Yes! En bacon, boursin en ui.quote:Op woensdag 24 november 2021 19:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Moest ff denken!
Met spinazie...neem ik aan
Was het gisteren beter bevallen?quote:Op vrijdag 26 november 2021 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Eergisteren een wereldrestaurant, was tegenvallend.
Gisteren snert
En vandaag net uitgenodigd voor een andere wereldrestaurant
Ja was zeker beter, volgens google reviews niet maar volgens ons welquote:Op zaterdag 27 november 2021 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het gisteren beter bevallen?
Ik eet vanavond sushi en alles
En deze variant was ook weer heeeeerlijkquote:Op maandag 29 november 2021 16:56 schreef golfer het volgende:
Straks: Kipcurry met (bloemkool)rijst.
Geïnspireerd door dit recept van Hello Fresh.
Maar dan alleen met door mijzelf gekochte ingrediënten en kippendijblokjes die gemarineerd zijn in Jonnie Boer Curry Madraskruiden.
Geen idee. Rijst heeft een muffe smaak vind ik.quote:Op maandag 29 november 2021 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nasi Goreng gemaakt en de restjes procureur verbruikt. Honden ook rijst gegeven, vinden ze geweldig lekker. Vraag me af waarom honden zo gek zijn op rijst, of popcorn. Is dat omdat het menseneten is?
Heerlijk bord eten!quote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
Ik zag dat ze fazant hadden bij de ah, vanavond met aardappeltjes uit de oven met thijm en knoflook en rode kool
toetje sinaasappelkwark
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijst muf? Koop je dat in kartonnen doosjes?quote:Op maandag 29 november 2021 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen idee. Rijst heeft een muffe smaak vind ik.
Af en toe een beetje rijst (zonder zout) is best goed voor honden. Zitten veel vezels in.
Ja ik vind het vrij neutraal en flauw smaken. De textuur ben ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rijst muf? Koop je dat in kartonnen doosjes?
We hebben weer smakelijk gegetenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:51 schreef golfer het volgende:
Ben bezig met de voorbereidingen voor het avondeten.
Het wordt een gehaktbrood met spek volgens dit recept.
Met daarbij geroosterde bloemkoolrijst en een lekker aangemaakte botersalade.
Ooh dat ik binnenkort ook weer eens makenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren hadden wij zelfgemaakte broodjes shoarma.
Net op, witlof ovenschotel hamkaas met gebakken krieltjes met spekjes en ui
Lekkerrrrre bordjesquote:Op woensdag 1 december 2021 14:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: spaghetti met een saus van shiitakes, room en port, daarbij een salade van tomaten en komkommer en voor mij een gegrilde ribeye en voor Blues gegrilde tartaartjes.
Noou die ribeye lonkt naar mequote:Op woensdag 1 december 2021 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekkerrrrre bordjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van ribeye en entrecotes.. dus voor mij tartaartjesquote:Op woensdag 1 december 2021 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Noou die ribeye lonkt naar me
Das kutquote:Op donderdag 2 december 2021 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bezorgpizza, die steenkoud was![]()
Vanavond makkelijkeronie
Moeders eten is altijd het lekkers..quote:Op donderdag 2 december 2021 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij ouders vandaag.
Bloemkool, roomsaus, aardappelen en pakketjes met karbonade, ui en kaas uit de oven.
Ik heb zelden restanten als ik meatloaf heb, maar als dit gebeurt ligt het restje op mijn brood.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: restant opgewarmde meatloaf van eergisteren met een veldsla en tomaten en wat opgebakken rijst.
Even Pincho Moruño opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereidingquote:Op donderdag 2 december 2021 22:33 schreef foodlover het volgende:
Pincho moruño met sla en gebakken aardappeltjes.
Proost en mooi glas heb je daar!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het ook gegoogledquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Even Pincho Moruño opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereiding
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vastquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik vandaag gemaakt, het was erg lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:51 schreef golfer het volgende:
Ben bezig met de voorbereidingen voor het avondeten.
Het wordt een gehaktbrood met spek volgens dit recept.
Met daarbij geroosterde bloemkoolrijst en een lekker aangemaakte botersalade.
Denk dat ik mij vandaag op een taartje trakteer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had het ook gegoogled![]()
Soort saté of souvlaki achtig.
[..]
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vast![]()
Morgen haal ik zo'n lekkere speculaas appeltaart
Had vanavond burger king en het was toch weer eens lekker! Whopper met kaas, friet met mayo en cola (zonder smerig papieren rietje).
Kiphaasjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Had al vroeg een kom yoghurt/granen en fruit.
Straks warme chocolademelk met speculaas appeltaart![]()
Vanavond kiphaasjes in een saliesaus met speculaaskruiden, pruimen en appel. Daarbij aardappelpuree.
Het smaakte heerlijk. Recept hou ik erin. Kan ook makkelijk met kipdijen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Kiphaasjes![]()
Dat mensen nog in die onzin trappen...
Maar het gerecht lijkt me wel lekker
Oooh dit is genietenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
bruine bonen met vetspek en speklappen. Appelmoes, rauw ui, augurkjes en amsterdamse uitjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |