Was weer lekker!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef golfer het volgende:
... vanavond maak ik een Thaise groene curry met kippendijfilets en tuinerwten met daarbij pilav-rijst.
Mmmmmmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met een heerlijke 'bolognese'- saus gemaakt met o.a. wortel, bleekselderij, champignons, courgettes, uien, knoflook (veel), gerookt spek, cherrytomaatjes, lang geprutteld.
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?
Moet ik ook weer eens keer doen. Zelfgemaakte pizza met eigen deeg!quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
Zelf belegde pizza, paprika en salami, en kappertjes, ansjovis en olijven
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef maily het volgende:
Zelfgemaakte ragout van kipdijfilet met rijst en erwtjes
Een ZAterdagMOrgenBOrrelquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Flink ontbijtquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Waar kun je AYCE dimsummenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Umami in Utrecht. Was heerlijk. Qua dimsum maar 3 soorten maar wel mijn 3 favo's. Lamskoteletjes, sushi en de kimchi waren ook echt heel lekker. Enorm veel gegeten weerquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waar kun je AYCE dimsummen?
Wist niet dat er oude port salut bestondquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Kanaroe het volgende:
Straks restjesdiner![]()
Spaghetti, boerenkoolstamppot.
Net wat stinkende oude port salut genuttigd
Ooh mosselen met frietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |