Wist het ook niet, onder die noemer werd het wel verkocht. Een rond kaasje zonder oranje plastic laagje, maar met een harde, gewassen korst. Hij 'geurde' behoorlijk, maar de kaas was lekker romig en zacht!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wist niet dat er oude port salut bestond
Klinkt lekker! Gewone port salut vind ik wat zacht van smaak.quote:Op zondag 14 november 2021 09:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wist het ook niet, onder die noemer werd het wel verkocht. Een rond kaasje zonder oranje plastic laagje, maar met een harde, gewassen korst. Hij 'geurde' behoorlijk, maar de kaas was lekker romig en zacht!
Hoewel ik er geen liefhebber van ben ziet dat pannetje er heerlijk warm en knus uit!quote:Op zondag 14 november 2021 09:07 schreef Karzai het volgende:
2 kopjes koffie en een kommetje kwark met bramen
straks spiegeleitjes met spek op volkoren boterhammen, glaasje carvan cvitam sinaasappel limonade erbij
Ik ben een topic te laat, maar vanmiddag stoofpeertjes maken in port
[ afbeelding ]
Danku straks lekker met andijviestamppot en een worstje ik heb er ook nog wat blue stilton doorheen gedaanquote:Op zondag 14 november 2021 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoewel ik er geen liefhebber van ben ziet dat pannetje er heerlijk warm en knus uit!
Smakelijk eten!quote:Op zondag 14 november 2021 16:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Danku straks lekker met andijviestamppot en een worstje
Als toetje banketstaafquote:Op maandag 15 november 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog bordje andijvie en stoofpeertjes vanavond, lekker makkelijk
Enjoy!quote:Op maandag 15 november 2021 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, tis tenslotte sinterklaas en tijd voor zoetigheid
Oooh die van de bakker zijn zó ontzettend lekker!quote:Op maandag 15 november 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
Banketstaaf gehaald bij de ambachtelijke bakker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |