Oke Mexicannobakkerquote:Op woensdag 3 november 2021 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelijkspelletje denk ik, het blijft geen feest.
Ik heb iets gemist.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n geluksschoenen aan (@:wereldgozer), dus ik zeg winst Ajax
VBL / [VBL SC #7975] yvonne is jarig, hoera!!quote:
Oh die.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7975] yvonne is jarig, hoera!!
Raar dat je niet elke interactie die ooit tussen ons heeft plaatsgevonden onthoudt.
ze zullen vast al langer door hebben dat hij een gigantische homo is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh die.
Wat vinden de vrienden bij wie je de wedstrijd gaat kijken van die schoenen?
Ik was het bestaan van Schmelzer helemaal vergeten, hoe lang is die al geblesseerd?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ezclap voor Antony
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ze zullen vast al langer door hebben dat hij een gigantische homo is.
Stagiaire is geen fan van Pasveer dus heeft wel voetbalkennis.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax stagiaire kan geen Engels.
[ twitter ]
Klinkt gezellig!quote:
Zo ver zijn we hier nog nietquote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Plots het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd live kijken via Pay Per View op PC?
Je kunt bij bol.com een kastje aanschaffen waarmee je wel 3000 zenders kunt zien, helemaal legaal.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Plots het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt bij bol.com een kastje aanschaffen waarmee je wel 3000 zenders kunt zien, helemaal legaal.
Voor meer informatie contact op te nemen met j.derksen@talpa.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Ik steun deze motie.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
Hopelijk is die megafoonmongool er niet.
Ik heb wel eens gehoord dat ze daar een gele muur hebben.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:43 schreef TLC het volgende:
Valt er nog een muur te bekladden in Dortmund nu we toch bezig zijn ?
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat fans van Ajax zich wel gewoon normaal kunnen gedragen
Ze spreken daar Nederlandsquote:Op woensdag 3 november 2021 19:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
De politie in Dortmund denkt daar anders over.
Ik niet, maar hopelijk speelt De Paul weer majestueus.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom kijken wij naar Liverpool - Atlético
Wij verwerpen dit.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Europees verband juichen wij voor Nederland
En niet anders
Eens. Wij juichen voor Dortmund.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij verwerpen dit.
@:PSVCL @:fetx @:onlogisch @:lenny_leonard @:de_kraam @:PowerLoungen
Doe normaal, idioot. We juichen voor de Duitsers.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Europees verband juichen wij voor Nederland
En niet anders
Valt er wat te juichen dan vanavond voor Dortmund?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Wij juichen voor Dortmund.
RTquote:Op woensdag 3 november 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel erg mooi dat de zeer sympathieke @:zipportal terug is van zijn onterechte ban.
Een 60 minuten ban was meer op zijn plaats geweest.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel erg mooi dat de zeer sympathieke @:zipportal terug is van zijn onterechte ban.
Geen ban was op zijn plaats geweestquote:Op woensdag 3 november 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een 60 minuten ban was meer op zijn plaats geweest.
Nog steeds 60 minuten teveel. Een bedankje voor je positieve bijdrage aan COR was meer op zijn plaats geweest.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een 60 minuten ban was meer op zijn plaats geweest.
Ieder normaal denkend mens slaat de voorbeschouwing met dit trio overquote:Op woensdag 3 november 2021 20:16 schreef DonDruiper het volgende:
Tan, Kuyt en Wes is het net niet he.
Eens maar ja. Niemand gaat ervoor liggen. Erg jammer.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen ban was op zijn plaats geweest
We missen een type @skysheriff in COR @miss_slyquote:Op woensdag 3 november 2021 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens maar ja. Niemand gaat ervoor liggen. Erg jammer.
We missen een type muurligger.
FYIquote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Plots het volgende:
Ja, echt heel slecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ieder normaal denkend mens slaat de voorbeschouwing met dit trio over
Hij wilde niet in de schoolbanken zitten?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Wes stopt met de trainersopleiding
Aangepaste cursus van Stam was ook zo'n succes.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ook alleen al de opmerking: "Haha, er kijken mensen naar RTL7.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Stop maar met deze act.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
Geen Haaland zie ik, was dat niet die gehypte gast die er in de thuiswedstrijd niks van bakte?
Geen act, was oprecht benieuwd waarom ie er niet bij is. Inmiddels weet ik dat het door een heupblessure is en dat ie ook niet meedoet met de interlands voor Noorwegen.quote:
Beetje niveau Moura.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:50 schreef Bolasie het volgende:
Tigges in de spits; die kan er toch niets van?
Doet hetquote:Op woensdag 3 november 2021 20:18 schreef Plots het volgende:
[..]
FYI
Ik heb net hier 4 euro afgerekend: https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview
Om 20:45 uur weet ik of ie het doet
Zonder het internet hadden we nooit geweten van al dit prachtigs.quote:
Moet hij wetenquote:Op woensdag 3 november 2021 20:58 schreef StephanL het volgende:
Dortmund trainer heeft geluisterd naar Heracles trainer
ja nou het zal allemaal wel. Oh wacht Bonjamskiquote:
Ja! Typo, had eerder 1-3 gezegdquote:Op woensdag 3 november 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verander ook mijn voorspelling van 1-2 naar 1-2!
quote:
Sommige users hier hebben een voorkeur voor de Magic Wand.quote:
@Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten isquote:Op woensdag 3 november 2021 21:00 schreef Karina het volgende:
Wel altijd goed sfeertje bij die Duitse clubs.
Heb jij nog een nieuwtje over Zlatan?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben klaar met nieuwtjes over Haaland.
hopelijk eentje van Zlatanquote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten is
Strijdlustig.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:00 schreef Karina het volgende:
Wel altijd goed sfeertje bij die Duitse clubs.
hij had weer gescoord op zijn 40e!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij nog een nieuwtje over Zlatan?
HitlerGod. @fetXquote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten is
Dat hoop ik toch niet voor hem.quote:
Dan gaat z’n wekkertje gewoon weer af hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor hem.
Dhr A. Schwarzenegger?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ken geen leuke Oostenrijkers eigenlijk
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Oppassen, jij bent net terug van een zware ban.
Roetmop je advocaatquote:Op woensdag 3 november 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.
maakt kanquote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn zus maakt kan een docu er over maken
De keeper.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke speler van Dortmund zou bij Ajax in de basis staan?
Die Jude.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke speler van Dortmund zou bij Ajax in de basis staan?
Luuk --> Dortmundquote:
Met zo'n inteelthoofd kan zoiets een keertje gebeuren.quote:
Dat het u mag smaken.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga nog even een halve kilo kwark met bosbessen naar binnen schuiven.
Ah, dat verklaart meteen het foutenoeuvre van Sven van Beek.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met zo'n inteelthoofd kan zoiets een keertje gebeuren.
Een beetje geel bespetterd.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Vind die gele wand ook niet heel geel ofzo...
Toen werd het 0-0, ik zou Ajax zijnde tekenenquote:
Puntje bij de nummer 2 van de poule, prima.quote:
Heeft dortmund stiekem ook kunstgras?quote:
Dan zal de 0-1 zo wel vallen!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
De 1-0 hangt in de lucht.
@:mexicanobakker
Nog 2 uur en 46 minuten, zo lang vind ik dat niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een lange avond voor Ajax
90 minuten langquote:Op woensdag 3 november 2021 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een lange avond voor Ajax
Ik zie ze niet massaal achterin hangen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef -XOR- het volgende:
BVB heeft de werken van Heracles bestudeerd.
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.quote:
Beetje goedkope sneer naar PSVEL.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.
Heb ik mij laten vertellen.
Mensen hebben over het algemeen een kleine piemel, aldus het paard en de olifant.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.
Klopt makker. Maar wel moddertjevetquote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit de volgende keer maar in een spoilertag, svp.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook, maar Dortmund wint dit met 3-1.
Leuk je weer eens te zien!
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen hebben over het algemeen een kleine piemel, aldus het paard en de olifant.
Wel goed voor de spanning denk ik ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens voetbal met freejazz op is een stuk leuker dan met commentaar, aanrader ik luister nu Om van John Coltrane
Zijn vader heette in FIFA 99 Berhuis.quote:
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 3 november 2021 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn vader heette in FIFA 99 Berhuis.
Ter info.
Vlaggetjesvolk nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje respect voor de lijnrechters.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Vlaggetjesvolk nemen we niet serieus.
van bijde kantenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:21 schreef manny het volgende:
Beetje ongelukkig allemaal tot nu toe
Mmm
Mag even duren.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax laat Dortmund gewoon even uitrazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |