Moet hij wetenquote:Op woensdag 3 november 2021 20:58 schreef StephanL het volgende:
Dortmund trainer heeft geluisterd naar Heracles trainer
ja nou het zal allemaal wel. Oh wacht Bonjamskiquote:
Ja! Typo, had eerder 1-3 gezegdquote:Op woensdag 3 november 2021 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verander ook mijn voorspelling van 1-2 naar 1-2!
quote:
Sommige users hier hebben een voorkeur voor de Magic Wand.quote:
@Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten isquote:Op woensdag 3 november 2021 21:00 schreef Karina het volgende:
Wel altijd goed sfeertje bij die Duitse clubs.
Heb jij nog een nieuwtje over Zlatan?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben klaar met nieuwtjes over Haaland.
hopelijk eentje van Zlatanquote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten is
Strijdlustig.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:00 schreef Karina het volgende:
Wel altijd goed sfeertje bij die Duitse clubs.
hij had weer gescoord op zijn 40e!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij nog een nieuwtje over Zlatan?
HitlerGod. @fetXquote:Op woensdag 3 november 2021 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal heeft hier wel een gifje voor van iemand die dansend aan het genieten is
Dat hoop ik toch niet voor hem.quote:
Dan gaat z’n wekkertje gewoon weer af hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor hem.
Dhr A. Schwarzenegger?quote:Op woensdag 3 november 2021 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ken geen leuke Oostenrijkers eigenlijk
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Oppassen, jij bent net terug van een zware ban.
Roetmop je advocaatquote:Op woensdag 3 november 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga in hoger beroep. Belleman doet verslag.
maakt kanquote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn zus maakt kan een docu er over maken
De keeper.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke speler van Dortmund zou bij Ajax in de basis staan?
Die Jude.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke speler van Dortmund zou bij Ajax in de basis staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |