abonnement Unibet Coolblue
pi_202060830

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
¤10,99 ¤13,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
¤ 13,99 ¤15,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Film Vandaag
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
http://forum.fok.nl/topic/2367513

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202060980
Door series te kijken kun je wel heel goed vreemde talen leren, zo was de kennis van het Spaans bij mij 0,0 helemaal niks, maar door Narcos Mexico kan ik nu met een goed gevoel ooit eens naar een Spaanstalig land op vakantie gaan *O* zo ken ik nu al uit mijn hoofd 'Claro que si patron', 'pendejo' , en 'hijo de puta' *O*

Zo moet ik me zeker kunnen redden lijkt me :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202061345
Het HD-abonnement kost ¤11,99 geen ¤13,99.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202066049
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arcane - [VS] S01/A 2021 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Er heerst tweedracht tussen de zustersteden Piltover en Zaun. Een tweeling staat tegenover elkaar in een strijd tussen magische technologieën en botsende overtuigingen.

Costa! - [Nederland] 2001 12 1:31 uur | Comedy, Romantisch
Een eenzame vrouw vindt vriendschap en romantiek op vakantie in een nachtclub van een badplaats; ze doet mee aan een dansvoorbereiding voor een tv-wedstrijd.

Father Christmas Is Back - [VK] 2021 12 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Vier ruziënde zussen krijgen een snelcursus in familieleven wanneer hun lang geleden verdwenen vader met Kerstmis op de stoep staat van hun chique ouderlijke landhuis.

Gooische vrouwen - [Nederland] 2011 9 1:47 uur | Comedy, Drama, Romantisch
In het Gooi verlopen de levens van de vier vriendinnen allesbehalve soepel. Cheryls man heeft oog voor vrouwelijk schoon en Vlinder gaat bij haar vader wonen.

De Grote Slijmfilm - [Nederland] 2020 AL 1:19 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Als een speelgoedfabrikant een plan bedenkt om al het slijm in te pikken en te verbieden, besluiten Indy en Olivia de waarheid te onthullen en gerechtigheid te krijgen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202066118
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:18 schreef TLC het volgende:
Door series te kijken kun je wel heel goed vreemde talen leren, zo was de kennis van het Spaans bij mij 0,0 helemaal niks, maar door Narcos Mexico kan ik nu met een goed gevoel ooit eens naar een Spaanstalig land op vakantie gaan *O* zo ken ik nu al uit mijn hoofd 'Claro que si patron', 'pendejo' , en 'hijo de puta' *O*

Zo moet ik me zeker kunnen redden lijkt me :Y)
Toch zou ik in Mexico de komende jaren nog wel even oppassen met het woord pendejo.

Dat kan je de kop kosten 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202066142
Zelf had ik eigenlijk al maanden geen Netflix meer gekeken, maar afgelopen vrijdag, toen Narcos Mexico seizoen 3 uitkwam, maar weer eens gekeken.

Seizoen 3 in 2 dagen gekeken, en meteen erachter aan begonnen met Breaking Bad.

The Witcher heb ik 2 of 3 afleveringen van gezien, maar daar wacht ik mee tot seizoen 2 online staat.
Dan ga ik daar ook in 1 keer mee aan de slag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202073339
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202074350
Marcella is een aardige serie alleen de hoofdpersoon. :N
pi_202074494
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Marcella is een aardige serie alleen de hoofdpersoon. :N
Tergend kut, derde seizoen is ze helemaal niet te doen….
SOONY
pi_202074629
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef DKUp het volgende:

[..]
Tergend kut, derde seizoen is ze helemaal niet te doen….
Ik heb het eerste seizoen volgens mij rond 2017 of 2018 gekeken, vanwege Marcella me tot vorige week niet gewaagd aan seizoen 2. Misschien dat ik over een jaar of drie, tijdens een zwak moment, seizoen 3 ga kijken. :D
  maandag 8 november 2021 @ 00:09:19 #11
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_202080753
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:18 schreef TLC het volgende:
Door series te kijken kun je wel heel goed vreemde talen leren, zo was de kennis van het Spaans bij mij 0,0 helemaal niks, maar door Narcos Mexico kan ik nu met een goed gevoel ooit eens naar een Spaanstalig land op vakantie gaan *O* zo ken ik nu al uit mijn hoofd 'Claro que si patron', 'pendejo' , en 'hijo de puta' *O*

Zo moet ik me zeker kunnen redden lijkt me :Y)
Maricon doet het ook altijd goed ^O^. En als het hotel tegenvalt is vraag je naar "el patron patron".
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_202081848
quote:
7s.gif Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Totaal niet te vergelijken, maar goed :')
  maandag 8 november 2021 @ 08:48:56 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_202081986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:18 schreef TLC het volgende:
Door series te kijken kun je wel heel goed vreemde talen leren, zo was de kennis van het Spaans bij mij 0,0 helemaal niks, maar door Narcos Mexico kan ik nu met een goed gevoel ooit eens naar een Spaanstalig land op vakantie gaan *O* zo ken ik nu al uit mijn hoofd 'Claro que si patron', 'pendejo' , en 'hijo de puta' *O*

Zo moet ik me zeker kunnen redden lijkt me :Y)
Als je weet wat Cabrón betekent, kun je inderdaad vrij goed de helft van de teksten volgen, cabrón.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202087389
Leuk! Dolly Parton O+ in Grace and Frankie.
https://www.nu.nl/film/61(...)l#coral_talk_wrapper
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 8 november 2021 @ 16:05:42 #15
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202087629
Laatst genoten van the Harder they Fall!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202088752
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 Remains - [Duitsland] 2018 12 1:19 uur | Thriller
Als een jonge vrouw wordt vermoord door iemand die ze vertrouwde, beleeft ze haar herinneringen steeds opnieuw. Weet ze haar lot te veranderen?

Saveart Recycling Art - [Italië] 2015 AL 1:09 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over de SAVEART-beweging. Deze werd in 2003 opgericht met als doel kunst te maken van gerecycled materiaal om de klimaatcrisis aan te pakken.

Whitestar - [Nederland] 2020 6 1:23 uur | Drama, Familiefilm, Feelgood
De getalenteerde tiener Megan treedt in de voetsporen van haar overleden vader. Ze krijgt een band met een speciaal paard en maakt er met liefde en zorg een kampioen van.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202091151
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2021 17:25 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 Remains - [Duitsland] 2018 12 1:19 uur | Thriller
Als een jonge vrouw wordt vermoord door iemand die ze vertrouwde, beleeft ze haar herinneringen steeds opnieuw. Weet ze haar lot te veranderen?

Saveart Recycling Art - [Italië] 2015 AL 1:09 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over de SAVEART-beweging. Deze werd in 2003 opgericht met als doel kunst te maken van gerecycled materiaal om de klimaatcrisis aan te pakken.

Whitestar - [Nederland] 2020 6 1:23 uur | Drama, Familiefilm, Feelgood
De getalenteerde tiener Megan treedt in de voetsporen van haar overleden vader. Ze krijgt een band met een speciaal paard en maakt er met liefde en zorg een kampioen van.
Whitestar *O* :D :P
pi_202095129
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A StoryBots Space Adventure - [VS] S01 2021 AL 0:12 uur - Netflix Original | Kinderserie
Join the StoryBots and the space travelers of the historic Inspiration4 mission as they search for answers to kids' questions about space.

Swap Shop - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Verzamelaars van auto's, stripboeken, griezelige clownstandbeelden en meer houden de oren gespitst als Swap Shop begint. In de radioshow worden de beste deals gedeeld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202095234
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Marcella is een aardige serie alleen de hoofdpersoon. :N
Marcella O+. Een van de betere series die ik de laatste jaren zag.

Begonnen aan Locke & Key, eigenlijk met een beetje tegenzin omdat ik niet van horror houd en eigenlijk ook niet van fantasy, maar het is serieus leuk ^O^.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202095399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Marcella O+. Een van de betere series die ik de laatste jaren zag.

Begonnen aan Locke & Key, eigenlijk met een beetje tegenzin omdat ik niet van horror houd en eigenlijk ook niet van fantasy, maar het is serieus leuk ^O^.
Echt horror kun je dat toch niet noemen? Het is best vermakelijk ja. Moet zeggen dat ik echt heel weinig binge de laatste tijd, maar ik heb een aflevering of 2 van het nieuwe seizoen gezien en dat keek best weer prima weg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202095466
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 09:37 schreef Monolith het volgende:

[..]
Echt horror kun je dat toch niet noemen? Het is best vermakelijk ja. Moet zeggen dat ik echt heel weinig binge de laatste tijd, maar ik heb een aflevering of 2 van het nieuwe seizoen gezien en dat keek best weer prima weg.
Klopt, maar dat wist ik vooraf niet ;).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202107009
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Animal - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze intense serie worden de meest indrukwekkende dieren gevolgd. Met nooit eerder vertoonde beelden van ontroerende tot bizarre momenten.

Gentefied - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
Als hun buurt in LA begint te veryuppen, halen de Morales het onderste uit de kan om hun opa's tacotent te redden – en hun eigen dromen te verwezenlijken.

Happiness Ever After - [Zuid-Afrika] 2021 6 1:39 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Dit vervolg op 'Happiness is a Four-Letter Word' is een nieuwe episode in de levens van Zaza, Princess en Zim, getekend door verlies, familieperikelen en nieuwe liefde.

I, Superbiker 4: The War for Four - [VK] 2014 12 1:25 uur | Documentaire
Deze documentaire neemt de kijkers mee naar het Britse kampioenschap Superbike van 2013 en volgt ultracompetitieve rijders in hun race om nieuwe records te vestigen.

Mo Farah, No Easy Mile - [VK] 2016 AL 1:16 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over afstandsloper en Olympisch kampioen Mo Farah en is gebaseerd op persoonlijke interviews met zijn familie en teamgenoten.

Passing - [VK/VS] 2021 12 1:38 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Musical
Het leven van een zwarte vrouw in het New York van de jaren twintig staat op zijn kop als ze een jeugdvriendin ontmoet die zich voordoet als witte vrouw.

Подслон | Podslon | Shelter - [Bulgarije] 2010 12 1:26 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Nadat hij twee dagen verdwenen was, keert de 12-jarige Radostin terug naar huis met twee angstaanjagende vrienden en een rebelse nieuwe houding.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202109104
Gentefied maar mee door binnenkort; seizoen 1 was wel oke.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202113002
De grote slijmfilm is echt een dikke tip! Met mijn dochter heen geweest en kan em echt aanraden.

Hehe nee geintje.

Wel blij met the office US op netflix. Stukjes van gezien eerder maar nu alles achter elkaar wegkijken een grinniken.
pi_202115454
Nu bezig met de Inktvis Spelen, eerste 2 delen gezien, vooralsnog is mijn mening

meh
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 10 november 2021 @ 19:07:14 #26
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202115569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:00 schreef TLC het volgende:
Nu bezig met de Inktvis Spelen, eerste 2 delen gezien, vooralsnog is mijn mening

meh
Die vond ik ook wat minder, maar doorgezet en bleek toch een prima serie :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202119931
Over die Inktvis Spelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder lijkt het me wel een leuk idee als tv concept ! en dan hoeven de verliezers niet perse dood of zo, maar dat je aan het eind wel een winnaar over houdt die een shitlading geld wint na al die spelletjes :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202120589
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 Prisioneiros - [Brazilië] 2021 16 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Duister
Een arme tiener probeert aan de klauwen van een mensenhandelaar te ontsnappen, maar wordt geconfronteerd met zijn eigen morele code in zijn strijd om te overleven.

Amor con fianza | Love Never Lies - [Spanje] S01/A 2021 12 - Netflix Original | Reality
Zes stellen worden onderworpen aan een oogscan-leugendetector in deze realityserie waar leugens geld kosten en je met waarheid en betrouwbaarheid geld kunt verdienen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 november 2021 @ 10:12:26 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202121846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:08 schreef TLC het volgende:
Over die Inktvis Spelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder lijkt het me wel een leuk idee als tv concept ! en dan hoeven de verliezers niet perse dood of zo, maar dat je aan het eind wel een winnaar over houdt die een shitlading geld wint na al die spelletjes :7
Niet perse :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 12 november 2021 @ 00:10:14 #30
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202135474
Princess Mononoke gekekeken. Geweldig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202137032
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Afscheid - [België] 1966 9 1:23 uur | Boek, Drama, Intellectueel
Plicht en onzekerheid eisen hun tol van twee matrozen die op een vrachtschip werken met een onbekende missie en onbekende vertrekdatum. Naar de roman van Ivo Michiels.

L'Amour Est un Chien de l'Enfer - [België] 1987 16 1:23 uur | Boek, Drama, Duister, Romantisch
De schaamteloze verhalen van Bukowski stonden model voor deze film over drie belangrijke nachten uit het leven van een jongeman met een verknipte seksuele opvoeding.

Bastille Day - [VK] 2016 12 1:31 uur | Actie, Misdaad
Een ervaren zakkenroller werkt zich in de nesten door een verwisseling en moet samenwerken met een nuchtere CIA-agent om in Parijs een groep terroristen op te sporen.

Las furias - [Spanje] 2016 12 2:06 uur | Drama
Een familie komt samen om de verkoop van hun geliefde huis te bespreken. Als er allerlei geheimen aan het licht komen, dreigt de situatie echter uit de hand te lopen.

Krieger Vater König - [Duitsland] 2015 12 1:22 uur | Documentaire
In deze intieme documentaire praten MMA-vechters Ismail Cetinkaya, Kamil Lipski en Carlos Eduardo Rocha over blessures, nederlagen en emotionele groei.

De Leeuw Van Vlaanderen - [België] 1984 16 1:44 uur | Boek, Historisch drama
In middeleeuws Vlaanderen verslaat een ongetrainde groep het machtige Franse leger om zo weer controle te krijgen over hun vaderland.

Red Notice - [VS] 2021 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad
Een FBI-profiler zit achter de meest gezochte kunstdief ter wereld aan en wordt met tegenzin zijn partner om een boef te pakken die hem altijd net een stap voor is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 10:07:10 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202138463
Gisteren het einde van Lucifer gekeken, die is nu ook definitief klaar dus ;( ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202155833
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere Welt - [Duitsland] 2014 9 1:19 uur | Documentaire
Deze documentaire biedt een genuanceerde blik op het leven op de vrouwenafdeling van een psychiatrische kliniek, waar veel patiënten zijn veroordeeld voor een misdrijf.

Herbstgold - [Duitsland] 2010 9 1:34 uur | Documentaire
Volg vijf atleten van 82 tot 100 jaar oud terwijl ze trainen voor de World Masters Athletics Championships 2009 in Finland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202156702
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:45 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere Welt - [Duitsland] 2014 9 1:19 uur | Documentaire
Deze documentaire biedt een genuanceerde blik op het leven op de vrouwenafdeling van een psychiatrische kliniek, waar veel patiënten zijn veroordeeld voor een misdrijf.

Herbstgold - [Duitsland] 2010 9 1:34 uur | Documentaire
Volg vijf atleten van 82 tot 100 jaar oud terwijl ze trainen voor de World Masters Athletics Championships 2009 in Finland.
_O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_202158382
quote:
Red Notice - [VS] 2021 12 1:57 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad
Een FBI-profiler zit achter de meest gezochte kunstdief ter wereld aan en wordt met tegenzin zijn partner om een boef te pakken die hem altijd net een stap voor is.
Gisteren Red Notice gekeken en is een beetje in de stijl van de Ocean's films vond ik. Kijkt wel lekker weg in ieder geval!

Van de week ook eindelijk Squid Game gekeken, ik moest er even doorheen, dan een prima serie, maar de echte ophef erom snap ik niet zo goed.

Nu bezig met Maid, tot nu toe 3 eps gekeken en is best indrukwekkend!
pi_202162642
The movies that made us

met Robocop :D

Iedere dag er 10 uur over doen om in dat pak te komen van Robocop, vraag me af hoe ze t gedaan hebben als ie naar het toilet moest :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202169275
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mission: Impossible - Rogue Nation - [VS] 2015 12 2:12 uur | Actie, Spionage
Wanneer het IMF wordt ontbonden, beginnen Ethan Hunt en zijn bondgenoten een eigen oorlog tegen het Syndicaat, een groep afvallige spionnen die de wereld wil vernietigen.

Peppa Pig - [VK] S06 2019 AL | Kinderserie
Maak kennis met het kranige biggetje Peppa en haar familie en vrienden, en ontdek dat je overal grappige en leerzame avonturen kunt beleven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202180567
De miniserie Maid in twee dagen gebinged, man wat een ijzersterke serie. Ik heb het heel vaak niet droog weten te houden tijdens het kijken, zeer indrukwekkend!
pi_202181917


The prodigy

Ben wel een fan van horrorfilms met creepy kinderen :P

Het einde is geweldig _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202184117
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuroko's Basketball: Last Game - [Japan] 2017 6 1:30 uur | Drama
Kuroko keert terug bij de 'Generation of Miracles' en voormalige rivalen worden vernederd in een vriendschappelijke wedstrijd tegen een berucht straatbasketbalteam.

Masha en de Beer: Deel 1 - [Rusland] S04 2009 AL 1:21 uur | Kinderserie
Deze geanimeerde film volgt de jonge Masha, een lief klein meisje dat geluk verspreidt in haar dorp... maar soms ook kattenkwaad uithaalt.

Mission: Impossible - Ghost Protocol - [VS] 2011 12 2:14 uur | Actie, Spionage
Geheim agent Ethan Hunt en zijn team worden beschuldigd van het plegen van een bomaanslag op het Kremlin. Ze gaan op een gevaarlijke missie om hun onschuld te bewijzen.

Riding Alone for Thousands of Miles - [China] 2005 AL 1:48 uur | Drama, Duister
Een oude Japanse visser reist duizenden kilometers om een belangrijke volksopera te filmen zodat hij weer in contact kan komen met zijn terminale zoon, die cineast is.

Sense and Sensibility - [VK] 1995 AL 2:16 uur | Boek, Historisch drama
Na de dood van hun vader worden drie zussen geconfronteerd met armoede. Ze zijn verplicht een beroep te doen op de vrijgevigheid van anderen.

Sniper 2 - [VS] 2002 12 1:30 uur | Actie
Sgt. Beckett werkt samen met een gevangene uit de dodencel tijdens een gevaarlijke missie in de Balkan; hun doelwit is een generaal die etnische zuiveringen uitvoerde.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202185009
Arcane O+ O+ O+
Tot zover mijn bijdragen aan dit topic.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_202185349
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202186131
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 21:51 schreef Crohnjurist het volgende:
De miniserie Maid in twee dagen gebinged, man wat een ijzersterke serie. Ik heb het heel vaak niet droog weten te houden tijdens het kijken, zeer indrukwekkend!
Mee eens!
Moeten zij weten
  maandag 15 november 2021 @ 13:21:02 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202186797
Deze week het hele seizoen (8 afl.) gekeken van My Name. Vermakelijk. Goed spel van de acteurs. Leuke inkijkjes in Zuid Korea. Zin in soju nu.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202187311
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 15 november 2021 @ 14:04:32 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202187405
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Arcane O+ O+ O+
Tot zover mijn bijdragen aan dit topic.
Gister ook aan begonnen.
Heerlijk! O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202188270
Squid Game gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed idee zou nog zijn real-life galgje, maar ik weet niet of ze dat in Zuid-Korea kennen :P of ganzenbord, dat iemand daadwerkelijk in een put valt :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202188537
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 15:10 schreef TLC het volgende:
Squid Game gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goed idee zou nog zijn real-life galgje, maar ik weet niet of ze dat in Zuid-Korea kennen :P of ganzenbord, dat iemand daadwerkelijk in een put valt :P
Spijkerpoepen, maar dan echt poepen ;(
pi_202196751
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Arcane O+ O+ O+
Tot zover mijn bijdragen aan dit topic.
Is dit ook wat als je niets van League of Legends weet?
pi_202197758
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard Target 2 - [VS] 2016 16 1:43 uur | Actie
Voormalig MMA-kampioen Wes Baylor wordt met de belofte van een smak geld de jungle ingelokt, maar belandt in een dodelijke, hightech klopjacht en hij is de prooi.

In a Valley of Violence - [VS] 2016 16 1:43 uur | Actie, Western
Een rustige zwerver in een klein stadje krijgt te maken met geweld en pesterijen, en raakt verstrikt in een wraakzuchtige strijd met de plaatselijke sheriff.

Johnny Test: Operatie 'Gehaktbrood' - [Canada/VS] 2021 6 1:10 uur - Netflix Original | Comedy, Interactief
Ga met Johnny en Dukey op een geweldige interactieve missie om het perfecte gehaktbrood te vinden zodat ze het prutbrood van vader niet hoeven te eten bij het avondeten.

Michael Che: Shame the Devil - [VS] 2021 AL 0:58 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Op het podium in Oakland pakt Michael Che onder meer de Amerikaanse vaderlandsliefde aan, zwart leiderschap, jaloerse exen, loslopende beren en geestelijke gezondheid.

This Is 40 - [VS] 2012 12 2:13 uur | Comedy, Romantisch
In dit vervolg op Knocked Up worstelt het echtpaar Pete en Debbie met de realiteit van het ouder worden en het bereiken van de middelbare leeftijd.

StoryBots: Laugh, Learn, Sing - [VS] C01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beep, Boop, Bing, Bang en Bo banen zich een fantastische weg door een muzikaal alfabet. Leer mee, van A helemaal tot Z!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202198428
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 01:17 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Is dit ook wat als je niets van League of Legends weet?
Ja zeker. Je hoeft 0 kennis van LoL te hebben om het verhaal te volgen. Ze introduceren iedereen alsof je ze nog niet kent. Ik ken ook al aantal mensen die geen LoL spelen maar het wel heel tof vinden.

Je mist misschien wat referenties, maar dat doet er van de rest niks toe. Ik denk zelfs dat het wat spoilers scheelt als je het spel niet kent
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 16 november 2021 @ 10:45:26 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202198867
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 10:07 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja zeker. Je hoeft 0 kennis van LoL te hebben om het verhaal te volgen. Ze introduceren iedereen alsof je ze nog niet kent. Ik ken ook al aantal mensen die geen LoL spelen maar het wel heel tof vinden.

Je mist misschien wat referenties, maar dat doet er van de rest niks toe. Ik denk zelfs dat het wat spoilers scheelt als je het spel niet kent
Precies.
Ik heb ooit eens op een blauwe maandag LOL gespeeld en wist er wienig vanaf.
Ik kijk met 2 doorgewinterde LOL fans, en die weten referenties en dergelijke voordta ik ze weet, amar dat doet voor mij de pret niet af. Heerlijke serie. Voorkennis is niet vereist.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202201086
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze dinsdag 16 november 2021 @ 21:39:57 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202209615
You eindelijk helemaal gezien _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_202210560
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 09:33 schreef Aether het volgende:

Sense and Sensibility - [VK] 1995 AL 2:16 uur | Boek, Historisch drama
Na de dood van hun vader worden drie zussen geconfronteerd met armoede. Ze zijn verplicht een beroep te doen op de vrijgevigheid van anderen.
Al zo'n 100 keer gezien. Daar kan best nog een keer bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Spellchecker dinsdag 16 november 2021 @ 22:12:02 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202210568
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Ama het volgende:
You eindelijk helemaal gezien _O_
Bezig met S3 ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202211982
Wachten op Ozark, After Life en Undercover...
pi_202213006
You :D.

twitter
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 17 november 2021 @ 00:39:29 #59
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202213380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
You :D.

[ twitter ]
Amerikaanse televisie in een notendop.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 17 november 2021 @ 00:41:21 #60
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202213384
Over mazelen gesproken. Een astronaut die oorspronkelijk met Apollo 13 mee zou gaan ging niet mee omdat ie (mogelijk) de mazelen had. En die film, Apollo 13, verdwijnt zondag van Netflix.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 17 november 2021 @ 08:54:30 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202214545
Ben begonnen met The Serpent,maar de acteur die Herman Klinkenberg speelt en een Nederlands accent veinst: wtf :')

verder deze feelgood documentaire bekeken, aanrader als je even genoeg hebt van de Covid-ellende (is pre corona)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202215095
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
An Angel at My Table - [Nieuw-Zeeland] 1990 12 2:37 uur | Drama, Duister
Na een vreselijke jeugd en jaren in een psychiatrische inrichting ontpopt een verlegen meisje zich als de voornaamste dichter van Nieuw-Zeeland in deze boeiende film.

The Biggest Little Farm - [VS] 2019 9 1:31 uur | Documentaire
Een stel uit Los Angeles zamelt geld in om een biodiverse boerderij op te bouwen. Een avontuur met hoogte- en dieptepunten dat begon als een belofte aan hun hond.

Bright Star - [VK] 2009 12 1:58 uur | Boek, Historisch drama, Romantisch
Een drama over de kortstondige romance tussen de dichter John Keats, die op tragische wijze op 25-jarige leeftijd overleed, en zijn grote liefde en muze.

Christmas Flow - [Frankrijk] S01 2021 6 - Netflix Original | Feelgood, Rap & Hip-Hop, Romantisch
Een onwaarschijnlijke kerstromance bloeit op tussen een bekende rapper en een verbeten journalist. Gaan ze het ondanks hun verschillen redden?

THE FABLE - [Japan] 2019 16 2:03 uur | Comedy
Een elitehuurmoordenaar moet zich noodgedwongen gedeisd houden en mag een jaar lang niemand vermoorden. Louche figuren bedreigen echter zijn nieuwe, rustige leven.

THE FABLE: The Killer Who Doesn't Kill - [Japan] 2021 16 2:11 uur | Comedy
Een sluipmoordenaar probeert een kalm leven te leiden. Kan hij een jonge vrouw beschermen en de confrontatie aangaan met een man die wraak wil, zonder iemand te doden?

The Great Beauty - [Italië] 2013 12 2:21 uur | Drama
De charmante 65-jarige journalist Jep Gambardella schrijft over de cultuur en het leven in Rome, en blikt met bitterheid terug op zijn verloren jeugd in de mooie stad.

Keeping Up with the Kardashians - [VS] S07-S08 2013 9 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.

Strappare lungo i bordi - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Stripboek
Een cartoonist in Rome met een gordeldier als geweten denkt na over zijn eigen leven en een mogelijke liefde, terwijl hij en zijn vrienden een treinreis maken.

Sweetie - [Australië] 1989 6 1:39 uur | Comedy, Drama
Regiedebuut van Jane Campion over een disfunctioneel Australisch gezin. De afstandelijke Kay moet omgaan met de komst van haar zus Dawn, die net uit een inrichting komt.

Tiger King - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Een dierentuineigenaar draait door in dit waargebeurde verhaal vol excentrieke personages over een huurmoord in de schimmige wereld van het fokken van grote katachtigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 11:09:05 #63
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202215945
Tiger king *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 17 november 2021 @ 11:26:25 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202216125
Wat is deze Tiger King?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202220882
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riverdale - [VS] S06E01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Offbeat, Stripboek, Tienerserie
Terwijl Archie en zijn vrienden het nodige meemaken op het gebied van seks, romantiek, school en familie, raken ze verwikkeld in een duister mysterie in Riverdale.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202224071
Ben bezig met Pose seizoen 3, nu bij aflevering twee. Wat is het slecht geworden :'( Zonde, seizoen 1 was erg gaaf.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_202224085
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ben begonnen met The Serpent,maar de acteur die Herman Klinkenberg speelt en een Nederlands accent veinst: wtf :')
Ik ben afgehaakt: niet écht goed, te langdradig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202224106
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 09:49 schreef Aether het volgende:

The Biggest Little Farm - [VS] 2019 9 1:31 uur | Documentaire
Een stel uit Los Angeles zamelt geld in om een biodiverse boerderij op te bouwen. Een avontuur met hoogte- en dieptepunten dat begon als een belofte aan hun hond.
Veel positiefs over gehoord; ga ik op mijn kijklijst zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202224419
Guilty gekeken, over de man in de alarmcentrale.

Letterlijk en figuurlijk in slaap gevallen.

En dat is me nog nooit gebeurd bij n film :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202226647
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amor Sem Medida | Just Short of Perfect - [Brazilië] 2021 12 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een gescheiden advocate valt voor een charismatische cardioloog. Is ze bereid om naar haar hart te luisteren wanneer hun lengteverschil tot een familieconflict leidt?

Earwig and the Witch - [Japan] 2020 6 1:23 uur | Boek, Familiefilm
Een koppig, jong meisje dat is opgegroeid in een weeshuis ontdekt dat ze magische krachten heeft nadat ze is geadopteerd door een egoïstische heks.

Carlos Ballarta: Falso profeta - [Mexico] 2021 AL 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
De Mexicaanse comedian Carlos Ballarta is terug. Met zijn scherpe, zwarte humor stelt hij de Latijns-Amerikaanse kijk op cultuur en religie aan de kaak.

Inside Man - [VS] 2006 12 2:08 uur | Actie, Misdaad
Een detective is net zo slim als een dief die de politie altijd één stap voor is en als een onhandige onderhandelaar zich erin mengt, lopen de dingen uit de hand.

Loving - [VK/VS] 2016 12 2:03 uur | Drama, Romantisch
Het interraciale huwelijk van een jong stel in 1958 leidt tot een zaak die in het Hooggerechtshof belandt. Gebaseerd op het ware verhaal van Richard en Mildred Loving.

Madagascar - [VS] 2005 6 1:26 uur | Avontuur, Familiefilm
Als vier verwende dieren uit de Central Park Zoo van New York onverwacht schipbreuk lijden op het exotische eiland Madagascar ontdekken ze de echte jungle!

Nocturnal Animals - [VS] 2016 16 1:56 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Het leven van galeriehoudster Susan staat volledig op z'n kop als ze het manuscript leest van de gewelddadige roman van haar ex-man, waarin hun verleden wordt opgerakeld.

Ouija: Origin of Evil - [VS] 2016 16 1:39 uur | Horror
In de jaren 60 in Californië probeert de dochter van een nepmedium met haar overleden vader te communiceren via een ouijabord, maar ontketent in plaats daarvan een demon.

The Princess Switch 3: Romancing the Star - [VS] 2021 AL 1:46 uur - Netflix Original | Feelgood, Romantisch
Koninklijke evenbeelden Margaret en Stacy vragen dappere dubbelganger Fiona en haar superknappe ex om hulp als er een kostbare kerstrelikwie wordt gestolen.

De ruimtehonden - [Canada/VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Apport: een nieuwe planeet voor ons allemaal! De aarde is in gevaar. Genetisch gemanipuleerde honden worden de ruimte ingestuurd om een nieuwe thuisplaneet te vinden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 18 november 2021 @ 11:25:42 #71
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_202228050
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:50 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riverdale - [VS] S06E01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Mystery, Offbeat, Stripboek, Tienerserie
Terwijl Archie en zijn vrienden het nodige meemaken op het gebied van seks, romantiek, school en familie, raken ze verwikkeld in een duister mysterie in Riverdale.
hey, zit sabrina ook in riverdale?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Admin donderdag 18 november 2021 @ 11:34:03 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202228157
quote:
Op donderdag 18 november 2021 @ 11:25 schreef avotar het volgende:

[..]


hey, zit sabrina ook in riverdale?
Het is een crossover omdat ze in de comics ook in hetzelfde universum spelen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202228440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:25 schreef avotar het volgende:

[..]
hey, zit sabrina ook in riverdale?
https://screenrant.com/ri(...)brina-same-universe/

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202232396
quote:
2s.gif Op woensdag 17 november 2021 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ben begonnen met The Serpent,maar de acteur die Herman Klinkenberg speelt en een Nederlands accent veinst: wtf :')

verder deze feelgood documentaire bekeken, aanrader als je even genoeg hebt van de Covid-ellende (is pre corona)
Vind het zelf wel knap als je als Engelsman een Nederlands accent kan leren. Top serie overigens.
En zeer tragisch (waargebeurd)

Geeft wel een leuke kijk in de hippie trail
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_202233645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Vind het zelf wel knap als je als Engelsman een Nederlands accent kan leren. Top serie overigens.
En zeer tragisch (waargebeurd)

Geeft wel een leuke kijk in de hippie trail
Serpent is wel goed? Dacht dat de serie juist erg matig is.
pi_202234790
Werewolves from the third reich is niet zo'n hele goede film, doe je voordeel met deze informatie.
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 19:51:46 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_202234876
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef ruud.nl het volgende:
Werewolves from the third reich is niet zo'n hele goede film, doe je voordeel met deze informatie.
Ik vond hem eigenlijk wel leuk. Beetje weinig weerwolven maar verder keek hij best goed weg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202234923
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Flash - [VS] S08E01 2021 12 | Actie, Sci-Fi, Stripboek
In deze superheldenserie ontwaakt een forensisch expert uit een coma en blijkt verbazingwekkende nieuwe krachten te hebben die hij inzet om de stad te beschermen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202240619
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beni Çok Sev | Love Me Instead - [Turkije] 2021 16 2:04 uur - Netflix Original | Drama
Een gevangene reist met een bewaker naar zijn thuisstad om zijn dochter te zien en het goed te maken, maar door een tragische waarheid loopt alles anders.

Blown Away: Christmas - [Canada] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Vijf kunstenaars keren terug naar de glasblazerij met hun feestelijke ontwerpen. Voor één ligt er cash onder de boom. Als dat geen fijne Kerst wordt!

Brussels By Night - [België] 1983 12 1:26 uur | Drama, Duister
Een nihilistische man zwerft bijna wanhopig door Brussel . Hij ontmoet willekeurige mensen terwijl hij een aantal mysterieuze, onbeantwoorde telefoontjes pleegt.

Cowboy Bebop - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Actie, Offbeat, Sci-Fi
De stijlvolle, arme premiejagers Spike, Jet en Faye reizen door het zonnestelsel op zoek naar werk. Maar kunnen ze het verleden van Spike ontlopen?

Dhamaka - [India] 2021 12 1:44 uur - Netflix Original | Thriller
Een cynische ex-nieuwspresentator krijgt een alarmerend telefoontje in zijn radioprogramma en ziet een kans tot een comeback, maar het kan hem zijn geweten kosten.

Hellbound - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad, Mystery, Thriller, Webtoon
Onaardse wezens verdoemen mensen op bloedige wijze tot de hel. Er ontstaat een religieuze groepering die goddelijke gerechtigheid propageert.

Pallieter - [België] 1975 9 1:24 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een weduwnaar verhuist naar het platteland en krijgt weer zin in het leven, maar zijn boerenbestaan wordt bedreigd als projectontwikkelaars zijn vallei willen inpalmen.

Procession - [VS] 2021 12 1:58 uur - Netflix Original | Documentaire
Zes mannen die als jongens seksueel werden misbruikt door katholieke geestelijken putten kracht uit het maken van korte films die zijn geïnspireerd door hun trauma.

Reflection of You - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama
Het begeerlijke leven van een succesvolle schilder begint af te brokkelen wanneer een knappe jonge vrouw en voormalige vriendin opduikt als een schaduw van zichzelf.

The Mind, Explained - [VS] S02 2019 12 - Netflix Original | Documentaire
Heb je je ooit afgevraagd wat er in je hoofd gebeurt? Van dromen tot angststoornissen, ontdek in deze verhelderende serie hoe je hersenen werken.

tick, tick...BOOM! - [VS] 2021 12 2:01 uur - Netflix Original | Drama, Musical
Een veelbelovende theatercomponist van bijna 30 worstelt met liefde, vriendschap en de druk om iets fantastisch te realiseren voordat de tijd op is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 november 2021 @ 10:01:05 #80
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_202241539
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:34 schreef Breuls het volgende:

[..]
Het is een crossover omdat ze in de comics ook in hetzelfde universum spelen. :)
Humor. Ik ben het destijds eigenlijk alleen maar gaan kijken, omdat ik me de serie van vroeger herinnerde. Al was die toen iets luchtiger.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_202241568
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef ruud.nl het volgende:
Werewolves from the third reich is niet zo'n hele goede film, doe je voordeel met deze informatie.
Met zo'n titel hoe kan dat tegenvallen?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_202242094
Young Royals in twee avonden gebinged, wat een fijne serie. Ik hou van Scandinavische series en dit was een prima jonge cast. Ondanks dat ik in eerste instantie een beetje bang was of dit plot wel erg realistisch kon worden neergezet (losbandige jonge prins valt op jongen) heeft het me aangenaam verrast. Niet alleen de hoofdverhaallijn maar ook de subverhaallijnen vormden een mooi geheel.

Fijn dat Netflix een tweede seizoen heeft aangekondigd, want dit smaakt naar meer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202242160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:01 schreef avotar het volgende:

[..]
[..]
Humor. Ik ben het destijds eigenlijk alleen maar gaan kijken, omdat ik me de serie van vroeger herinnerde. Al was die toen iets luchtiger.
De oude serie is gebaseerd op Sabrina the Teenage Witch, de nieuwe serie op Chilling Adventures of Sabrina.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202245750
Star Trek Discovery van Netflix gehaald. Komt volgend jaar naar Europa via de nieuwe Paramount+ streaming :')
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin vrijdag 19 november 2021 @ 16:56:35 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202247258
quote:
Op vrijdag 19 november 2021 @ 15:20 schreef Aether het volgende:
Star Trek Discovery van Netflix gehaald. Komt volgend jaar naar Europa via de nieuwe Paramount+ streaming :')
Daar zijn met name Britse fans eerder deze week over ontploft. :D

Mede omdat Paramount+ (het oude CBS All Access) nog geen lanceerdatum heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202247406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:56 schreef Breuls het volgende:

[..]
Daar zijn met name Britse fans eerder deze week over ontploft. :D

Mede omdat Paramount+ (het oude CBS All Access) nog geen lanceerdatum heeft.
Het is ook wel erg laat de "aankondiging".
Paramount+ zou volgend jaar in Europa komen; maar dat is altijd vaag wat Amerikanen onder Europa verstaan.
Denk dat ik dan nog eerder Peacock zou uitproberen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202247812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:47 schreef Bolasie het volgende:
Derde seizoen van You gezien, denk wel het beste seizoen tot nu toe. Had ik niet verwacht. Benieuwd naar nummertje vier.
Even opnieuw _O-
pi_202247890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Even opnieuw _O-
Haha, ik doe gewoon mee!

Vond ik ook! En wat een boel lijken! Vind hem alleen zo'n lelijk irritant mannetje. Maar dat is ook wel kijkgenot natuurlijk. Geweldig hoe dat rare vriendenstel zich ook ontpopte.
pi_202248052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, ik doe gewoon mee!

Vond ik ook! En wat een boel lijken! Vind hem alleen zo'n lelijk irritant mannetje. Maar dat is ook wel kijkgenot natuurlijk. Geweldig hoe dat rare vriendenstel zich ook ontpopte.
Vond het ook geweldig. Hij is wel een soort van ‘naar’ om naar te kijken door z’n ingevallen gezicht of zo vind ik.
  Spellchecker vrijdag 19 november 2021 @ 18:02:41 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202248053
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:40 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Even opnieuw _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, ik doe gewoon mee!

Vond ik ook! En wat een boel lijken! Vind hem alleen zo'n lelijk irritant mannetje. Maar dat is ook wel kijkgenot natuurlijk. Geweldig hoe dat rare vriendenstel zich ook ontpopte.
Ik zat al te liken bij het verkeerde topic _O-

Maar geweldig. En dat rare vriendenstel inderdaad :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202249924
In hoeverre is Narcos Mexico een aanrader als je de ‘gewone’ Narcos gezien hebt (en tof vond)? Iemand die beiden gezien heeft?
pi_202252837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 19:52 schreef Bolasie het volgende:
In hoeverre is Narcos Mexico een aanrader als je de ‘gewone’ Narcos gezien hebt (en tof vond)? Iemand die beiden gezien heeft?
Als je die goed vond zal je je ook wel vermaken met Narcos Mexico.
pi_202256431
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef ruud.nl het volgende:
Werewolves from the third reich is niet zo'n hele goede film, doe je voordeel met deze informatie.
Mee eens, met moeite uitgekeken
pi_202257826
Is het hierom zo rustig in het nieuwe series topic?

Alice in Borderland > Squid Game
pi_202258248
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New World - [Zuid-Korea] S01 2021 6 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie bedenken zes celebrity's strategieën om virtueel geld te verdienen dat ze aan het einde van hun verblijf op een utopisch eiland kunnen verzilveren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202259361
Maid is wel heel goed eigenlijk, heel anders dan andere series.
SOONY
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 11:43:19 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202259392
Inside Job :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202259413
netflix opgezegd na heleboel jaren
pi_202259554
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202274757
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Transformers: Age of Extinction - [VS] 2014 12 2:46 uur | Actie, Sci-Fi
Vijf jaar na de verwoesting van Chicago ziet de mensheid alle robotten als vijand, totdat een alleenstaande vader en uitvinder er een repareert die de wereld kan redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202275416
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
netflix opgezegd na heleboel jaren
Jaren gewacht op een Smart TV, nu vind ik het te duur :9
pi_202282223
I onde dager (2021) - IMDb


Of The Trip. Vermakelijke film over een echtpaar die dingen recht willen zetten in een huisje ver van de bewoonde wereld. Noorse film, ik heb me kostelijk vermaakt met deze nogal bloederige, gewelddadige maar ook wel humoristische film. Ik hou ervan !!! Een 9 van mij.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_202282999
Vanavond undercover _O_
pi_202284695
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Undercover - [België] S03E01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Undercoveragenten infiltreren in de organisatie van een drugsbaron en doen zich voor als stel op de camping waar hij zijn weekenden doorbrengt. Gebaseerd op feiten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker zondag 21 november 2021 @ 21:20:51 #105
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202284860
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
I onde dager (2021) - IMDb
[ link | afbeelding ]

Of The Trip. Vermakelijke film over een echtpaar die dingen recht willen zetten in een huisje ver van de bewoonde wereld. Noorse film, ik heb me kostelijk vermaakt met deze nogal bloederige, gewelddadige maar ook wel humoristische film. Ik hou ervan !!! Een 9 van mij.
Met Noomi Rapace O+

Ik zet hem op mijn lijst ^O^
pi_202285590
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:31 schreef JDx het volgende:

[..]
Jaren gewacht op een Smart TV, nu vind ik het te duur :9
ik kijk nu al een maand of 6 zo weinig dat het gewoon zonde is, kan die 11 euro per maand prima voor andere dingen gebruiken
pi_202286039
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]
ik kijk nu al een maand of 6 zo weinig dat het gewoon zonde is, kan die 11 euro per maand prima voor andere dingen gebruiken
*kuch*accountdelenmetdrieanderen*kuch*
Tap tap tap
  Spellchecker zondag 21 november 2021 @ 23:25:37 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202286771
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:42 schreef Soury het volgende:
I onde dager (2021) - IMDb
[ link | afbeelding ]

Of The Trip. Vermakelijke film over een echtpaar die dingen recht willen zetten in een huisje ver van de bewoonde wereld. Noorse film, ik heb me kostelijk vermaakt met deze nogal bloederige, gewelddadige maar ook wel humoristische film. Ik hou ervan !!! Een 9 van mij.
Bloederig en gewelddadig? Dan moet je YOU eens proberen :D
pi_202288567
Narcos Mexico S3 afgekeken. Was weer geweldig. _O_

Alleen had die hele verhaallijn van die Victor geschrapt kunnen worden. Die was echt geforceerd toegevoegd alleen om aandacht te besteden aan hoeveel vrouwen er wel niet in Mexico vermoord worden. Typisch Netflix weer. :')
pi_202288576
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Dark Tower - [VS] 2017 12 1:34 uur | Actie, Boek, Duister
Een tiener met bovennatuurlijke krachten ontmoet de laatste Scherpschutter die moet voorkomen dat een tovenaar het enige vernietigt dat het universum bijeenhoudt.

Las leyes de la frontera | The Laws of the Border - [Spanje] 2021 16 2:10 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Gerona, 1978: Een verliefdheid zorgt ervoor dat een gepeste tiener nieuwe vrienden maakt in een zomer vol inbraken, overvallen, liefde en nog veel meer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202301090
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BlacKkKlansman - [VS] 2018 12 2:15 uur | Boek, Drama, Misdaad
De eerste zwarte rechercheur bij de politie van Colorado Springs werkt samen met een Joodse collega om te infiltreren in een groep neonazi's.

The Fastest - S01 2021 9 - Netflix Original | Reality
In deze onvoorspelbare en spannende racewedstrijd gaan coureurs uit het Midden-Oosten die iets te bewijzen hebben, met elkaar de strijd aan om een geldprijs te winnen.

Masters of the Universe: Revelation - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Actie, Fantasy
Na de strijd die Eternia heeft verwoest, moeten Teela en een onverwachte alliantie het eind van het universum voorkomen in dit vervolg op de klassieker uit de jaren 80.

Reasonable Doubt: A Tale of Two Kidnappings - [Mexico] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Na een botsing die eindigt in een ontvoeringszaak, brengt documentalist Roberto Hernández de waarheid aan het licht over het gebrekkige rechtssysteem van Mexico.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 23 november 2021 @ 09:48:29 #112
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_202301765
quote:
7s.gif Op maandag 22 november 2021 09:11 schreef Aether het volgende:

The Dark Tower - [VS] 2017 12 1:34 uur | Actie, Boek, Duister
Een tiener met bovennatuurlijke krachten ontmoet de laatste Scherpschutter die moet voorkomen dat een tovenaar het enige vernietigt dat het universum bijeenhoudt.

Nog steeds boos over deze aanfluiting...
Idris moet zich schamen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_202301808
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 22:02 schreef mschol het volgende:

[..]
ik kijk nu al een maand of 6 zo weinig dat het gewoon zonde is, kan die 11 euro per maand prima voor andere dingen gebruiken
Heb al heel lang geen account meer, zit er wel bij mijn ouders op maar kijk niet eens 1 serie per maand als ik die al afkijk.

Hou dit topic altijd wel bij maar zie zelden iets wat me aanspreekt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202301827
Maid afgekeken. Laatste aflevering beetje meh. Wel prima serie.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 november 2021 @ 12:45:42 #115
335263 freaky40
pi_202303863
Begonnen aan Maid, na al het goede commentaar en ratings, toch maar aan begonnen. Valt me niet tegen, en snap het succes er van. Blijft maar bij 1 season begrijp ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202305942
Halverwege Maid. Snap de lovende reacties niet helemaal. Eerst 3/4 afleveringen met die rechtszaak bezig, en nu weer "compleet" ander onderwerp.
Tevens is Andie MacDowell een vreselijk irritant karakter.

Maar goed, we zullen wel zien waar het eindigt. Voor nu een zesje.
pi_202307879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:53 schreef Bronson het volgende:
Halverwege Maid. Snap de lovende reacties niet helemaal. Eerst 3/4 afleveringen met die rechtszaak bezig, en nu weer "compleet" ander onderwerp.
Tevens is Andie MacDowell een vreselijk irritant karakter.

Maar goed, we zullen wel zien waar het eindigt. Voor nu een zesje.
Ik ben er ook mee gestopt. Vond het karakter van de hoofdrol 10x niks. In het begin ging het wel, maar hoe verder ik in de serie raakte hoe irritanter ik haar vond :').
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_202314408
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Boy Called Christmas - [Frankrijk/VK] 2021 9 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Familiefilm, Feelgood
De vastberaden jonge Nikolas vindt zijn roeping in een magisch land bewoond door elfen in een poging zijn vader te vinden en het geschenk van hoop mee naar huis te nemen.

Azzurri - Road to Wembley - [Italië] 2021 9 1:01 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt het Italiaanse voetbalteam op weg naar de overwinning op het EK 2020, tot aan de meeslepende finale tegen Engeland.

Bruised - [VK/VS] 2021 16 2:12 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Jaren na een vernederende nederlaag grijpt een MMA-vechter haar laatste kans op eerherstel wanneer haar zoontje, dat ze achterliet, terugkeert in haar leven.

EDENS ZERO - [Japan] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Manga
Op de Edens Zero begint een eenzame jongen, die de zwaartekracht naar zijn hand kan zetten, aan een avontuur om de legendarische ruimtegodin Moeder te ontmoeten.

Jack Reacher - [VS] 2012 12 2:11 uur | Actie, Boek, Misdaad
Deze opwindende thriller is een kat-en-muisspel tussen een ex-agent en een scherpschutter die vijf mensen heeft vermoord.

Jack Reacher: Never Go Back - [VS] 2016 12 1:59 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als Jack Reacher hoort dat een vriendin wordt beschuldigd van moord, denkt hij een groot complot op het spoor te zijn. Al snel moet hij, net als zij, op de vlucht slaan.

Jonas Brothers Family Roast - [VS] 2021 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Kevin, Joe en Nick trotseren grappen en beledigingen in deze comedyspecial met Pete Davidson, John Legend en anderen. Gepresenteerd door Kenan Thompson.

Robin de roodborst - [VK] 2021 6 0:32 uur - Netflix Original | Kindermuziek
Een vrolijk jong roodborstje dat is opgevoed door een muizenfamilie, ziet een kerstster en doet een wens. Zal ze eindelijk ontdekken wie ze is en leren vliegen?

Selling Sunset - [VS] S04 2020 AL - Netflix Original | Reality
De elitemakelaars van de Oppenheim Group verkopen het luxeleven aan rijke kopers in Los Angeles. Het draait allemaal om relaties en dat betekent vaak groot drama.

True Story - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Offbeat, Provocerend, Thriller
Een wereldberoemde comedian zoekt wanhopig naar een uitweg nadat een nacht in Philadelphia met zijn broer niet alleen zijn succes in gevaar brengt.

Wafeltje en Mochi: Feestmaalfestijn - [VS] 2021 AL 0:28 uur - Netflix Original | Kinderserie
Op de eerste Vrieziedag ooit leren Wafeltje en Mochi dat het bij de feestdagen niet alleen draait om eten. Het gaat om herinneringen creëren met je dierbaren!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202315215
Ik ben onlangs begonnen met Follow the money. Is niet heel nieuw. Maar ik had hem gemist.
Toffe serie wel!
Alius aliud dicit
pi_202329211
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F is for Family - [VS] S05 2020 16 - Netflix Original | Comedy
De familie Murphy neemt ons terug naar de jaren 70 toen kinderen vrij werden opgevoed, het bier vrijelijk stroomde en de man heer en meester was over zijn tv.

Pacific Rim: Uprising - [VK] 2018 12 1:50 uur | Actie, Sci-Fi
Jake, de zoon van Stacker Pentecost, gaat samen met een oude pilotenvriend en een Jaeger-hacker opnieuw de strijd aan met Kaiju-monsters om de mensheid te redden.

Super Crooks - [Japan] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Johnny Bolt stelt een ploeg losgeslagen superschurken samen voor een laatste overval. Hun doelwit is een meedogenloze misdaadbaas met superkrachten. Wat kan er misgaan?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 09:09:16 #121
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202329395
F for Family *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Spellchecker donderdag 25 november 2021 @ 09:12:07 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202335060
Red Notice maar even gezien omdat het zo hoog op de trendingslijst stond. Flopfilm.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2021 15:57:31 ]
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 16:17:29 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_202335304
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:57 schreef Bolasie het volgende:
Red Notice maar even gezien omdat het zo hoog op de trendingslijst stond. Flopfilm.
Zo erg was het toch niet? Het keek lekker weg, beetje actie, beetje onderling gekibbel. Prima filmpje voor een verloren avond.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 16:22:16 #125
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202335363
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:17 schreef Mike het volgende:

[..]
Zo erg was het toch niet? Het keek lekker weg, beetje actie, beetje onderling gekibbel. Prima filmpje voor een verloren avond.
En Ryan Reynolds O+
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_202335776
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:

[..]
En Ryan Reynolds O+
Gadot was het enige hoogtepunt :P Verder veel te voorspelbaar. Ach, ik heb m’n treinrit in ieder geval weer volmaakt.
pi_202335984
Nieuw seizoen Bonusfamiljen O+
Alius aliud dicit
pi_202339072
In december o.a.
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 december

JoJo's Bizarre Adventure - [Japan] S01 2014 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Meerderde generaties van de familie Joestar, allen met dezelfde bijnaam, gaan doorheen een reeks tijdsperioden de strijd aan met bovennatuurlijke vijanden.

Lost in Space - [VS] S03 2019 12 - Netflix Original | Actie, Drama
Na een noodlanding op een buitenaardse planeet vecht de familie Robinson om tegen alle verwachtingen in te overleven en ontsnappen. Maar overal om hen heen dreigt gevaar.

The Power of the Dog - [Nieuw-Zeeland] 2021 16 2:08 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel
Een dominante maar charismatische rancher probeert de nieuwe vrouw van zijn broer en haar tienerzoon te intimideren, maar dan komen lang verborgen geheimen aan het licht.

2 december

Coyotes - [België] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een hechte groep vrienden op zomerkamp vindt diamanten in het bos. Er volgt een wild avontuur dat hun vriendschap zwaar op de proef stelt en hun leven in gevaar brengt.

Single All The Way - [VS] 2021 AL 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Voor het familiebezoek met kerst vraagt Peter zijn beste vriend om te doen of ze een stel zijn. Hun plan en hun gevoelens veranderen als de familie zich ermee bemoeit.

The Whole Truth - [Thailand] 2021 16 2:05 uur - Netflix Original | Horror
Als een broer en zus op een vreemd gat in de muur van het huis van hun grootouders stuiten, vinden er gruwelijke incidenten plaats die duistere familiegeheimen onthullen.

3 december

Cobalt Blue - [India] 2021 12 1:52 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Als een aspirant-schrijver en zijn vrijgevochten zus verliefd worden op dezelfde mysterieuze betalende gast bij hun thuis, wordt hun traditionele familie opgeschud.

Coming Out Colton - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Voormalig NFL-speler en 'Bachelor'-ster Colton Underwood begint aan een reis om zijn nieuwe leven als lid van de LGBTQ-gemeenschap te omarmen.

La casa de papel - [Spanje] S05/B 2021 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje terwijl een crimineel meesterbrein de politie manipuleert om zijn plan uit te voeren.

La casa de papel: de Tokio a Berlín - [Spanje] S02 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
De filmmakers en acteurs achter personages als Tokio en de Professor uit 'La casa de papel' bespreken het emotionele artistieke filmproces voor de serie.

Jurassic World: Kamp Krijtastisch - [VS] S04 2021 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosauriërs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Mixtape - [VS] 2021 6 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm, Feelgood
In 1999 vindt het 12-jarige weesmeisje Beverly een kapotte mixtape samengesteld door haar ouders. Ze gaat op zoek naar de songs en wil meer leren over haar ouders.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202339081
6 december

David en de kerstelfjes - [Polen] 2021 AL 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Een verveelde, overwerkte elf vlucht naar de echte wereld. Daar probeert hij samen met een nieuw vriendje het magische gevoel van Kerstmis te ervaren.

Voir - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze verzameling visuele essays nemen liefhebbers de filmmomenten onder de loep die hen in vervoering brachten, verwonderden, uitdaagden en voor altijd veranderden.

7 december

De Familie Claus 2 - [Nederland] 2021 9 1:37 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood
De Kerstman heeft maar één taak: cadeautjes bezorgen. Als Jules de zaken overneemt van zijn opa Noël, krijgt hij een brief van een meisje met een bijzondere kerstwens.

Nicole Byer: BBW (Big Beautiful Weirdo) - [VS] 2021 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Karens gone wild. Cat funerals. Trying to hook up during lockdown. Nicole Byer gets delightfully down and dirty in her first Netflix comedy special.

8 december

Carolin Kebekus: The Last Christmas Special - [Duitsland] 2021 12 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Carolin Kebekus bespreekt de vele vervelende aspecten van Kerst, van intense katers en de ellende van adventskalenders tot een grote 'cadeaukloof'.

Titans - [VS] S03 2019 16 - Netflix Original | Actie, Duister, Sci-Fi, Stripboek
Batmans ex-partner Dick Grayson is een eigen weg ingeslagen en komt enkele jonge helden met problemen tegen. Ze hebben hard een mentor nodig.

9 december

Asakusa Kid - [Japan] 2021 12 2:03 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Voor zijn doorbraak leerde Takeshi Kitano de fijne kneepjes van het vak van comedylegende Fukami van Asakusa. Maar op zijn weg naar succes nam dat van zijn mentor af.

É O AMOR: Família Camargo - [Brazilië] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Omringd door familie en vrienden brengen Zezé Di Camargo en dochter Wanessa samen tijd door en werken ze creatief samen in deze exclusieve realityserie.

10 december

Ancora più Bello | Still Out of My League - [Italië] 2021 9 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Romantisch
Marta heeft het uitgemaakt met haar droomprins, maar vindt weer liefde bij een kunstenaar. Toch gaat het leven van de zieke vrouw en haar vrienden niet altijd over rozen.

Anónima - [Mexico] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood, Romantisch, Tienerfilm
Een verkeerd verstuurd sms'je groeit uit tot een digitale vriendschap. Vale en Alex worden verliefd en hebben niet door dat ze elkaar in het echt al hebben ontmoet.

Aranyak - [India] S01 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad
Twee agenten, elkaars tegenpolen, onderzoeken een vreemde moord in een bergplaatsje. Ze krijgen te maken met politieke en persoonlijke agenda's en een beestachtige mythe.

Dos - [Spanje] 2021 16 1:11 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Twee vreemden worden tot hun schrik wakker met hun buiken aan elkaar vastgenaaid. De schok wordt nog groter als ze ontdekken wie er achter hun gruwelijke situatie zit.

How To Ruin Christmas - [Zuid-Afrika] S02 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
De vrijgevochten Tumi heeft een talent om overal een puinhoop van te maken. Lukt het haar de kerstreünie met haar familie door te komen zonder die compleet te verpesten?

Saturday Morning All Star Hits! - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Deze behoorlijk oneerbiedige en wat verontrustende animatieserie voor volwassenen brengt een ode aan de bizarre tekenfilms van de zaterdagochtenden van de jaren 80 en 90.

Terug naar de Outback - [Australië/VS] 2021 6 1:35 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Ze zien er misschien gevaarlijk uit, maar deze totaal verkeerd begrepen dieren hebben een hart van goud en ze breken uit hun kooien omdat ze naar huis willen.

Twentysomethings: Austin - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Deze realityserie over volwassen worden speelt zich af in Austin, Texas, waar twintigers liefde en vriendschap beleven en een nieuw avontuur aangaan: het leven.

The Unforgivable - [Duitsland/VK/VS] 2021 12 1:54 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een vrouw (Sandra Bullock) komt vrij uit de gevangenis, maar de samenleving beschouwt haar verleden als onvergeeflijk. Ze gaat op zoek naar de zus die ze achterliet.

11 december

The Hungry and the Hairy - [Zuid-Korea] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
Rain en Ro Hong-chul maken met hun motor de roadtrip van hun dromen en ontspannen volop terwijl ze heerlijk eten en prachtige locaties in Korea ontdekken.

Inspector Koo - [Zuid-Korea] S01E01 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Thriller
Een ex-agent gaat opnieuw aan het werk als verzekeringsrechercheur. Ze gaat op zoek naar aanwijzingen op plaatsen delict die in scène zijn gezet door een seriemoordenaar.

14 december

Bonusfamiljen - [Zweden] S04 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood
In deze Zweedse dramedy navigeert een nieuw stel met hun exen en kinderen langs de emotionele uitdagingen en ingewikkelde logistiek van het leven als samengesteld gezin.

The Future Diary - [Japan] S01E01-E03 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie leren volslagen vreemden elkaar kennen en krijgen ze een dagboek met het script van hun eigen liefdesverhaal. Kan dit tot echte romantiek leiden?

15 december

Élite historias breves: Phillipe Caye Felipe - [Spanje] S01 2021 AL - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerserie
Net wanneer Cayetana met hulp van haar nieuwe vriend Felipe over haar ex heen probeert te komen, verschijnt de prins opnieuw in haar leven.

The Hand of God - [Italië] 2021 12 2:10 uur - Netflix Original | Drama
In het Napels van de jaren 80 jaagt de jonge Fabietto zijn liefde voor voetbal na tot het noodlot toeslaat. Een onzekere, maar veelbelovende toekomst als filmmaker volgt.

Selling Tampa - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
De makelaars van Allure Realty, waar alleen vrouwen werken en dat eigendom van zwarten is, combineren werk met plezier en maken de dienst uit aan de luxe kade van Tampa.

16 december

A Naija Christmas - [Nigeria] 2021 12 2:01 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
A mother's Christmas wish — and the grand prize that comes with it — sets off a fierce competition between her sons.

Aggretsuko - [Japan] S04 2020 12 - Netflix Original | Offbeat
De rode panda Retsuko is gefrustreerd door haar ondankbare kantoorbaan en probeert haar dagelijkse problemen te vergeten door deathmetalkaraoke te zingen na haar werk.

A California Christmas: City Lights - [VS] 2021 6 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een jaar na het begin van hun relatie verlaten Callie en Joseph de ranch voor familiezaken in San Francisco, met een bruiloft in het verschiet.

Puff: Wonders of the Reef - [Australië] 2021 6 0:59 uur - Netflix Original | Documentaire
Een babykogelvis reist door een wonderlijke, microscopische wereld vol fantastische wezens terwijl hij een huisje zoekt in het Groot Barrièrerif.

17 december

Decoupled - [India] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een misantropische schrijver en zijn ondernemende vrouw laveren tussen hun aanstaande scheiding en de absurditeiten en irritaties in hun welvarende wereld.

The Witcher - [Hongarije/Polen/VS] S02 2019 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Fantasy
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.

21 december

Una Navidad no tan padre | Grumpy Christmas - [Mexico] 2021 12 1:27 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een familie-uitje naar het strand loopt volledig uit de hand wanneer Servando en Alicia, Alma's tante, een knotsgekke wedstrijd over Kerstmis beginnen.

22 december

Emily in Paris - [VS] S02 2020 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Marketingdirecteur Emily Cooper uit Chicago vindt haar droombaan in Parijs en begint een nieuw avontuur, waarbij ze werk, vrienden en de liefde probeert te combineren.

24 december

A 1000 km de la Navidad - [Spanje] 2021 12 1:42 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een auditor met een grote hekel aan Kerstmis wordt voor zijn werk naar een kleine stad gestuurd. Daar ontmoet hij een vrouw die vastbesloten is zijn mening te veranderen.

Don't Look Up - [VS] 2021 12 2:19 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Provocerend, Sci-Fi
Twee astronomen gaan op mediatour om te waarschuwen dat er een allesvernietigende komeet op weg is richting de aarde. Maar niemand is geïnteresseerd in echt nieuws.

Minnal Murali - [India] 2021 12 2:39 uur - Netflix Original | Actie
Een kleermaker wordt getroffen door de bliksem en krijgt zo bijzondere krachten. Maar om de superheld van zijn stad te worden, moet hij een onverwachte vijand verslaan.

The Silent Sea - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Mystery, Sci-Fi, Thriller
Een wetenschapper gaat mee op missie naar een verlaten ruimtestation op de maan om mysterieuze specimens op te halen. Haar zus kwam daar door een ongeluk om het leven.

25 december

Single's Inferno - [Zuid-Korea] S01 2021 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.

Stories of a Generation - with Pope Francis - [Italië] S01 2021 AL - Netflix Original | Documentaire
In openhartige en hartverwarmende verhalen delen inspirerende vrouwen en mannen van boven de 70 aangrijpende levenslessen en cruciale keuzes uit hun opmerkelijke leven.

26 december

Lulli - [Brazilië] 2021 9 1:30 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Een briljante, maar egocentrische studente geneeskunde lijkt niet in staat om naar anderen te luisteren, totdat ze na een ongeluk de gedachten van anderen kan horen.

29 december

Crime Scene: The Times Square Killer - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
The Times Square Killer is set to explore the crimes of serial killer Richard Cottingham, who murdered at least 11 people in New York and New Jersey over 13 years.

Folk med ångest | Anxious People - [Zweden] S01 2021 12 - Netflix Original | Boek, Feelgood, Misdaad
Een onhandige bankrover neemt onbedoeld mensen in gijzeling tijdens een open huis en verdwijnt ineens. De onthutste politie moet uit zien te vissen wat er is gebeurd.

30 december

Kitz - [Duitsland] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
One year after the tragic death of her brother, the 19-year-old Kitzbühel native Lisi enters the decadent world of a Munich clique, which invades the luxury ski resort every season to party. But soon Lisi sets off an avalanche that reveals the truth behind the façade full of glamour, money and hedonism - with uncontrollable consequences.

31 december

Cobra Kai - [VS] S04 2021 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Drama, Feelgood
Tientallen jaren na het toernooi dat hun leven veranderde, ontbrandt de rivaliteit tussen Johnny en Daniel opnieuw in deze sequel op de 'Karate Kid'-films.

The Lost Daughter - [Griekenland/VS] 2021 12 2:01 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel
Een rustige vakantie aan de kust krijgt een duistere wending wanneer een vrouw geobsedeerd raakt door een jonge moeder in de buurt, en er herinneringen naar boven komen.

Queer Eye - [VS] S06 2020 12 - Netflix Original | Reality
Leg de zakdoekjes maar klaar! Deze gloednieuwe 'Fab Five' komen met hippe tips, emotioneel geladen make-overs en oprechte ontboezemingen die allerlei gevoelens losmaken.

Stay Close - [VK] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
With trademark thrills, gripping suspense and secrets of past crimes beginning to unravel, Stay Close questions how much you really know someone.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202345315
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angèle - [Frankrijk] 2021 AL 1:24 uur - Netflix Original | Documentaire
De Belgische popster Angèle blikt terug op haar leven en dromen, en probeert een balans te vinden in de voor- en nadelen van roem. Verteld in haar eigen woorden.

A Castle For Christmas - [VS] 2021 AL 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een bestsellerauteur reist naar Schotland om te ontsnappen aan een schandaal. Ze wordt er verliefd op een kasteel en neemt het op tegen de nukkige eigenaar, een hertog.

De Inspirator - [Nederland] 2018 12 1:41 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Een getrouwde 'verandergoeroe' wil zijn vrouw verlaten voor zijn jongere minnares, maar een ongelegen sterfgeval in de familie zet zijn scheidingsplannen in de ijskast.

Light the Night - [Taiwan] S01 2021 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery
De vrouwen van een Japanse nachtclub in de rosse buurt van het Taipei van de jaren 80 krijgen met jaloezie, gebroken harten, vriendschap en liefde te maken.

Sangarid | The Dissidents - [Estland/Finland/Letland] 2017 12 1:32 uur | Comedy, Drama
In de Sovjettijd knijpen drie Estlandse jongens ertussenuit. Ze vluchten naar Zweden, maar ontdekken al snel dat de vrije wereld ook niet perfect is.

School of Chocolate - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Acht professionals bestuderen de kunst van chocolade onder leiding van een bekende chocolatier. Maar slechts één kan de beste van de klas zijn en een unieke kans winnen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202348388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:58 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw seizoen Bonusfamiljen O+
Leuk ja.
En er komt ook een nieuw seizoen van Karlek&Anarki, echt een fijne serie.
  Spellchecker vrijdag 26 november 2021 @ 12:51:01 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202351388
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:58 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw seizoen Bonusfamiljen O+
zwedengek maar met die serie ben ik na een kwartier gestopt
  Spellchecker vrijdag 26 november 2021 @ 21:24:04 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202357625
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:24 schreef maily het volgende:

[..]
Wanneer?
14 december
Alius aliud dicit
  Spellchecker vrijdag 26 november 2021 @ 21:46:40 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202361146
He-Man Masters of the Universe Reveleation seizoen 2 gezien, het gaat n beetje de woke kant op maar het keek weer lekker weg _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202361921
He-man liep waarschijnlijk voorop als eerste gay superstar
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 november 2021 @ 20:50:23 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202369367
Wel even zorgen dat je Squid Game niet meeneemt als je naar Noord-Korea gaat.
https://www.nzherald.co.n(...)O4QZTELVLUYPAF3G6YM/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202372818
A Boy Called Christmas

O+ wat een heerlijke Kerstfilm, ik was ontroerd zelfs ;( :'( O+

Echt een aanrader ! ~:) >:O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202374900
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katy Perry: Getting Intimate - [VK] 2014 AL 1:18 uur | Documentaire
Popsensatie Katy Perry onthult haar weg naar het sterrendom in deze documentaire met backstage beelden van haar tournees en openhartige interviews.

Kraj - [Polen] 2021 16 1:42 uur | Comedy
Polen met uiteenlopende achtergronden komen terecht in schijnbaar alledaagse situaties die hen over het randje duwen.

Les Misérables: The History Of The World's Greatest Story - [VK] 2013 6 0:56 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over de rijke geschiedenis van Victor Hugo's klassieke roman en de iconische verfilmingen en toneelversies van het boek.

Nisser | Elves - [Denemarken] S01 2021 16 - Netflix Original | Fantasy, Horror, Tienerserie
Een kerstvakantie wordt een nachtmerrie voor een tiener en haar familie als ze ontdekken dat het eiland waar ze verblijven, wordt geplaagd door een eeuwenoud gevaar.

Pink: Staying True - [VK] 2013 AL 1:08 uur | Documentaire
Popicoon Pink vertelt in deze biografische documentaire over haar leven, haar beroemdheid en de hits die ze scoorde tijdens haar wereldtournee in 2013.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker zondag 28 november 2021 @ 12:52:49 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202377155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 16:58 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw seizoen Bonusfamiljen O+
Nog nooit gekeken. Was wel Rita-fan, dus toch maar eens aan beginnen misschien.
pi_202377398
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nog nooit gekeken. Was wel Rita-fan, dus toch maar eens aan beginnen misschien.
Rita vond ik ook fantastisch. Bonusfamiljen is ook echt een toffe serie. Veel kijkplezier!
Alius aliud dicit
  Spellchecker zondag 28 november 2021 @ 19:46:58 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202384553
Robin het Roodborstje O+ ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202384599
The penalty is n indrukwekkende documentaire, ongelooflijk dat iemand 15 jaar in de dodencel heeft moeten zitten maar toch vrij is gekomen door DNA bewijs :{

En de toespraak van de moeder tegen de moordenaar van haar dochter in de rechtbank was ook om stil van te worden, in tegenstelling tot de dader die in tranen uitbarstte.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202401228
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 Peaks: Nothing Is Impossible - [VS] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Documentaire
De dappere Nepalese klimmer Nimsdai Purja begint aan een schijnbaar onmogelijke opdracht: in zeven maanden alle veertien bergtoppen van boven de 8000 meter beklimmen.

Charlie in de stickerstad - [VS] S01 2019 AL - Netflix Original | Kinderserie
Charlie bedenkt leuke verhaaltjes met behulp van verschillende vormen en hij heeft jouw hulp nodig! Ga mee op deze avonturen voor kinderen en ontdek de wereld om je heen.

Donde caben dos | More the Merrier - [Spanje] 2021 16 1:51 uur - Netflix Original | Comedy
Vijf door elkaar lopende, grappige verhalen over een avond vol seks en mogelijkheden waarin niets gaat zoals gepland, maar iedereen krijgt wat hij of zij nodig heeft.

Lead Me Home - [VS] 2021 9 0:40 uur - Netflix Original | Documentaire
De aangrijpende verhalen over dakloosheid aan de Amerikaanse westkust omlijsten dit filmische portret van een verergerende humanitaire crisis.

Mo Amer: Mohammed in Texas - [VS] 2021 AL 1:04 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Mo Amer stort zich in z'n thuisstad Houston op pandemiepaniek, een teleurstellende Bradley Cooper, toe-eigening van hummus en de kunst van het vloeken in het Arabisch.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202403021
Is er ook een Ziggotopic? Daar staat The Undoing op. Wat een goede serie zeg. Met Nicole Kidman en Hugh Grant.
pi_202407336
Ga ik kijken -- weet nog steeds niet wat het is :+

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 16:59:40 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_202407374
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:56 schreef Aether het volgende:
Ga ik kijken -- weet nog steeds niet wat het is :+

Doet me een beetje denken aan Beavis and butthead.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 17:00:43 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_202407389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er ook een Ziggotopic? Daar staat The Undoing op. Wat een goede serie zeg. Met Nicole Kidman en Hugh Grant.
Nee maar idd goede serie. Spannend en goede plot.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202407424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 16:59 schreef Karina het volgende:

[..]
Doet me een beetje denken aan Beavis and butthead.
quote:
Saturday Morning All Star Hits! is an adult animated and live action hybrid series celebrating all that is 80s and 90s television. Wildly irreverent and slightly disturbing, twin hosts Skip and Treybor (Kyle Mooney) take us on a trip through the Saturday Morning cartoon experience.

https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/81103133
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 november 2021 @ 17:55:43 #154
335263 freaky40
pi_202408013
Maid helemaal afgekeken. Lijkt me een afgerond verhaal, maar toch alleen om het karakter Alex en de hilarische moeder van haar zou ik wel een season 2 willen met een nieuwe verhaallijn. Er is vast nog wel wat te verzinnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202410629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er ook een Ziggotopic? Daar staat The Undoing op. Wat een goede serie zeg. Met Nicole Kidman en Hugh Grant.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 17:00 schreef Karina het volgende:

[..]
Nee maar idd goede serie. Spannend en goede plot.
Ik heb maar een topic aangemaakt:
F&S / [Ziggo Movies & Series #1] Coyote, The Undoing en meer.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 20:44:02 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_202410996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
[..]
Ik heb maar een topic aangemaakt:
F&S / [Ziggo Movies & Series #1] Coyote, The Undoing en meer.
Dankje. Er staat niet superveel op maar wat er staat is meestal wel goed.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202411082
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
[..]
Ik heb maar een topic aangemaakt:
F&S / [Ziggo Movies & Series #1] Coyote, The Undoing en meer.
Maar dat zijn toch meestal HBO series?
Is zo'n topic dan niet logischer?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 30 november 2021 @ 20:49:03 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_202411105
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:47 schreef Aether het volgende:

[..]
Maar dat zijn toch meestal HBO series?
Is zo'n topic dan niet logischer?
Nee niet allemaal hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202411200
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:47 schreef Aether het volgende:

[..]
Maar dat zijn toch meestal HBO series?
Is zo'n topic dan niet logischer?
Zoals Karina al zegt zijn het niet alleen HBO series.

Overigens krijgt HBO volgend jaar een eigen dienst in Nederland dus die verdwijnen sowieso bij Ziggo.
pi_202415064
Gisteravond Maid, eindelijk, afgerond. Was een hele worsteling.
Richting het einde werd de kwaliteit wel weer wat beter, maar het blijft een tenenkrommende, frustrerende boutserie (met Andie MacDowell voorop).
Enige wat er boven uitsprong was dat kindje Maddy. Deed het heel leuk, maar verder kom ik echt niet dan een mager zesje.
pi_202415688
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Corbeau | The Raven - [Frankrijk] 1943 9 1:31 uur | Drama, Duister, Thriller
Een schimmige schrijver zorgt er via cryptische brieven voor dat een provinciestadje het wantrouwen en de wrok ontmaskert die de gemeenschap verborgen wil houden.

Elf - [VS] 2003 AL 1:36 uur | Comedy, Feelgood
Buddy de Elf ontdekt dat hij anders is dan de andere elfen van de Noordpool, dus reist hij naar New York om zijn echte vader te zoeken en wat kerstvreugde te verspreiden.

Hellegat - [België] 1980 6 1:34 uur | Drama
Modernisering bedreigt een van de laatste steenbakkerijen in Hellegat, maar de jonge Sam en de 65-jarige Louis bouwen een band op over werk, voetbal en duivensport.

JoJo's Bizarre Adventure - [Japan] S01 2014 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Meerderde generaties van de familie Joestar, allen met dezelfde bijnaam, gaan doorheen een reeks tijdsperioden de strijd aan met bovennatuurlijke vijanden.

Kayko en Kokosh - [Polen] S01-S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee Slavische krijgers zetten alles op alles om het dorpje Mirmildorp tegen de boosaardige orde van de Roofridders te verdedigen.

Laughter in Paradise - [VK] 1951 6 1:36 uur | Comedy
Een steenrijke grappenmaker laat een fortuin na aan vier familieleden. Om het geld in handen te krijgen, moet elk van hen echter een absurde opdracht uitvoeren.

Lost in Space - [VS] S03 2019 12 - Netflix Original | Actie, Drama
Na een noodlanding op een buitenaardse planeet vecht de familie Robinson om tegen alle verwachtingen in te overleven en ontsnappen. Maar overal om hen heen dreigt gevaar.

The Power of the Dog - [Nieuw-Zeeland] 2021 16 2:08 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Intellectueel
Een dominante maar charismatische rancher probeert de nieuwe vrouw van zijn broer en haar tienerzoon te intimideren, maar dan komen lang verborgen geheimen aan het licht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202415914
Ganglands : zeker een aanrader!
pi_202421036


:o
pi_202421252
Geen Friends op Netflix..wat moeten mensen nu aanzetten als achtergrondgeluid terwijl ze iets anders doen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_202421380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Geen Friends op Netflix..wat moeten mensen nu aanzetten als achtergrondgeluid terwijl ze iets anders doen?
en dan in januari weer aankondigen zeker? Of zijn de rechten weer van iemand anders?

Zijn wel grote namen qua series die weg gaan trouwens
  FOK!fotograaf woensdag 1 december 2021 @ 17:00:54 #166
364681 over_hedge
pi_202421403
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Geen Friends op Netflix..wat moeten mensen nu aanzetten als achtergrondgeluid terwijl ze iets anders doen?
The office. Nog 10x leuker ook
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 1 december 2021 @ 17:11:32 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202421604
Wij zijn gisteren begonnen aan de waargebeurde Duitse docuserie Dig Deeper (goede Duitse titel...).

Begin is veelbelovend. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202421653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:59 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
en dan in januari weer aankondigen zeker? Of zijn de rechten weer van iemand anders?

Zijn wel grote namen qua series die weg gaan trouwens
Ja, het zijn niet de minste series :o Ik had Homeland ooit nog af willen kijken, iedereen zei dat het weer beter zou worden, maar ik kwam er niet meer doorheen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 december 2021 @ 17:23:09 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202421779
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
The office. Nog 10x leuker ook
Nee, niet leuker. Wel prima achtergrond materiaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!fotograaf woensdag 1 december 2021 @ 17:24:05 #170
364681 over_hedge
pi_202421796
quote:
19s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Nee, niet leuker. Wel prima achtergrond materiaal.
10x leuker zelfs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 1 december 2021 @ 17:24:47 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202421805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, het zijn niet de minste series :o Ik had Homeland ooit nog af willen kijken, iedereen zei dat het weer beter zou worden, maar ik kwam er niet meer doorheen.
Homeland wilde ik ook kijken, maar blij dat ik er toch niet aan begonnen ben. Was me nooit gelukt om dat allemaal te kijken.

Wel haat aan deze serie shuffle weer hoor. Friends schijnt naar HBO te gaan als ik het goed begrepen heb. Ze stikken er maar in met al die abonnementen.

Krijg de neiging om mijn ooglapje en houten been weer uit de kast te halen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202421820
quote:
19s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Homeland wilde ik ook kijken, maar blij dat ik er toch niet aan begonnen ben. Was me nooit gelukt om dat allemaal te kijken.

Wel haat aan deze serie shuffle weer hoor. Friends schijnt naar HBO te gaan als ik het goed begrepen heb. Ze stikken er maar in met al die abonnementen.

Krijg de neiging om mijn ooglapje en houten been weer uit de kast te halen.
Ja echt hoor. Ik zat nog te overwegen om Disney+ te nemen, deels ook vanwege de Beatles-docu. Maar dan komen er zo toch weer drie diensten bij. Zoek het maar uit.
Tap tap tap
pi_202422133
quote:
19s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Homeland wilde ik ook kijken, maar blij dat ik er toch niet aan begonnen ben. Was me nooit gelukt om dat allemaal te kijken.

Wel haat aan deze serie shuffle weer hoor. Friends schijnt naar HBO te gaan als ik het goed begrepen heb. Ze stikken er maar in met al die abonnementen.

Krijg de neiging om mijn ooglapje en houten been weer uit de kast te halen.
Of je doet met anderen samen. De een Netflix en Prime de ander neemt bij twee andere diensten een abo.
pi_202422196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Of je doet met anderen samen. De een Netflix en Prime de ander neemt bij twee andere diensten een abo.
M'n zus heeft HBO maar ze willen hun ww van Ziggo niet delen :(
Tap tap tap
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 17:47:07 #175
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202422239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n zus heeft HBO maar ze willen hun ww van Ziggo niet delen :(
Ik zou de familieband verbreken
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Spellchecker woensdag 1 december 2021 @ 17:48:41 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202422269
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n zus heeft HBO maar ze willen hun ww van Ziggo niet delen :(
De trut :(
pi_202422286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:59 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
en dan in januari weer aankondigen zeker? Of zijn de rechten weer van iemand anders?

Zijn wel grote namen qua series die weg gaan trouwens
Rechten zijn van Warner en HBO Max komt in 2022 naar Nederland, daar zal het wel mee te maken hebben.
pi_202422397
quote:
quote:
I'll be there for you
Lies :(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202422418
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]
M'n zus heeft HBO maar ze willen hun ww van Ziggo niet delen :(
Werkt dat überhaupt?
Krijg hier een melding dat het "vanaf dit IP-adres" niet afgespeeld kan worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202422597
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:57 schreef Aether het volgende:

[..]
Werkt dat überhaupt?
Krijg hier een melding dat het "vanaf dit IP-adres" niet afgespeeld kan worden.
Een paar keer heb ik na lang zaniken het ww gekregen vanwege GoT en I'll be gone in the dark, en toen werkte het.
Tap tap tap
pi_202422604
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:47 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik zou de familieband verbreken
Dan moet ik Netflix helemaal zelf dokken :(
Tap tap tap
pi_202422653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Een paar keer heb ik na lang zaniken het ww gekregen vanwege GoT en I'll be gone in the dark, en toen werkte het.
Ik zie nu dat Curb Your Enthusiasm niet via Ziggo's Apple TV app werkt maar wel via een iPad*O*
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 18:18:56 #183
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202422792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dan moet ik Netflix helemaal zelf dokken :(
:(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 1 december 2021 @ 18:24:44 #184
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202422910
quote:
Dat zijn nogal wat titels :o -O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202422980
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Rechten zijn van Warner en HBO Max komt in 2022 naar Nederland, daar zal het wel mee te maken hebben.
Dit, zelfde voor peacocktv.com en paramountplus.com.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202428572
Iemand al De Kracht vd Hond gezien?
pi_202429761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:11 schreef golfer het volgende:
Wij zijn gisteren begonnen aan de waargebeurde Duitse docuserie Dig Deeper (goede Duitse titel...).

Begin is veelbelovend. ^O^
Ik heb 'em in één ruk uitgekeken. Geweldig! Ingetogen gemaakt, intrigerend verhaal, goed verteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202430041
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coyotes - [België] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Drama, Thriller
Een hechte groep vrienden op zomerkamp vindt diamanten in het bos. Er volgt een wild avontuur dat hun vriendschap zwaar op de proef stelt en hun leven in gevaar brengt.

Single All The Way - [VS] 2021 AL 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Voor het familiebezoek met kerst vraagt Peter zijn beste vriend om te doen of ze een stel zijn. Hun plan en hun gevoelens veranderen als de familie zich ermee bemoeit.

The Whole Truth - [Thailand] 2021 16 2:05 uur - Netflix Original | Horror
Als een broer en zus op een vreemd gat in de muur van het huis van hun grootouders stuiten, vinden er gruwelijke incidenten plaats die duistere familiegeheimen onthullen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aether op 02-12-2021 09:41:14 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 11:02:30 #189
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202431109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 00:43 schreef riazop het volgende:
Iemand al De Kracht vd Hond gezien?
Jep, als je van mooie plaatjes houdt zeker kijken, maar hij is echt zo traag als maar zijn kan. Ik vond hem erg taai (en eigenlijk kan ik die t ook wel door een s vervangen)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 december 2021 @ 11:15:32 #190
335263 freaky40
pi_202431355
Morgen komt het laatste deel van La Case de Papel uit. Maar daarnaast komt er een miniserie over Tokio en Berlin uit morgen. Wat moet je nu als eerste bekijken? Is dat een losstaande verhaallijn die geen verband heeft met het laatste deel, of wel en is het beter die miniserie eerst te kijken?
Allemaal cabaretteketet!
pi_202431421
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Morgen komt het laatste deel van La Case de Papel uit. Maar daarnaast komt er een miniserie over Tokio en Berlin uit morgen. Wat moet je nu als eerste bekijken? Is dat een losstaande verhaallijn die geen verband heeft met het laatste deel, of wel en is het beter die miniserie eerst te kijken?
Lijkt mij handig als je eerst de 'moederserie' kijkt. Dan leer je die losse karakters ook beter kennen en kan dat mss beter plaatsen als je de miniserie gaat bekijken.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 december 2021 @ 11:51:52 #192
335263 freaky40
pi_202432083
Het is niet zo dat ik de vorige delen van de 'moederserie' niet gezien heb hè.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202435384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Geen Friends op Netflix..wat moeten mensen nu aanzetten als achtergrondgeluid terwijl ze iets anders doen?
Belgische VPN aanschaffen.

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202438892
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202439513
Wanneer komt seizoen 6 van The Real Housewives Of Beverly Hills? :@ @Aether
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_202441824
Meer bij wie het verder kijken voor menu ineens helemaal overhoop ligt? Er staan ineens allemaal oude series tussen, deels die al verdwenen waren maar waar ik afgehaakt was en deels ook series die ik gewoon echt afgekeken heb.
pi_202442002
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:55 schreef -0- het volgende:
Meer bij wie het verder kijken voor menu ineens helemaal overhoop ligt? Er staan ineens allemaal oude series tussen, deels die al verdwenen waren maar waar ik afgehaakt was en deels ook series die ik gewoon echt afgekeken heb.
Series die terugkomen verschijnen weer in Veder kijken en Mijn lijst.
Je kunt ze hier verbergen: https://www.netflix.com/WiViewingActivity
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202445231
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobalt Blue - [India] 2021 12 1:52 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Als een aspirant-schrijver en zijn vrijgevochten zus verliefd worden op dezelfde mysterieuze betalende gast bij hun thuis, wordt hun traditionele familie opgeschud.

Coming Out Colton - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Voormalig NFL-speler en 'Bachelor'-ster Colton Underwood begint aan een reis om zijn nieuwe leven als lid van de LGBTQ-gemeenschap te omarmen.

Exploring The Snow - The Final Volume - [Zweden] 2017 AL 0:32 uur | Documentaire
In deze documentaire wordt een groep met een passie voor sneeuwscooters gevolgd naar Roemenië, Colorado en Zweden op zoek naar intens nieuwe landschappen.

La casa de papel - [Spanje] S05/B 2021 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje terwijl een crimineel meesterbrein de politie manipuleert om zijn plan uit te voeren.

La casa de papel: de Tokio a Berlín - [Spanje] S02 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
De filmmakers en acteurs achter personages als Tokio en de Professor uit 'La casa de papel' bespreken het emotionele artistieke filmproces voor de serie.

Jurassic World: Kamp Krijtastisch - [VS] S04 2021 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosauriërs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

Mixtape - [VS] 2021 6 1:34 uur - Netflix Original | Drama, Familiefilm, Feelgood
In 1999 vindt het 12-jarige weesmeisje Beverly een kapotte mixtape samengesteld door haar ouders. Ze gaat op zoek naar de songs en wil meer leren over haar ouders.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 3 december 2021 @ 09:36:16 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202445627
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:01 schreef Aether het volgende:

Jurassic World: Kamp Krijtastisch - [VS] S04 2021 9 - Netflix Original | Kinderserie
Zes tieners zijn uitgenodigd in een hypermodern avonturenkamp op Isla Nublar. Als de dinosauriërs uitbreken, moeten de kampeerders samenwerken om te overleven.

@Notorious_Roy *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202445837
Oh, goed dat ik het zie van Joker. Die moest ik nog zien. :)
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:04:49 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202445928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
@:Notorious_Roy *O*
_O_

Dé reden voor mijn Netflix abo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:36:06 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202446220
quote:
:D Gaat dit nu een jaarlijks ding worden?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_202455322
14 Peaks gezien

damn, ik durf al niet meer naar onder te kijken als ik in de Pagode zit in de Efteling :D :')

Over de Efteling gesproken, daar begint de Mount Everest op te lijken met al die rijen mensen die staan te wachten :')

[ Bericht 26% gewijzigd door TLC op 03-12-2021 21:14:22 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202455377
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
:D Gaat dit nu een jaarlijks ding worden?
Ja, en in 2029 "Death to the '20s".
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202459416
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:04 schreef Aether het volgende:

[..]
Series die terugkomen verschijnen weer in Veder kijken en Mijn lijst.
Je kunt ze hier verbergen: https://www.netflix.com/WiViewingActivity
^O^
Werkt om ze weer te verwijderen, wel vreemd dat er ook weer series tussen stonden die ik al afgekeken had.
  zaterdag 4 december 2021 @ 08:47:17 #206
47102 Elvi
miemkwien
pi_202460677
quote:
Family Guy -O- :'(
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 4 december 2021 @ 09:58:19 #207
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_202461118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:47 schreef Elvi het volgende:

[..]
Family Guy -O- :'(
Staat op Disney+
pi_202462612
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Staat op Disney+
Alle seizoenen?
Tap tap tap
pi_202462759
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Alle seizoenen?
18 seizoenen (dus niet laatste seizoen).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202462794
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:28 schreef Aether het volgende:

[..]
18 seizoenen (dus niet laatste seizoen).
omg dat zijn er meer dan Netflix had.
Tap tap tap
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:10:47 #211
47102 Elvi
miemkwien
pi_202463267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Staat op Disney+
Ja kut kan ik die er ook nog bij nemen :') dan heb ik Prime, Netflix, en Disney.
pi_202463339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
omg dat zijn er meer dan Netflix had.
Ja, in principe alle seizoenen.
Het duurt alleen altijd erg lang voordat het in Nederland is toegevoegd. Veel series zijn afgelopen mei afgerond en staan nu nog niet op de Nederlandse Disney+.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202463710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:10 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ja kut kan ik die er ook nog bij nemen :') dan heb ik Prime, Netflix, en Disney.
Check :D Heb nu ook tijdelijk Apple+ maar dat is niet zo boeiend.
Tap tap tap
  Forum Admin zaterdag 4 december 2021 @ 14:24:20 #214
232445 crew  Specularium
pi_202464139
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:47 schreef Elvi het volgende:

[..]
Family Guy -O- :'(
Daar krijg je wel 3 Noorse kutfilms voor terug.
  Spellchecker zaterdag 4 december 2021 @ 14:30:21 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202464214
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:24 schreef Specularium het volgende:

[..]
Daar krijg je wel 3 Noorse kutfilms voor terug.
Welke? :o
  zaterdag 4 december 2021 @ 18:13:44 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_202467627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 14:24 schreef Specularium het volgende:

[..]
Daar krijg je wel 3 Noorse kutfilms voor terug.
Oh daar zat ik echt op te wachten. Ik was namelijk al door de 7 Spaanse kutfilms en 8 Turkse schijtseries heen.
pi_202492153
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
David en de kerstelfjes - [Polen] 2021 AL 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Een verveelde, overwerkte elf vlucht naar de echte wereld. Daar probeert hij samen met een nieuw vriendje het magische gevoel van Kerstmis te ervaren.

Meet the Parents - [VS] 2000 AL 1:48 uur | Comedy
Greg Focker wil met zijn vriendin trouwen, maar voordat hij haar ten huwelijk vraagt, moet het eerst klikken met haar gevreesde vader, een humorloze voormalige CIA-agent.

Reggae in a Babylon - [VK] 1978 AL 0:49 uur | Documentaire
Documentairemaker Wolfgang Büld onderzoekt de Engelse reggaemuziekbeweging van de jaren 70, een bruisende scene vol Jamaicaanse muziek, spiritualiteit en rebellie.

Superbad - [VS] 2007 12 1:53 uur | Comedy
De scholieren Seth en Evan willen graag seks hebben voordat ze gaan studeren en proberen drank te kopen voor een groot feest. Dit leidt tot een reeks wilde tegenslagen.

Voir - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
In deze verzameling visuele essays nemen liefhebbers de filmmomenten onder de loep die hen in vervoering brachten, verwonderden, uitdaagden en voor altijd veranderden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 6 december 2021 @ 08:56:23 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202492686
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
_O_

Dé reden voor mijn Netflix abo
Ik ben begonnen!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 6 december 2021 @ 09:13:55 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202492893
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 08:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben begonnen!
Ik moet nog drie seizoenen The Office, daarna begin ik eraan. *

* Tenzij Geralt dan al online staat
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 december 2021 @ 09:19:40 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_202492974
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2021 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik moet nog drie seizoenen The Office, daarna begin ik eraan. *

* Tenzij Geralt dan al online staat
Komt er weer DLC? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 6 december 2021 @ 09:21:21 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202492995
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 09:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Komt er weer DLC? ;)
Denk het wel, dat kregen we de vorige keer ook. Er was ook een spin-off. Dit is echter gewoon een sequel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202502721
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202506999
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Centaurwereld - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een dapper oorlogspaard gaat op pad om haar trouwe Rijder terug te vinden en reist door een bijzondere wereld vol magie, avontuur en zingende centauren.

De Familie Claus 2 - [Nederland] 2021 9 1:37 uur - Netflix Original | Familiefilm, Feelgood
De Kerstman heeft maar één taak: cadeautjes bezorgen. Als Jules de zaken overneemt van zijn opa Noël, krijgt hij een brief van een meisje met een bijzondere kerstwens.

Go Dog Go - [VK/VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De handige en vindingrijke pup Pluck zoekt het avontuur op met haar beste vriend Roef. Ondertussen lost ze problemen op en helpt ze de inwoners van Woefburg.

Nicole Byer: BBW (Big Beautiful Weirdo) - [VS] 2021 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Wilde Karen. Kattenbegrafenissen. Datepogingen tijdens de lockdown. Nicole Byer windt er geen doekjes om in haar eerste comedyspecial voor Netflix.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 7 december 2021 @ 12:57:07 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202509618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:10 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ja kut kan ik die er ook nog bij nemen :') dan heb ik Prime, Netflix, en Disney.
Disney+ vind ik samen met Netflix het meest de moeite waard; aanbod is enorm bij Disney+. Wij hebben ook nog Apple+, maar die gebruiken we eigenlijk amper. Misschien twee of drie series.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 7 december 2021 @ 20:21:27 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_202516116
twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_202520889
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carolin Kebekus: The Last Christmas Special - [Duitsland] 2021 12 1:06 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Carolin Kebekus bespreekt de vele vervelende aspecten van Kerst, van intense katers en de ellende van adventskalenders tot een grote 'cadeaukloof'.

Lady Bird - [VS] 2017 12 1:34 uur | Comedy, Drama, Offbeat
Een onverschrokken tiener in Sacramento leert de liefde, haar familie en zichzelf kennen, en droomt ervan te ontsnappen naar een universiteit aan de oostkust.

Thoroughbreds - [VS] 2017 12 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
De rijke vriendinnen Lily en Amanda ontdekken een gemeenschappelijke passie: ze hebben allebei een hekel aan Lily’s vreselijke stiefvader. Dat leidt tot een moordplan.

Titans - [VS] S03 2019 16 - Netflix Original | Actie, Duister, Sci-Fi, Stripboek
Batmans ex-partner Dick Grayson is een eigen weg ingeslagen en komt enkele jonge helden met problemen tegen. Ze hebben hard een mentor nodig.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202521046
Superbad op netflix. Weet niet of ik hem nogsteeds zo geniaal zal vinden als jaren terug. Durf bijna niet te kijken. McLovin heldddd.
  woensdag 8 december 2021 @ 09:17:21 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202521414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef StevenHyde het volgende:
Superbad op netflix. Weet niet of ik hem nogsteeds zo geniaal zal vinden als jaren terug. Durf bijna niet te kijken. McLovin heldddd.
Ik ga om precies die reden niet meer kijken hoor. Als je ziet hoe oud Jonah Hill toen was... Wij zijn inmiddels ook volwassen he :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202524054
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik ga om precies die reden niet meer kijken hoor. Als je ziet hoe oud Jonah Hill toen was... Wij zijn inmiddels ook volwassen he :P
Ik blijf hem geweldig vinden. Vooral de momenten met Bill Hader en Seth Rogen als agenten.
pi_202528868
Valt het jullie ook op dat er zo ontzettend veel kerstfilms er weer uitgekomen zijn? (Niet alleen Netflix maar ook Hallmark etc...)
Vorig jaar ook al zoveel... Dat men nog zoveel zoetsappige kerstverhalen kan bedenken... :')
pi_202534819
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asakusa Kid - [Japan] 2021 12 2:03 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Voor zijn doorbraak leerde Takeshi Kitano de fijne kneepjes van het vak van comedylegende Fukami van Asakusa. Maar op zijn weg naar succes nam dat van zijn mentor af.

É O AMOR: Família Camargo - [Brazilië] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Omringd door familie en vrienden brengen Zezé Di Camargo en dochter Wanessa samen tijd door en werken ze creatief samen in deze exclusieve realityserie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin donderdag 9 december 2021 @ 08:25:10 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_202534860
quote:
Op woensdag 8 december 2021 @ 08:19 schreef Aether het volgende:

Titans - [VS] S03 2019 16 - Netflix Original | Actie, Duister, Sci-Fi, Stripboek
Batmans ex-partner Dick Grayson is een eigen weg ingeslagen en komt enkele jonge helden met problemen tegen. Ze hebben hard een mentor nodig.
[/vs]
Een DC/HBO Max-serie. Ik weet natuurlijk niet wat de licentiedeal met Netflix is, maar deze serie zou uiteindelijk weer kunnen verdwijnen als HBO Max eenmaal in Nederland is (al neem ik aan dat Netflix dit er niet voor een maandje op zet).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_202534890
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:25 schreef Breuls het volgende:

[..]
Een DC/HBO Max-serie. Ik weet natuurlijk niet wat de licentiedeal met Netflix is, maar deze serie zou uiteindelijk weer kunnen verdwijnen als HBO Max eenmaal in Nederland is (al neem ik aan dat Netflix dit er niet voor een maandje op zet).
Ik zie HBO Max niet voor april/mei in Nederland verschijnen, dus waarschijnlijk minimaal een half jaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202540370
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202549690
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ancora più Bello | Still Out of My League - [Italië] 2021 9 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Romantisch
Marta heeft het uitgemaakt met haar droomprins, maar vindt weer liefde bij een kunstenaar. Toch gaat het leven van de zieke vrouw en haar vrienden niet altijd over rozen.

Anónima | Anonymously Yours - [Mexico] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood, Romantisch, Tienerfilm
Een verkeerd verstuurd sms'je groeit uit tot een digitale vriendschap. Vale en Alex worden verliefd en hebben niet door dat ze elkaar in het echt al hebben ontmoet.

Aranyak - [India] S01 2021 16 - Netflix Original | Duister, Misdaad
Twee agenten, elkaars tegenpolen, onderzoeken een vreemde moord in een bergplaatsje. Ze krijgen te maken met politieke en persoonlijke agenda's en een beestachtige mythe.

Dos | Two - [Spanje] 2021 16 1:11 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Twee vreemden worden tot hun schrik wakker met hun buiken aan elkaar vastgenaaid. De schok wordt nog groter als ze ontdekken wie er achter hun gruwelijke situatie zit.

A Dozen Summers - [VK] 2015 AL 1:21 uur | Comedy, Drama, Familiefilm
Twaalfjarige tweelingzusjes nemen een kinderfilm over om hun eigen verhaal te vertellen, waarin ze vechten tegen pestkoppen, op slechte dates gaan en hun vader koppelen.

How To Ruin Christmas - [Zuid-Afrika] S02 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
De vrijgevochten Tumi heeft een talent om overal een puinhoop van te maken. Lukt het haar de kerstreünie met haar familie door te komen zonder die compleet te verpesten?

Meeuwen Sterven In De Haven - [België] 1955 12 1:22 uur | Drama
Een mysterieuze man raakt tijdens zijn vlucht door Antwerpen bevriend met een wees en andere vreemdelingen voor hij een pijnlijke keus over zijn vrijheid moet maken.

The Raven On The Jetty - [VK] 2015 16 1:27 uur | Drama
Een tobbend jongetje bezoekt zijn van hem vervreemde vader in het Lake District en raakt gefascineerd door de dood en het verderf in het landschap dat hem omringt.

Saturday Morning All Star Hits! - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Deze behoorlijk oneerbiedige en wat verontrustende animatieserie voor volwassenen brengt een ode aan de bizarre tekenfilms van de zaterdagochtenden van de jaren 80 en 90.

Shaman King - [Japan] S01 2021 6 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Sci-Fi
Medium Yoh Asakura doet mee aan een toernooi dat elke 500 jaar wordt gehouden en waarin de andere sjamanen strijden om de supermachtige sjamaankoning te worden.

Terug naar de Outback | Back to the Outback - [Australië/VS] 2021 6 1:35 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Ze zien er misschien gevaarlijk uit, maar deze totaal verkeerd begrepen dieren hebben een hart van goud en ze breken uit hun kooien omdat ze naar huis willen.

Tiger King: The Doc Antle Story - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze 'Tiger King'-docuserie wordt de eigenaar van een park voor katachtigen, Bhagavan 'Doc' Antle, beschuldigd van seksueel misbruik, geweld en wangedrag.

Twentysomethings: Austin - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
Deze realityserie over volwassen worden speelt zich af in Austin, Texas, waar twintigers liefde en vriendschap beleven en een nieuw avontuur aangaan: het leven.

The Unforgivable - [Duitsland/VK/VS] 2021 12 1:54 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad
Een vrouw (Sandra Bullock) komt vrij uit de gevangenis, maar de samenleving beschouwt haar verleden als onvergeeflijk. Ze gaat op zoek naar de zus die ze achterliet.

The Yukon Assignment - [VK] 2018 AL 1:26 uur | Documentaire
In deze documentaire worden twee verkenners op een vader-zoonavontuur gevolgd terwijl ze door de Canadese wildernis kanoën en van elkaar afhankelijk zijn om te overleven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202549722
twitter


:')
pi_202549748
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:08 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

:')
Ik vond hem wel goed, maar er is zo veel negatief commentaar op geweest dat ik het annuleren wel snap.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202549778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:55 schreef -0- het volgende:
Meer bij wie het verder kijken voor menu ineens helemaal overhoop ligt? Er staan ineens allemaal oude series tussen, deels die al verdwenen waren maar waar ik afgehaakt was en deels ook series die ik gewoon echt afgekeken heb.
Op PC (alleen?) is er nu een mooie ╳ knop toegevoegd.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202558879


Elf is zo waanzinnig leuk :D O+ _O_ ~:)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202563385
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Candlelight In Algeria - [VK] 1944 12 1:21 uur | Drama, Spionage
Tijdens de Tweede Wereldoorlog ontmoet een Amerikaanse beeldhouwster in Algerije een Britse agent en raakt ze betrokken bij spionage.

The Hungry and the Hairy - [Zuid-Korea] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
Rain en Ro Hong-chul maken met hun motor de roadtrip van hun dromen en ontspannen volop terwijl ze heerlijk eten en prachtige locaties in Korea ontdekken.

Inspector Koo - [Zuid-Korea] S01E01 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Thriller
Een ex-agent gaat opnieuw aan het werk als verzekeringsrechercheur. Ze gaat op zoek naar aanwijzingen op plaatsen delict die in scène zijn gezet door een seriemoordenaar.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202563433
Die games, daar zit toch niemand op te wachten :Z
pi_202563701
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 december 2021 20:57 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]

Elf is zo waanzinnig leuk :D O+ _O_ ~:)
Van de week zitten kijken ja. Wat een blij ei.
Tap tap tap
  zaterdag 11 december 2021 @ 11:01:49 #243
8369 speknek
Another day another slay
pi_202564506
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2021 09:12 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik vond hem wel goed, maar er is zo veel negatief commentaar op geweest dat ik het annuleren wel snap.
Ja als zowel de critici als de fans er negatief over zijn is het ook niet echt meer te redden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202571603
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202571772
quote:
Ziet er spannend uit en ik zie een paar bekende gezichten :? Parasite, Squid game acteurs of zo?
  zaterdag 11 december 2021 @ 21:26:08 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202572782
Eindelijk Red Notice gekeken. Ik vond dit echt een leuke film _O_

Gal O+
The Rock _O_
Ryan ^O^

Wanneer komt deel 2?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 11 december 2021 @ 21:31:43 #247
370431 drakin
vurig typje
pi_202572862
En dan trekken ze de stekker ook al uit cowboy bebop -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202573090
Weer begonnen met wat afleveringen te kijken uit mijn begin Netflix tijd :

Comedians in cars getting coffee

Jerry Seinfeld _O_ hij doet t erg leuk, ik hoop op meer nieuwe afleveringen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Frontpage zondag 12 december 2021 @ 13:52:39 #249
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_202580825
Zo, Lost in Space in twee weken gebinged. Absoluut een aanrader. Maar wat nu te kijken tijdens de thuiswerkpauzes?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_202595384
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blue Lips - [Spanje] 2016 12 1:31 uur | Drama
De levens van zes mensen uit verschillende steden komen samen op het San Fermin-festival in Pamplona. Alle zes worstelen met een persoonlijke crisis.

While Aya Was Sleeping - [Bulgarije] 2016 12 1:18 uur | Drama
Nadat de zevenjarige dochter van een acteur op een avond in het theater in slaap is gevallen, hoort hij dat hij wordt vervangen door een tv-ster en begint hij te ruziën.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202595467
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 13:52 schreef Djeez het volgende:
Zo, Lost in Space in twee weken gebinged. Absoluut een aanrader. Maar wat nu te kijken tijdens de thuiswerkpauzes?
* Japan Sinks
* True Story
* Glória
* Heist
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202609912
Lees net dat cowboy bebop gecanceld is, gelukkig maar,

Troep.
pi_202609926
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonusfamiljen - [Zweden] S04 2019 12 - Netflix Original | Drama, Feelgood
In deze Zweedse dramedy navigeert een nieuw stel met hun exen en kinderen langs de emotionele uitdagingen en ingewikkelde logistiek van het leven als samengesteld gezin.

The Future Diary - [Japan] S01E01-E03 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie leren volslagen vreemden elkaar kennen en krijgen ze een dagboek met het script van hun eigen liefdesverhaal. Kan dit tot echte romantiek leiden?

Russell Howard: Lubricant - [VS] 2021 AL - Netflix Original | Standup-comedy
In deze tweedelige special keert comedian Russell Howard na uitstel opgetogen terug naar het podium en biedt hij een blik op zijn leven tijdens een onverwachte lockdown.

Sterrenstraal: Een stralend nieuw jaar - [Canada] 2021 AL 0:47 uur - Netflix Original | Kinderfilm
Op oudejaarsavond bundelen de ergste slechteriken van Somerset hun krachten tegen Zoey en het Straalteam. Maar haar stoere nicht Zara komt in actie om de boel te redden!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202624330
Recept :

Single all the way

Ingredienten :

* 1 doorsnee Hallmark Kerstfilm
* 1 filmscript met om de twee regels het woordje 'gay' er in
* 1 blik vol stereotypen
* 141 minuten waarin je even niks te doen hebt

Bereidingswijze :

even goed mengen, schudden en husselen, wat roeren en naar smaak nog wat cliches toevoegen.

(nb. afspraak maken met tandarts om het glazuur van je tanden te herstellen)

Bon appétit ! :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202626125
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 Juli - [Noorwegen] S01 2020 12 | Drama
In deze serie worden de terreuraanslagen van 2011 in Noorwegen belicht vanuit het perspectief van journalisten, politieagenten, medische professionals en burgers.

137 Shots - [VS] 2021 16 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Kritische documentaire over politie en justitie in een tijd dat Amerikanen om gerechtigheid roepen nadat politiegeweld in Cleveland meerdere zwarte levens opeist.

Angry Birds 2 - [Canada/Finland/VS] 2019 6 1:36 uur | Avontuur, Familiefilm
Vijanden worden vrienden wanneer de biggen en de vogels een wapenstilstand sluiten om samen te vechten tegen een geduchte nieuwe vijand die al hun huizen bedreigt.

Élite historias breves: Phillipe Caye Felipe - [Spanje] S01 2021 AL - Netflix Original | Drama, Romantisch, Tienerserie
Net wanneer Cayetana met hulp van haar nieuwe vriend Felipe over haar ex heen probeert te komen, verschijnt de prins opnieuw in haar leven.

The Hand of God - [Italië] 2021 12 2:10 uur - Netflix Original | Drama
In het Napels van de jaren 80 jaagt de jonge Fabietto zijn liefde voor voetbal na tot het noodlot toeslaat. Een onzekere, maar veelbelovende toekomst als filmmaker volgt.

Selling Tampa - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
De makelaars van Allure Realty, waar alleen vrouwen werken en dat eigendom van zwarten is, combineren werk met plezier en maken de dienst uit aan de luxe kade van Tampa.

Venom - [VS] 2018 12 1:52 uur | Actie, Offbeat, Sci-Fi
Nadat een journalist fuseert met een snibbige buitenaardse symbiont en ongekende krachten krijgt, vecht hij voor zijn leven tegen een gestoorde wetenschapper.

Warriors of Heaven and Earth - [China] 2003 16 1:59 uur | Actie, Drama
Luitenant Li heeft zijn post binnen het keizerlijke leger verlaten. De regering heeft de Japanse strijder Lai Qi opgedragen om hem terug te halen of te doden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202630214
The Future Diary is echt een raar concept maar vind het best grappig om te kijken :s)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_202630654
waarom krijgen niet engelstalige films, steeds engelstalige titels op netflix???
  woensdag 15 december 2021 @ 14:15:15 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202630772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef riazop het volgende:
waarom krijgen niet engelstalige films, steeds engelstalige titels op netflix???
Because dat is modern.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202630789
我喜歡王YUJIA 的音樂,我怕她的衣服, 舞台上, 下,都是這樣穿著嗎?

Daarom dus.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 december 2021 @ 14:16:52 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202630808
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:15 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Because dat is modern.
En vrijwel niemand gaat allemaal van die Japanse titels makkelijk onthouden en er over praten natuurlijk :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202631087
Een italiaanse film die HAND of GOD moet heten?

Really?
pi_202631991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef riazop het volgende:
Een italiaanse film die HAND of GOD moet heten?

Really?
Het Duitse "Dark"?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202632683
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:35 schreef Aether het volgende:

[..]
Het Duitse "Dark"?
Het Deense "The Rain"?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_202633019
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:27 schreef Karstman het volgende:

[..]
Het Deense "The Rain"?
Het Japanse テラスハウス Terrace House?

Maar het verkoopt gewoon beter in het Engels, plus dat sommige kijkers iets zonder Engelse titel minder snel kijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202633170
quote:
12s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:53 schreef Aether het volgende:

[..]
....

Maar het verkoopt gewoon beter in het Engels, plus dat sommige kijkers iets zonder Engelse titel minder snel kijken.
Bij mij is dat omgekeerd.

Dus hoezo?
pi_202633236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Bij mij is dat omgekeerd.

Dus hoezo?
De taal maakt mij niet uit, maar ik ken er genoeg die een serie in het Spaans of een Zweedse titel geen kans geven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 december 2021 @ 17:12:16 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202633342
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:05 schreef Aether het volgende:

[..]
De taal maakt mij niet uit, maar ik ken er genoeg die een serie in het Spaans of een Zweedse titel geen kans geven.
:W
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202633462
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:05 schreef Aether het volgende:

[..]
De taal maakt mij niet uit, maar ik ken er genoeg die een serie in het Spaans of een Zweedse titel geen kans geven.
Wat een idioten. 8)7
pi_202634614
quote:
Daar komen de afgelopen jaren toch echt wel briljante series vandaan _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202634619
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archer - [VS] S12 2021 12 | Actie, Comedy
De zachte, stijlvolle spion Archer mag dan wel de vette gadgets hebben, maar hij heeft nog steeds problemen tijdens het contact met zijn baas, die ook zijn moeder is.

King George VI: The Man Behind the King's Speech - [VK] 2011 AL 1:03 uur | Documentaire
Deze goed onderbouwde documentaire laat de historische achtergrond zien van het fascinerende verhaal achter het met een Oscar bekroonde drama 'The King's Speech'.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202636264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:01 schreef riazop het volgende:

[..]
Bij mij is dat omgekeerd.

Dus hoezo?
Ja heel leuk dat het bij jou omgekeerd is maar voor het gros van de mensen geldt dat niet dus doen de Netflixen van de wereld het met Engelse titels.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:14:34 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_202636867
Ik moest bij de Hand of God toch echt aan heel iets anders denken :') Niet aan dat het een Engelse titel voor een Italiaanse serie was.

Overigens vind ik het soms wel verwarrend als het een Engelse titel is. Recent voorbeeld, Casa de Papel heet in het Engels The Heist. Toen ik die Engelse titel tegenkwam had ik geen idee wat het was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_202637425
Annie gekeken -het origineel dus- en nu zit dat riedeltje van Tomorrow de hele tijd in mijn hoofd :P

TOMORRRRRRROW TOMORRRRRRROW I LOVE YOU TOMORRRRROW

Trouwens, leuk om te zien dat Pennywise hier ook achter kinderen aan zit :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 15 december 2021 @ 21:17:32 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202638553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar komen de afgelopen jaren toch echt wel briljante series vandaan _O_
I know. Maar ik moet het kunnen verstaan, anders trek ik zo'n serie echt niet. Narcos is op het randje. En nee, Engels ingesproken is vreselijk vanwege lip synch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202638919
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
I know. Maar ik moet het kunnen verstaan, anders trek ik zo'n serie echt niet. Narcos is op het randje. En nee, Engels ingesproken is vreselijk vanwege lip synch.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 21:46:00 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202639155
Klaar met Arvingerne (The Legacy)

Ik vond het een heerlijke serie!

Nu verder met S4 van Bonusfamiljen.
Ook een pareltje O+
pi_202639253
14 januari

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  roze woensdag 15 december 2021 @ 22:23:19 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202639906
Net The Unforgivable gekeken, ik vind het een goede film.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 15 december 2021 @ 22:28:26 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202640024
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:52 schreef Aether het volgende:
14 januari

[ twitter ]
Jaaaa eindelijk O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 23:27:21 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202641330
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:23 schreef Ama het volgende:
Net The Unforgivable gekeken, ik vind het een goede film.
Ben ik ook benieuwd naar. :Y
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 23:27:39 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202642150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:33 schreef riazop het volgende:
Een italiaanse film die HAND of GOD moet heten?

Really?
Ok jij je zin : Il mano di Dio
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202642152
Nieuwe afleveringen van Archer zag ik :D *O* *O* _O_

Dankzij Archer weet ik dat je van harde geluiden dichtbij tinnitus kan krijgen ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202643074
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aggretsuko - [Japan] S04 2020 12 - Netflix Original | Offbeat
De rode panda Retsuko is gefrustreerd door haar ondankbare kantoorbaan en probeert haar dagelijkse problemen te vergeten door deathmetalkaraoke te zingen na haar werk.

A California Christmas: City Lights - [VS] 2021 6 1:45 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een jaar na het begin van hun relatie verlaten Callie en Joseph de ranch voor familiezaken in San Francisco, met een bruiloft in het verschiet.

A Naija Christmas - [Nigeria] 2021 12 2:01 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
A mother's Christmas wish — and the grand prize that comes with it — sets off a fierce competition between her sons.

Puff: Wonders of the Reef - [Australië] 2021 6 0:59 uur - Netflix Original | Documentaire
Een babykogelvis reist door een wonderlijke, microscopische wereld vol fantastische wezens terwijl hij een huisje zoekt in het Groot Barrièrerif.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 18:02:02 #285
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_202651026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 01:13 schreef TLC het volgende:
Nieuwe afleveringen van Archer zag ik :D *O* *O* _O_

Dankzij Archer weet ik dat je van harde geluiden dichtbij tinnitus kan krijgen ;(
Ik zag het net ook. *O* *O* *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze donderdag 16 december 2021 @ 20:08:53 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202653167
Your beauty never ever scared me.
pi_202659839
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Basically, Johnny Moped - [VK] 2013 9 1:17 uur | Documentaire
De aankomende punklegende Paul Halford, bekend als Johnny Moped, en zijn band komen tot hun recht in deze documentaire waarin ze hun wilde jaren 70 opnieuw beleven.

Before the Last Curtain Falls - [Nederland] 2013 12 1:29 uur | Documentaire
Na een wereldtournee brengt een groep ouder wordende gay en transgender acteurs een laatste opvoering van 'Gardenia', hun hartverwarmende persoonlijke verhaal.

Der Bürgermeister-Macher - [Duitsland] 2017 AL 0:44 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over Klaus Abberger, een 'burgemeester-maker' die in Duitsland aan 150 verkiezingscampagnes meewerkte en er meer dan 70 procent van wist te winnen.

Decoupled - [India] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een misantropische schrijver en zijn ondernemende vrouw laveren tussen hun aanstaande scheiding en de absurditeiten en irritaties in hun welvarende wereld.

Fast & Furious Spionnenracers - [Duitsland/VS] S06 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Formentera - [Duitsland] 2012 AL 1:36 uur | Drama
Ben en Nina gaan voor het eerst sinds de geboorte van hun driejarige dochter op vakantie, maar het verblijf op het eiland verandert de dynamiek van hun huwelijk.

Kurup (Malayalam) - [India] 2021 12 2:34 uur | Drama, Misdaad
Deze thriller draait om het vroege leven van een nu beruchte voortvluchtige, zijn opkomst en zijn wrede plan om snel geld te verdienen. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.

Psalm 21 - [Zweden] 2009 16 1:15 uur | Duister, Horror
Een priester reist naar de bossen van Norrland en begint te twijfelen aan zijn geloof als hij de waarheid wil achterhalen over de mysterieuze dood van zijn vader.

Ronaldo Vs Messi: Face Off! - [VK] 2018 AL 1:06 uur | Documentaire
Experts en fans discussiëren in een van de grootste debatten uit de voetbalwereld over wie de beste speler van de recente geschiedenis is: Ronaldo of Messi?

Elles étaient en guerre 1914-1918 - [Frankrijk] 2014 12 1:33 uur | Documentaire
Tijdens de Eerste Wereldoorlog speelden buitengewone vrouwen een belangrijke rol in de geschiedenis. Luister naar de verhalen over hun moedige daden.

Elles étaient en guerre 1939-1945 - [Frankrijk] 2015 12 1:31 uur | Documentaire
Moeders, verpleegsters, soldaten en gedeporteerden: deze vrouwen vochten voor vrijheid in het turbulente tijdperk van de Tweede Wereldoorlog.

The Witcher - [Hongarije/Polen/VS] S02 2019 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Fantasy
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 13:09:37 #288
335263 freaky40
pi_202662550
True Story aan het kijken. Ging er met weinig vertrouwen in, kijken, maar het valt me 100% mee. Erg leuk.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 17 december 2021 @ 16:01:27 #289
370431 drakin
vurig typje
pi_202664961
Witcher *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door Mike op 17-12-2021 16:02:40 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202668157
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:08 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er wel leip uit.
Zit de hele Squidgames cast hier in? _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  roze vrijdag 17 december 2021 @ 19:15:46 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202668188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 19:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Zit de hele Squidgames cast hier in? _O-
Ja dat viel mij ook op haha.
Your beauty never ever scared me.
pi_202677423
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27: Gone Too Soon - [VK] 2017 12 1:10 uur | Documentaire
Ontdek de omstandigheden rond de tragische van Jimi Hendrix, Jim Morrison, Brian Jones, Janis Joplin, Kurt Cobain en Amy Winehouse, die allen stierven toen ze 27 waren.

Gomorra - [Italië] S05 2021 16 | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Maffia-activiteit in Napels staat centraal in deze serie, die zich richt op de interne strijd nadat het hoofd van een familie gevangen is genomen.

How the Beatles Changed the World - [VK/VS] 2017 9 1:49 uur | Documentaire
Interviews en zeldzame archiefbeelden illustreren hoe de Beatles nog steeds invloed hebben op muziek en cultuur in de hele wereld.

Hitler's Steel Beast - [Frankrijk] 2017 9 0:53 uur | Documentaire
Ontdek de geschiedenis van Hitlers gepantserde privétrein, een mobiel hoofdkwartier van vijftien wagons met ultramoderne communicatieapparatuur en luchtafweergeschut.

Ronaldo Vs Messi: Face Off! - [VK] 2018 AL 1:06 uur | Documentaire
Experts en fans discussiëren in een van de grootste debatten uit de voetbalwereld over wie de beste speler van de recente geschiedenis is: Ronaldo of Messi?

Single’s Inferno - [Zuid-Korea] S01 2021 6 - Netflix Original | Reality
Op een verlaten eiland zoeken flirtende singles naar de liefde, want alleen als stelletje kunnen ze het eiland verlaten voor een romantische date in het paradijs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 18 december 2021 @ 09:53:04 #293
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202678150
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2021 09:06 schreef Aether het volgende:
Gomorra - [Italië] S05 2021 16 | Boek, Drama, Misdaad, Thriller
Maffia-activiteit in Napels staat centraal in deze serie, die zich richt op de interne strijd nadat het hoofd van een familie gevangen is genomen.
Mooi.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202679322
The Witcher seizoen 2 is echt heel erg goed, veel beter dan seizoen 1
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_202679580
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef LordVoldermort het volgende:
The Witcher seizoen 2 is echt heel erg goed, veel beter dan seizoen 1
Mee eens! De aankleding is beter, de pacing, minder hak op de tak. Het voelt allemaal veel beter uitgedacht.
pi_202679720
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 11:27 schreef TommyL0204 het volgende:

[..]
Mee eens! De aankleding is beter, de pacing, minder hak op de tak. Het voelt allemaal veel beter uitgedacht.
Eens, en de volgorde van uitzenden is nu stukken logischer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_202679913
Nieuw seizoen Gomorra ! *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202697620
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Making The Witcher: Season 2 - [VS] 2021 16 0:37 uur - Netflix Original | Documentaire
Neem een kijkje achter de schermen en ontdek de geheimen van het tweede seizoen van The Witcher: van nieuwe monsters en locaties tot de nieuwe wapenrusting van Geralt.

Wat is dan Liefde - [Nederland] 2019 12 1:43 uur | Comedy, Romantisch
Twee echtscheidingsadvocaten zijn elkaars tegenpolen en strijden op hun advocatenkantoor om een promotie. Als ze moeten samenwerken, krijgt liefde een nieuwe betekenis.

The Witcher Bestiary Season 1, Part 1 - [VS] 2021 16 0:11 uur - Netflix Original | Documentaire
De angstaanjagende vorm van kikimora's. De hunkering van striga's naar mensenvlees. Duik in de mythologie van enkele van de vele monsters die ronddolen op het continent.

The Witcher Bestiary Season 1, Part 2 - [VS] 2021 16 0:10 uur - Netflix Original | Documentaire
Basilisken, draken en nog meer monsters teisteren het continent. Ontdek het verhaal achter de mysterieuze monsters waarop Geralt jaagt om geld te verdienen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 21:10:15 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_202709891
Iemand die Titans nog volgt? Ik vind het 1 van de betere Marvel series. Geen ingewikkeld gedoe met allerlei technische termen etc. bij bijv. the Flash. Beetje zoals Arrow.
Spannend, goed verhaal, goede superhelden zoals Gar die in een tijger kan veranderen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 19 december 2021 @ 21:26:25 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_202710220
quote:
99s.gif Op zondag 19 december 2021 21:10 schreef Karina het volgende:
Iemand die Titans nog volgt? Ik vind het 1 van de betere Marvel series. Geen ingewikkeld gedoe met allerlei technische termen etc. bij bijv. the Flash. Beetje zoals Arrow.
Spannend, goed verhaal, goede superhelden zoals Gar die in een tijger kan veranderen.
Staat op m'n lijstje, maar ik loop achter. Vind het ook erg tof.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_202711845
Volgekeken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')