Lekkerrrrre bordjesquote:Op woensdag 1 december 2021 14:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti met een saus van shiitakes, room en port, daarbij een salade van tomaten en komkommer en voor mij een gegrilde ribeye en voor Blues gegrilde tartaartjes.
Noou die ribeye lonkt naar mequote:Op woensdag 1 december 2021 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekkerrrrre bordjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van ribeye en entrecotes.. dus voor mij tartaartjesquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Noou die ribeye lonkt naar me
Das kutquote:Op donderdag 2 december 2021 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bezorgpizza, die steenkoud was![]()
Vanavond makkelijkeronie
Moeders eten is altijd het lekkers..quote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders vandaag.
Bloemkool, roomsaus, aardappelen en pakketjes met karbonade, ui en kaas uit de oven.
Ik heb zelden restanten als ik meatloaf heb, maar als dit gebeurt ligt het restje op mijn brood.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: restant opgewarmde meatloaf van eergisteren met een veldsla en tomaten en wat opgebakken rijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |