Oeh, deze sla ik opquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond pappardelle met door Prosciutto di Parma omwikkelde kabeljauwhaasjes en een groentenroerbak roomsaus volgens dit recept.
Was lekker!quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond pappardelle met door Prosciutto di Parma omwikkelde kabeljauwhaasjes en een groentenroerbak roomsaus volgens dit recept.
Dat wordt smullenquote:Op woensdag 17 november 2021 15:09 schreef golfer het volgende:
Nu: bapoa rundvlees.
Vanavond: Eendenborstfilet met rozemarijn, tijm en paddenstoelen volgens dit recept en daarbij een aangemaakte romaine-sla.
Wat fijn! Moge het jullie welbekomenquote:Op woensdag 17 november 2021 16:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is hier altijd smullen met mijn foody @:golfer![]()
![]()
Dat smaakt waarschijnlijk zoals het eruitzietquote:Op woensdag 17 november 2021 21:43 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eens deze eens aangeschaft. Tja. Niet geweldig.
Die zakken zijn hier ook regelmatig op tafel gekomen, waren best goed te eten!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:59 schreef Blues het volgende:
Vanaaf voor mij:
[ afbeelding ]
en voor @:golfer een pasta gerecht met garnalen, krab en stukjes witvis van de visjuwelier uit het dorp verderop.
Ja vind ik ook, beter dan veel andere kant en klare maaltijden.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:21 schreef Kanaroe het volgende:
Die zakken zijn hier ook regelmatig op tafel gekomen, waren best goed te eten!
De noedels met rundvlees en spinazie hebben wij vaak gegeten. Maar dat is lang geleden.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, beter dan veel andere kant en klare maaltijden.
Vroeger best regelmatig gegeten maar sinds pasta kleiner is geworden niet meer. Boursin spinazie pasta is heel makkelijk en zo lekkerquote:Op donderdag 18 november 2021 16:59 schreef Blues het volgende:
Vanaaf voor mij:
[ afbeelding ]
en voor @:golfer een pasta gerecht met garnalen, krab en stukjes witvis van de visjuwelier uit het dorp verderop.
Ziet er goed uit hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 18:48 schreef Karzai het volgende:
Iets te lang in de oven en een beetje aangebrand, maar nog wel eetbaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |