Even Pincho Moruņo opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereidingquote:Op donderdag 2 december 2021 22:33 schreef foodlover het volgende:
Pincho moruņo met sla en gebakken aardappeltjes.
Proost en mooi glas heb je daar!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het ook gegoogledquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Even Pincho Moruņo opgegoegeld, dat lijkt mij een lekkere vleesbereiding
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vastquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:01 schreef Karzai het volgende:
Ik open dit feestelijke sinterklaas weekend![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik vandaag gemaakt, het was erg lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:51 schreef golfer het volgende:
Ben bezig met de voorbereidingen voor het avondeten.
Het wordt een gehaktbrood met spek volgens dit recept.
Met daarbij geroosterde bloemkoolrijst en een lekker aangemaakte botersalade.
Denk dat ik mij vandaag op een taartje trakteer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had het ook gegoogled![]()
Soort saté of souvlaki achtig.
[..]
Ik dacht Sint lekkers te zien. Maar dit weekend vast![]()
Morgen haal ik zo'n lekkere speculaas appeltaart
Had vanavond burger king en het was toch weer eens lekker! Whopper met kaas, friet met mayo en cola (zonder smerig papieren rietje).
Kiphaasjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Had al vroeg een kom yoghurt/granen en fruit.
Straks warme chocolademelk met speculaas appeltaart![]()
Vanavond kiphaasjes in een saliesaus met speculaaskruiden, pruimen en appel. Daarbij aardappelpuree.
Het smaakte heerlijk. Recept hou ik erin. Kan ook makkelijk met kipdijen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Kiphaasjes![]()
Dat mensen nog in die onzin trappen...
Maar het gerecht lijkt me wel lekker
Oooh dit is genietenquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
bruine bonen met vetspek en speklappen. Appelmoes, rauw ui, augurkjes en amsterdamse uitjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |