Dan zal de 0-1 zo wel vallen!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
De 1-0 hangt in de lucht.
@:mexicanobakker
Nog 2 uur en 46 minuten, zo lang vind ik dat niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een lange avond voor Ajax
90 minuten langquote:Op woensdag 3 november 2021 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een lange avond voor Ajax
Ik zie ze niet massaal achterin hangen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:13 schreef -XOR- het volgende:
BVB heeft de werken van Heracles bestudeerd.
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.quote:
Beetje goedkope sneer naar PSVEL.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.
Heb ik mij laten vertellen.
Mensen hebben over het algemeen een kleine piemel, aldus het paard en de olifant.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die tijdens Europese wedstrijden niet voor Nederlandse clubs juichen hebben over het algemeen een kleine piemel.
Klopt makker. Maar wel moddertjevetquote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit de volgende keer maar in een spoilertag, svp.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik ook, maar Dortmund wint dit met 3-1.
Leuk je weer eens te zien!
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mensen hebben over het algemeen een kleine piemel, aldus het paard en de olifant.
Wel goed voor de spanning denk ik ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens voetbal met freejazz op is een stuk leuker dan met commentaar, aanrader ik luister nu Om van John Coltrane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |