote:
Het is vooral muziek die je een beetje moet ondergaan. Hun meeste goede liedjes zijn wat te lang om zo even op te zetten. Maar als je er dan voor gaat zitten krijg je er ook wat voor terugquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga luisteren. En je bescheiden mening heeft mij al wat parels opgeleverd.
Ja, al voor de start gaan klagen.quote:
Het is een beetje zoals jij in de SC eigenlijk hè? Maar goed, we omarmen je toch maar.quote:Op zondag 7 november 2021 20:14 schreef Redefine het volgende:
Stroll laat weer eens zien dat die niet in de F1 thuis hoort. Er was een periode dat die wat leek te groeien, maar daar was maar kort.
Oh dat moet ik ook nogquote:Op zondag 7 november 2021 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Oja de was ophangen... Kijk zo wel weer verder
Ik mag hier alleen maar meeposten, omdat mijn stoeltje in de SC gekocht is.quote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals jij in de SC eigenlijk hè? Maar goed, we omarmen je toch maar.
Het verklaart zo veel.quote:Op zondag 7 november 2021 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag hier alleen maar meeposten, omdat mijn stoeltje in de SC gekocht is.
Ander keertjequote:
Zeker. Alleen leek Stroll dus nog te groeien. Bij mij is het altijd even kwalitatief uitermate teleurstellend geweestquote:
Na de race, moet ook nog een ommetje lopenquote:
Achter de safety car?quote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na de race, moet ook nog een ommetje lopen
Dat wordt een latertje voor jouquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Na de race, moet ook nog een ommetje lopen
We zitten in Maxicoquote:Op zondag 7 november 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
Is het weer MaxMania hier?
Ik heb Downton gekeken. En nu kijkt vriend Vikings. Wat een gewelddadige serie is dat
Wat mij betreft niet. Hoezo, kom ik zo over?quote:
Helemaal prima wat mij betreftquote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef Redefine het volgende:
Na de spectaculaire start is het weer een saaie race.
Ja DOE er dan iets aan Redefinequote:Op zondag 7 november 2021 20:31 schreef Redefine het volgende:
Na de spectaculaire start is het weer een saaie race.
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat die zwarte, grijze en witte dingen op je pizza zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Hoezo, kom ik zo over?
Zwitserland is altijd neutraalquote:Op zondag 7 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk op de Zwitserse TV. Daar heeft Olav niet gejinxt.
Verbrande ui, glazige ui en rauwe uiquote:Op zondag 7 november 2021 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bedenken wat die zwarte, grijze en witte dingen op je pizza zijn.
En zeg niet peper.
Oké dan is er niets aan de handquote:Op zondag 7 november 2021 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk op de Zwitserse TV. Daar heeft Olav niet gejinxt.
GAE is andere koek dan Dortmundquote:Op zondag 7 november 2021 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Ajax nog niet gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |