Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ziet er lekker uit!
Welke Griekse kruiden of smaken miste je dan? (Ik ben geen kenner of Griek)
Ah ja, ik snap je, bedankt! Moge de schotel jullie welbekomenquote:Op dinsdag 9 november 2021 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou er geen courgettes bij gedaan hebben maar het uitsluitend met aubergines gemaakt hebben.
Verder iets van kaneel, oregano, piment, laurier en een bechamelsaus.
Is dat een Waterford-kachel?quote:Op donderdag 11 november 2021 17:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Huisgemaakte “paella”: rijst, gegrilde groente met wat kip uit diepvrieszak, schaaldieren (ook diepvries).
Ik heb geen verstand van kachels maar volgens mij willen veel mensen (ik in ieder geval) leven zoals sigme doet. Vooral met dat hutje in spanjequote:
Was weer lekker!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef golfer het volgende:
... vanavond maak ik een Thaise groene curry met kippendijfilets en tuinerwten met daarbij pilav-rijst.
Mmmmmmmmquote:Op donderdag 11 november 2021 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met een heerlijke 'bolognese'- saus gemaakt met o.a. wortel, bleekselderij, champignons, courgettes, uien, knoflook (veel), gerookt spek, cherrytomaatjes, lang geprutteld.
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is kippeling? Kibbeling van kip?
Moet ik ook weer eens keer doen. Zelfgemaakte pizza met eigen deeg!quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
Zelf belegde pizza, paprika en salami, en kappertjes, ansjovis en olijven
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef maily het volgende:
Zelfgemaakte ragout van kipdijfilet met rijst en erwtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |