Dit dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
Post hier je ontbijt, lunch, brunch, snack, borrel, avondeten of drinken!
[ afbeelding ]
oeh...quote:Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef golfer het volgende:
Straks: pastamaaltijd van onze visjuwelier met krab, vis, mosselen en garnalen.
Dat is geen geldquote:Op donderdag 4 november 2021 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh...
ik zag trouwens bij de VOMAR 2 kg mosselen voor 4.99. Misschien morgen mosselen
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is geen geld![]()
Mja hoe is de kwaliteit?
Ja tuurlijk is dat een aanbiedingquote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
zie editquote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat een aanbieding
Normaliter betaal je 7 á 8 euro per kilo .....
Dan alsnog goede voedingswaarden, alleen wat lekkere extra's erbijquote:Op donderdag 4 november 2021 18:47 schreef Ole het volgende:
Best goede voedingswaarde trouwens, maar ja, die bijgerechten en sausjes doen het dan weer vaak teniet
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:quote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
https://www.vomar.nl/prod(...)ssel-m-2000gr/112882
normaal 6.99 trouwens
Of Prins en Dingemansequote:Op donderdag 4 november 2021 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:
[ afbeelding ]
6,95 per kilo.
Klinkt heerlijk. Was het geslaagd?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:03 schreef anndb het volgende:
Nou naan deeg klaar, saus staat te sudderen en straks de gemarineerde kipdij op de bbq.
Hoe koud is het daar nu?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:17 schreef foodlover het volgende:
Het is nu voor het eerst koud in onze woonplaats in Spanje. Hippere supermarkt had Kale (boerenkool) dus stamppot gemaakt met spekjes en gehaktbal.
Welke is dat? En schrijf je eens een keer een recensie in het topic daarover?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb 6 rondes a 5 stuks/gerechtjes gegeten bij mijn allerfavorietste restaurant. Stelt nimmer teleur. Toe glaasje chocolademousse en spekkoek.
Bruine bonensoep, heerlijk!quote:Op zondag 7 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
kopje koffie
Straks een bakje kwark met bramen en eieren met spek
Mijn moeder heeft gisteren een pan bruine bonensoep gemaakt die ga ik vanmiddag eten
vanavond buritto's met kippendijen, paprika, ui, tomaatjes en peper
Lijkt me lekker. Doe je die ribbetjes in de oven, met kruiderij of zo?quote:Op zondag 7 november 2021 17:16 schreef maily het volgende:
Geroosterde krabbetjes (platte ribben, ook wel gebruikt in snert) met friet en bloemkool.
Gisteren gemarineerd, heel simpel, beetje ketchup, texmexkruiden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lijkt me lekker. Doe je die ribbetjes in de oven, met kruiderij of zo?
Bedankt, smakelijk eten!quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteren gemarineerd, heel simpel, beetje ketchup, texmexkruiden.
En dan in de oven.
Dat ziet er zeer smakelijk uit, mjam!quote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Boeuf Bourguignon met kruimige aardappels![]()
[ afbeelding ]
Als ik foto's maak zal ik dat eens doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke is dat? En schrijf je eens een keer een recensie in het topic daarover?
Ooh lekker zeg!quote:Op zondag 7 november 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Boeuf Bourguignon met kruimige aardappels![]()
[ afbeelding ]
Ooh bruine bonensoepquote:Op zondag 7 november 2021 07:46 schreef Karzai het volgende:
kopje koffie
Straks een bakje kwark met bramen en eieren met spek
Mijn moeder heeft gisteren een pan bruine bonensoep gemaakt die ga ik vanmiddag eten
vanavond buritto's met kippendijen, paprika, ui, tomaatjes en peper
quote:Op maandag 8 november 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
Gebakken aardappels, Italiaanse salade en gebraden gemarineerde haasbiefstuk puntjes.
Prima ovenschoteltje.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:36 schreef golfer het volgende:
Vandaag een verNederlandst recept voor moussaka gemaakt met een pakket uit de Dekamarkt:
https://boodschappen.deka(...)aka-per-pakket/57117
Ingrediënten:
[ link | afbeelding ]
Alles snijden:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met ui en knoflook en tomaat en tomatenpuree en melk en kruiden in de pan laten pruttelen:
[ link | afbeelding ]
Stapelen van porties gehaktprut, courgette, aubergine, kaas en aardappel:
[ link | afbeelding ]
Kaas erover:
[ link | afbeelding ]
Zo kwam het uit de oven:
[ link | afbeelding ]
en zo zag het er op het bord uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar ik miste toch wat specifieke Griekse kruiden en smaken.
Ziet er lekker uit!quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:36 schreef golfer het volgende:
Vandaag een verNederlandst recept voor moussaka gemaakt met een pakket uit de Dekamarkt:
https://boodschappen.deka(...)aka-per-pakket/57117
Ingrediënten:
[ link | afbeelding ]
Alles snijden:
[ link | afbeelding ]
Gehakt met ui en knoflook en tomaat en tomatenpuree en melk en kruiden in de pan laten pruttelen:
[ link | afbeelding ]
Stapelen van porties gehaktprut, courgette, aubergine, kaas en aardappel:
[ link | afbeelding ]
Kaas erover:
[ link | afbeelding ]
Zo kwam het uit de oven:
[ link | afbeelding ]
en zo zag het er op het bord uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar ik miste toch wat specifieke Griekse kruiden en smaken.
Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er lekker uit!
Welke Griekse kruiden of smaken miste je dan? (Ik ben geen kenner of Griek)
Ah ja, ik snap je, bedankt! Moge de schotel jullie welbekomenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.
Verder iets van kaneel, oregano, piment, laurier en een bechamelsaus.
Is dat een Waterford-kachel?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte “paella”: rijst, gegrilde groente met wat kip uit diepvrieszak, schaaldieren (ook diepvries).
Ik heb geen verstand van kachels maar volgens mij willen veel mensen (ik in ieder geval) leven zoals sigme doet. Vooral met dat hutje in spanjequote:
Was weer lekker!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef golfer het volgende:
... vanavond maak ik een Thaise groene curry met kippendijfilets en tuinerwten met daarbij pilav-rijst.
Mmmmmmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met een heerlijke 'bolognese'- saus gemaakt met o.a. wortel, bleekselderij, champignons, courgettes, uien, knoflook (veel), gerookt spek, cherrytomaatjes, lang geprutteld.
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?
Moet ik ook weer eens keer doen. Zelfgemaakte pizza met eigen deeg!quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
Zelf belegde pizza, paprika en salami, en kappertjes, ansjovis en olijven
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef maily het volgende:
Zelfgemaakte ragout van kipdijfilet met rijst en erwtjes
Een ZAterdagMOrgenBOrrelquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Flink ontbijtquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
ontbijt een kopje citroen-gember thee, kwark met bramen, paar stukjes pizza over van gister, broodje lever en pekelvlees en een broodje komijnekaas, Prettig weekend!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Waar kun je AYCE dimsummenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flink ontbijt![]()
Ik had ook een grote kom helemaal vol met kwark, granen en fruit.
Nu thee en speculaasappeltaart
Vanavond AYCE sushi & dimsum
Umami in Utrecht. Was heerlijk. Qua dimsum maar 3 soorten maar wel mijn 3 favo's. Lamskoteletjes, sushi en de kimchi waren ook echt heel lekker. Enorm veel gegeten weerquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waar kun je AYCE dimsummen?
Wist niet dat er oude port salut bestondquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Kanaroe het volgende:
Straks restjesdiner![]()
Spaghetti, boerenkoolstamppot.
Net wat stinkende oude port salut genuttigd
Ooh mosselen met frietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |