Oke Mexicannobakkerquote:Op woensdag 3 november 2021 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelijkspelletje denk ik, het blijft geen feest.
Ik heb iets gemist.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb m'n geluksschoenen aan (@:wereldgozer), dus ik zeg winst Ajax
VBL / [VBL SC #7975] yvonne is jarig, hoera!!quote:
Oh die.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7975] yvonne is jarig, hoera!!
Raar dat je niet elke interactie die ooit tussen ons heeft plaatsgevonden onthoudt.
ze zullen vast al langer door hebben dat hij een gigantische homo is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh die.
Wat vinden de vrienden bij wie je de wedstrijd gaat kijken van die schoenen?
Ik was het bestaan van Schmelzer helemaal vergeten, hoe lang is die al geblesseerd?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ezclap voor Antony
Ik ben tegen homofobie.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ze zullen vast al langer door hebben dat hij een gigantische homo is.
Stagiaire is geen fan van Pasveer dus heeft wel voetbalkennis.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax stagiaire kan geen Engels.
[ twitter ]
Klinkt gezellig!quote:
Zo ver zijn we hier nog nietquote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Plots het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd live kijken via Pay Per View op PC?
Je kunt bij bol.com een kastje aanschaffen waarmee je wel 3000 zenders kunt zien, helemaal legaal.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:08 schreef Plots het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd live kijken via Pay Per View op PC?
Linkje?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt bij bol.com een kastje aanschaffen waarmee je wel 3000 zenders kunt zien, helemaal legaal.
Voor meer informatie contact op te nemen met j.derksen@talpa.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |