Dit dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
Post hier je ontbijt, lunch, brunch, snack, borrel, avondeten of drinken!
[ afbeelding ]
oeh...quote:Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef golfer het volgende:
Straks: pastamaaltijd van onze visjuwelier met krab, vis, mosselen en garnalen.
Dat is geen geldquote:Op donderdag 4 november 2021 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh...
ik zag trouwens bij de VOMAR 2 kg mosselen voor 4.99. Misschien morgen mosselen
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is geen geld![]()
Mja hoe is de kwaliteit?
Ja tuurlijk is dat een aanbiedingquote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
zie editquote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat een aanbieding
Normaliter betaal je 7 á 8 euro per kilo .....
Dan alsnog goede voedingswaarden, alleen wat lekkere extra's erbijquote:Op donderdag 4 november 2021 18:47 schreef Ole het volgende:
Best goede voedingswaarde trouwens, maar ja, die bijgerechten en sausjes doen het dan weer vaak teniet
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:quote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
https://www.vomar.nl/prod(...)ssel-m-2000gr/112882
normaal 6.99 trouwens
Of Prins en Dingemansequote:Op donderdag 4 november 2021 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:
[ afbeelding ]
6,95 per kilo.
Klinkt heerlijk. Was het geslaagd?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef anndb het volgende:
Nou naan deeg klaar, saus staat te sudderen en straks de gemarineerde kipdij op de bbq.
Hoe koud is het daar nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:17 schreef foodlover het volgende:
Het is nu voor het eerst koud in onze woonplaats in Spanje. Hippere supermarkt had Kale (boerenkool) dus stamppot gemaakt met spekjes en gehaktbal.
Welke is dat? En schrijf je eens een keer een recensie in het topic daarover?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb 6 rondes a 5 stuks/gerechtjes gegeten bij mijn allerfavorietste restaurant. Stelt nimmer teleur. Toe glaasje chocolademousse en spekkoek.
Bruine bonensoep, heerlijk!quote:Op zondag 7 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
kopje koffie
Straks een bakje kwark met bramen en eieren met spek
Mijn moeder heeft gisteren een pan bruine bonensoep gemaakt die ga ik vanmiddag eten
vanavond buritto's met kippendijen, paprika, ui, tomaatjes en peper
Lijkt me lekker. Doe je die ribbetjes in de oven, met kruiderij of zo?quote:Op zondag 7 november 2021 17:16 schreef maily het volgende:
Geroosterde krabbetjes (platte ribben, ook wel gebruikt in snert) met friet en bloemkool.
Gisteren gemarineerd, heel simpel, beetje ketchup, texmexkruiden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt me lekker. Doe je die ribbetjes in de oven, met kruiderij of zo?
Bedankt, smakelijk eten!quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteren gemarineerd, heel simpel, beetje ketchup, texmexkruiden.
En dan in de oven.
Dat ziet er zeer smakelijk uit, mjam!quote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Boeuf Bourguignon met kruimige aardappels![]()
[ afbeelding ]
Als ik foto's maak zal ik dat eens doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke is dat? En schrijf je eens een keer een recensie in het topic daarover?
Ooh lekker zeg!quote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Boeuf Bourguignon met kruimige aardappels![]()
[ afbeelding ]
Ooh bruine bonensoepquote:Op zondag 7 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
kopje koffie
Straks een bakje kwark met bramen en eieren met spek
Mijn moeder heeft gisteren een pan bruine bonensoep gemaakt die ga ik vanmiddag eten
vanavond buritto's met kippendijen, paprika, ui, tomaatjes en peper
quote:Op maandag 8 november 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappels, Italiaanse salade en gebraden gemarineerde haasbiefstuk puntjes.
Prima ovenschoteltje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:36 schreef golfer het volgende:
Vandaag een verNederlandst recept voor moussaka gemaakt met een pakket uit de Dekamarkt:
https://boodschappen.deka(...)aka-per-pakket/57117
Ingrediënten:
[ link | afbeelding ]
Alles snijden:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met ui en knoflook en tomaat en tomatenpuree en melk en kruiden in de pan laten pruttelen:
[ link | afbeelding ]
Stapelen van porties gehaktprut, courgette, aubergine, kaas en aardappel:
[ link | afbeelding ]
Kaas erover:
[ link | afbeelding ]
Zo kwam het uit de oven:
[ link | afbeelding ]
en zo zag het er op het bord uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar ik miste toch wat specifieke Griekse kruiden en smaken.
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:36 schreef golfer het volgende:
Vandaag een verNederlandst recept voor moussaka gemaakt met een pakket uit de Dekamarkt:
https://boodschappen.deka(...)aka-per-pakket/57117
Ingrediënten:
[ link | afbeelding ]
Alles snijden:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met ui en knoflook en tomaat en tomatenpuree en melk en kruiden in de pan laten pruttelen:
[ link | afbeelding ]
Stapelen van porties gehaktprut, courgette, aubergine, kaas en aardappel:
[ link | afbeelding ]
Kaas erover:
[ link | afbeelding ]
Zo kwam het uit de oven:
[ link | afbeelding ]
en zo zag het er op het bord uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar ik miste toch wat specifieke Griekse kruiden en smaken.
Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er lekker uit!
Welke Griekse kruiden of smaken miste je dan? (Ik ben geen kenner of Griek)
Ah ja, ik snap je, bedankt! Moge de schotel jullie welbekomenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.
Verder iets van kaneel, oregano, piment, laurier en een bechamelsaus.
Is dat een Waterford-kachel?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte “paella”: rijst, gegrilde groente met wat kip uit diepvrieszak, schaaldieren (ook diepvries).
Ik heb geen verstand van kachels maar volgens mij willen veel mensen (ik in ieder geval) leven zoals sigme doet. Vooral met dat hutje in spanjequote:
Was weer lekker!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef golfer het volgende:
... vanavond maak ik een Thaise groene curry met kippendijfilets en tuinerwten met daarbij pilav-rijst.
Mmmmmmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met een heerlijke 'bolognese'- saus gemaakt met o.a. wortel, bleekselderij, champignons, courgettes, uien, knoflook (veel), gerookt spek, cherrytomaatjes, lang geprutteld.
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?
Moet ik ook weer eens keer doen. Zelfgemaakte pizza met eigen deeg!quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
Zelf belegde pizza, paprika en salami, en kappertjes, ansjovis en olijven
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef maily het volgende:
Zelfgemaakte ragout van kipdijfilet met rijst en erwtjes
Een ZAterdagMOrgenBOrrelquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Flink ontbijtquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Waar kun je AYCE dimsummenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Umami in Utrecht. Was heerlijk. Qua dimsum maar 3 soorten maar wel mijn 3 favo's. Lamskoteletjes, sushi en de kimchi waren ook echt heel lekker. Enorm veel gegeten weerquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waar kun je AYCE dimsummen?
Wist niet dat er oude port salut bestondquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Kanaroe het volgende:
Straks restjesdiner![]()
Spaghetti, boerenkoolstamppot.
Net wat stinkende oude port salut genuttigd
Ooh mosselen met frietquote:
Wist het ook niet, onder die noemer werd het wel verkocht. Een rond kaasje zonder oranje plastic laagje, maar met een harde, gewassen korst. Hij 'geurde' behoorlijk, maar de kaas was lekker romig en zacht!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wist niet dat er oude port salut bestond
Klinkt lekker! Gewone port salut vind ik wat zacht van smaak.quote:Op zondag 14 november 2021 09:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wist het ook niet, onder die noemer werd het wel verkocht. Een rond kaasje zonder oranje plastic laagje, maar met een harde, gewassen korst. Hij 'geurde' behoorlijk, maar de kaas was lekker romig en zacht!
Hoewel ik er geen liefhebber van ben ziet dat pannetje er heerlijk warm en knus uit!quote:Op zondag 14 november 2021 09:07 schreef Karzai het volgende:
2 kopjes koffie en een kommetje kwark met bramen
straks spiegeleitjes met spek op volkoren boterhammen, glaasje carvan cvitam sinaasappel limonade erbij
Ik ben een topic te laat, maar vanmiddag stoofpeertjes maken in port
[ afbeelding ]
Danku straks lekker met andijviestamppot en een worstje ik heb er ook nog wat blue stilton doorheen gedaanquote:Op zondag 14 november 2021 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoewel ik er geen liefhebber van ben ziet dat pannetje er heerlijk warm en knus uit!
Smakelijk eten!quote:Op zondag 14 november 2021 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Danku straks lekker met andijviestamppot en een worstje
Als toetje banketstaafquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog bordje andijvie en stoofpeertjes vanavond, lekker makkelijk
Enjoy!quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, tis tenslotte sinterklaas en tijd voor zoetigheid
Oooh die van de bakker zijn zó ontzettend lekker!quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Banketstaaf gehaald bij de ambachtelijke bakker
[ afbeelding ]
Oeh, deze sla ik opquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond pappardelle met door Prosciutto di Parma omwikkelde kabeljauwhaasjes en een groentenroerbak roomsaus volgens dit recept.
Was lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond pappardelle met door Prosciutto di Parma omwikkelde kabeljauwhaasjes en een groentenroerbak roomsaus volgens dit recept.
Dat wordt smullenquote:Op woensdag 17 november 2021 15:09 schreef golfer het volgende:
Nu: bapoa rundvlees.
Vanavond: Eendenborstfilet met rozemarijn, tijm en paddenstoelen volgens dit recept en daarbij een aangemaakte romaine-sla.
Wat fijn! Moge het jullie welbekomenquote:Op woensdag 17 november 2021 16:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is hier altijd smullen met mijn foody @:golfer![]()
![]()
Dat smaakt waarschijnlijk zoals het eruitzietquote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eens deze eens aangeschaft. Tja. Niet geweldig.
Die zakken zijn hier ook regelmatig op tafel gekomen, waren best goed te eten!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:59 schreef Blues het volgende:
Vanaaf voor mij:
[ afbeelding ]
en voor @:golfer een pasta gerecht met garnalen, krab en stukjes witvis van de visjuwelier uit het dorp verderop.
Ja vind ik ook, beter dan veel andere kant en klare maaltijden.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:21 schreef Kanaroe het volgende:
Die zakken zijn hier ook regelmatig op tafel gekomen, waren best goed te eten!
De noedels met rundvlees en spinazie hebben wij vaak gegeten. Maar dat is lang geleden.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, beter dan veel andere kant en klare maaltijden.
Vroeger best regelmatig gegeten maar sinds pasta kleiner is geworden niet meer. Boursin spinazie pasta is heel makkelijk en zo lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 16:59 schreef Blues het volgende:
Vanaaf voor mij:
[ afbeelding ]
en voor @:golfer een pasta gerecht met garnalen, krab en stukjes witvis van de visjuwelier uit het dorp verderop.
Ziet er goed uit hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 18:48 schreef Karzai het volgende:
Iets te lang in de oven en een beetje aangebrand, maar nog wel eetbaar
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor, altijd een uurtje eerder stoppen met werken en wat drinken met de collega's
Vreetzakje.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
4 Borden ChineesHad zo'n enorme trek! Tiramisu toe en 2 negerzoenen met muisjes.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:20 schreef drakin het volgende:
Spekjes met gehakt en kerrie en een beetje zuurkool en creme fraiche. daarover wat grana padano kaas en koffie erbij.
Lekker! Ik zag ze ook van Eat Me liggen.quote:Op maandag 22 november 2021 14:49 schreef golfer het volgende:
We hadden nog wat witte asperges uit Peru gevonden, dus nu eerst even een aspergesoepje in elkaar gezet en vanavond worden het gegrilde asperges met gebakken krielaardappeltjes, beenham en een (gepocheerd) eitje met botersaus.
Hieronder de eerste partij smilies zijn degene die je voor je naam kan zettenquote:Op maandag 22 november 2021 18:07 schreef Kanaroe het volgende:
Fusilli met sperziebonen en ansjovis-/knoflook-/rode peperboter. Een lekker en simpel gerecht dat ik regelmatig klaarmaak.
Edit: geen idee hoe dat gekke icoontje voor mijn bericht terechtkwam, was niet de bedoeling![]()
Ik weet het, maar hoe-ie er kwam is me een raadsel! Dikke vingers, klein schermpje, zal de reden zijn. Kreeg em niet meer weg i.i.g.quote:Op maandag 22 november 2021 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hieronder de eerste partij smilies zijn degene die je voor je naam kan zetten
Was heeeeerlijkquote:Op maandag 22 november 2021 14:49 schreef golfer het volgende:
We hadden nog wat witte asperges uit Peru gevonden, dus nu eerst even een aspergesoepje in elkaar gezet en vanavond worden het gegrilde asperges met gebakken krielaardappeltjes, beenham en een (gepocheerd) eitje met botersaus.
Mag van mij nog een keer, wantquote:Op dinsdag 23 november 2021 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een stoofschotel met donker bier, paddenstoelen en pastinaak volgens dit Allerhande recept.
Daarbij wat runderchipolataworsten en een beetje basmatirijst.
quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een stoofschotel met donker bier, paddenstoelen en pastinaak volgens dit Allerhande recept.
Daarbij wat runderchipolataworsten en een beetje basmatirijst.
Zo leuk altijd van julliequote:Op dinsdag 23 november 2021 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag van mij nog een keer, want
[ afbeelding ]
Ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Viel tegen, ik vond em niet zo lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:08 schreef Karzai het volgende:
Ik ga een philly cheese steak maken, maar dan met bavette
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
Balen. Vlees te rood/taai?quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Viel tegen, ik vond em niet zo lekker
Oh jammer ....quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oooh jam!!quote:Op dinsdag 23 november 2021 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt? Ziet er zo goed uit!quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef maily het volgende:
Thee, verse jus, afbakbroodjes, surimisalade, stinkkaas en abrikozenjam.
Ik mistte wat pit had een pepertje bij gemoeten en ik vond de cheddar niet lekker.quote:Op dinsdag 23 november 2021 19:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Balen. Vlees te rood/taai?
Broodje ziet er erg lekker uit, dat dan weer wel
Yes! En bacon, boursin en ui.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Moest ff denken!
Met spinazie...neem ik aan
Was het gisteren beter bevallen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Eergisteren een wereldrestaurant, was tegenvallend.
Gisteren snert
En vandaag net uitgenodigd voor een andere wereldrestaurant
Ja was zeker beter, volgens google reviews niet maar volgens ons welquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het gisteren beter bevallen?
Ik eet vanavond sushi en alles
En deze variant was ook weer heeeeerlijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:56 schreef golfer het volgende:
Straks: Kipcurry met (bloemkool)rijst.
Geïnspireerd door dit recept van Hello Fresh.
Maar dan alleen met door mijzelf gekochte ingrediënten en kippendijblokjes die gemarineerd zijn in Jonnie Boer Curry Madraskruiden.
Geen idee. Rijst heeft een muffe smaak vind ik.quote:Op maandag 29 november 2021 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nasi Goreng gemaakt en de restjes procureur verbruikt. Honden ook rijst gegeven, vinden ze geweldig lekker. Vraag me af waarom honden zo gek zijn op rijst, of popcorn. Is dat omdat het menseneten is?
Heerlijk bord eten!quote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Ik zag dat ze fazant hadden bij de ah, vanavond met aardappeltjes uit de oven met thijm en knoflook en rode kool
toetje sinaasappelkwark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijst muf? Koop je dat in kartonnen doosjes?quote:Op maandag 29 november 2021 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijst heeft een muffe smaak vind ik.
Af en toe een beetje rijst (zonder zout) is best goed voor honden. Zitten veel vezels in.
Ja ik vind het vrij neutraal en flauw smaken. De textuur ben ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rijst muf? Koop je dat in kartonnen doosjes?
We hebben weer smakelijk gegetenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:51 schreef golfer het volgende:
Ben bezig met de voorbereidingen voor het avondeten.
Het wordt een gehaktbrood met spek volgens dit recept.
Met daarbij geroosterde bloemkoolrijst en een lekker aangemaakte botersalade.
Ooh dat ik binnenkort ook weer eens makenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren hadden wij zelfgemaakte broodjes shoarma.
Net op, witlof ovenschotel hamkaas met gebakken krieltjes met spekjes en ui
Lekkerrrrre bordjesquote:Op woensdag 1 december 2021 14:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti met een saus van shiitakes, room en port, daarbij een salade van tomaten en komkommer en voor mij een gegrilde ribeye en voor Blues gegrilde tartaartjes.
Noou die ribeye lonkt naar mequote:Op woensdag 1 december 2021 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekkerrrrre bordjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van ribeye en entrecotes.. dus voor mij tartaartjesquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Noou die ribeye lonkt naar me
Das kutquote:Op donderdag 2 december 2021 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bezorgpizza, die steenkoud was![]()
Vanavond makkelijkeronie
Moeders eten is altijd het lekkers..quote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders vandaag.
Bloemkool, roomsaus, aardappelen en pakketjes met karbonade, ui en kaas uit de oven.
Ik heb zelden restanten als ik meatloaf heb, maar als dit gebeurt ligt het restje op mijn brood.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: restant opgewarmde meatloaf van eergisteren met een veldsla en tomaten en wat opgebakken rijst.
Even Pincho Moruño opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereidingquote:Op donderdag 2 december 2021 22:33 schreef foodlover het volgende:
Pincho moruño met sla en gebakken aardappeltjes.
Proost en mooi glas heb je daar!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het ook gegoogledquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Even Pincho Moruño opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereiding
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vastquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik vandaag gemaakt, het was erg lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:51 schreef golfer het volgende:
Ben bezig met de voorbereidingen voor het avondeten.
Het wordt een gehaktbrood met spek volgens dit recept.
Met daarbij geroosterde bloemkoolrijst en een lekker aangemaakte botersalade.
Denk dat ik mij vandaag op een taartje trakteer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had het ook gegoogled![]()
Soort saté of souvlaki achtig.
[..]
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vast![]()
Morgen haal ik zo'n lekkere speculaas appeltaart
Had vanavond burger king en het was toch weer eens lekker! Whopper met kaas, friet met mayo en cola (zonder smerig papieren rietje).
Kiphaasjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Had al vroeg een kom yoghurt/granen en fruit.
Straks warme chocolademelk met speculaas appeltaart![]()
Vanavond kiphaasjes in een saliesaus met speculaaskruiden, pruimen en appel. Daarbij aardappelpuree.
Het smaakte heerlijk. Recept hou ik erin. Kan ook makkelijk met kipdijen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Kiphaasjes![]()
Dat mensen nog in die onzin trappen...
Maar het gerecht lijkt me wel lekker
Oooh dit is genietenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
bruine bonen met vetspek en speklappen. Appelmoes, rauw ui, augurkjes en amsterdamse uitjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |