Hij wilde niet in de schoolbanken zitten?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Wes stopt met de trainersopleiding
Aangepaste cursus van Stam was ook zo'n succes.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ook alleen al de opmerking: "Haha, er kijken mensen naar RTL7.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Stop maar met deze act.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:44 schreef _UserName_ het volgende:
Geen Haaland zie ik, was dat niet die gehypte gast die er in de thuiswedstrijd niks van bakte?
Geen act, was oprecht benieuwd waarom ie er niet bij is. Inmiddels weet ik dat het door een heupblessure is en dat ie ook niet meedoet met de interlands voor Noorwegen.quote:
Beetje niveau Moura.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:50 schreef Bolasie het volgende:
Tigges in de spits; die kan er toch niets van?
Doet hetquote:Op woensdag 3 november 2021 20:18 schreef Plots het volgende:
[..]
FYI
Ik heb net hier 4 euro afgerekend: https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview
Om 20:45 uur weet ik of ie het doet
Zonder het internet hadden we nooit geweten van al dit prachtigs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |