Solidas.quote:
Tsja.Ik heb het al opgelost weer.quote:Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de laatste had.
Jij was er ook even stil van.quote:Op maandag 1 november 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, had niet door dat ik de laatste had.
Zo ben jijquote:Op maandag 1 november 2021 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja.Ik heb het al opgelost weer.
It`s a dirty job....quote:
Ze is alweer thuis.quote:
Solid!!!quote:
quote:
quote:
quote:
Ok Brandonquote:
Brenda Steunbeer.quote:
De moeder van Tony jr.quote:
Van wie?quote:
Tony peroniquote:
En Old Shatterhand.quote:
Je neemt me in de maling dame.quote:
2001 nu in tvquote:Op maandag 1 november 2021 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel eens gezien... is al oud zeker?
quote:
quote:
quote:
quote:
Leukquote:
quote:
Grote vriend.quote:
quote:
Vriendquote:
Ik ken dit nummer niet. Even luisterenquote:
quote:
quote:
quote:
2x goudquote:
quote:
Je bent er nu toch.quote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan ben ik er een tijdje niet, zijn ze opeens hiphop aan het posten.
Hoi leave.quote:
Icecube is baas.quote:
yesssquote:
he moppiequote:Op maandag 1 november 2021 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt die s per ongeluk erbij geplaatst, toch?
quote:Op maandag 1 november 2021 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu ik je weer zie ja. We lopen elkaar altijd mis.
Gaat lekkerquote:
zelfdequote:Op maandag 1 november 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gaat lekkergewoon zn gangetje, en met jou?
R&Bquote:
Wij hadden Klukklukquote:
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland warenquote:
Ja fucking vet!quote:Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Cypress hill nog live gezien toen ze een paar jaar geleden in Nederland waren
quote:
quote:
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?quote:
Nice one!quote:Op maandag 1 november 2021 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?
quote:
Lekkerrrquote:Op maandag 1 november 2021 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik toch ook iets meer niet old-school, of niet?
Je bent zelf lekker.quote:
quote:
quote:
Ach ja, niemand is perfect hè?quote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie
leuk gevonden
Ik ook nietquote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
rap hiphop heb ik nog nie
leuk gevonden
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoetsquote:
Ik heb tapas gesnacktquote:
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herriequote:
Geen tijd te druk met dansen.quote:
Pizza hier.quote:
Je bent zelf een sneltoestquote:Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?quote:
Zat al te wachtenquote:
Roestig tegen moi...ouwe pindarotsquote:
Jij kan naturlijk niet de tering krijgen, jij moet binnenkort meetenquote:Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Ook primaquote:
Ik ben er weerquote:
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochterquote:
Nee biertjesquote:Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Hij hoopt dat je het leuk vondquote:
Ja mag niet ontbreken tussen alle klassiekers.quote:
Wow een mooie kandidaat om niet aan te klikkenquote:
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.quote:
Afgelikte pindarotsquote:Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Roestig tegen moi...ouwe pindarots![]()
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekemquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.
Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt.
Is die kerk nou eindelijk af?quote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er weer
[..]
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter
Biertjes zijn er ook lekker bij, en je hebt goede keuzes gemaakt, vooral die chorizo worstjes 43 style klinken goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee biertjes
Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc
Ik hoop dat je het leuk vond.quote:Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem
Zelf besteld.quote:
Ik vind het nog steeds leukquote:
In zijn panterbloesje.quote:
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
Mañanaquote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is die kerk nou eindelijk af?
Luie Spanjolen
2026? Hahahahaaaaquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Dat geloven ze zelf niet hoop ikquote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee de planning is 2026, maar ze de bouw heeft ook een jaar stil gelegen door covid-19, ik denk niet dat ze het gaan halen eigenlijk, maar wat een prachtig gebouw.
Heb ik ooit gehad met pillen opquote:
Die van "ons" was een Marokkaan, die goed Nederlands sprak, wel met een accent. Maar vloeken kon-ie in accentloos Bollenstreeks, dat dan weer wel.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goedDeze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
Misschien kom ik je morgen tegenquote:Op maandag 1 november 2021 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet hij met gemak
Dat zie je zelden
A tribe called questquote:
M'n hoofd gaat een beetje op en neerquote:
quote:
Andersom is ook een mogelijkheidquote:Op maandag 1 november 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehad met pillen op![]()
Ik ben niet te onschuldig en zeker niet te dikquote:Op maandag 1 november 2021 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lijkt me beter van niet
Truequote:
quote:
Ben je stout en slank ja? 😉quote:Op maandag 1 november 2021 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet te onschuldig en zeker niet te dik
bohhhquote:
Niet Extince!quote:
quote:
"If you stare into the Abyss long enough the Abyss stares back at you."quote:Op maandag 1 november 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Denkt wat en kijkt om zich heen
True!quote:Op maandag 1 november 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"If you stare into the Abyss long enough the Abyss stares back at you."
Als zo'n dashboard hondjequote:Op maandag 1 november 2021 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
M'n hoofd gaat een beetje op en neer
Alleen Freshfruit en GOA hebben het door blijkbaarquote:
quote:
Oh echt? Ik kijk eigenlijk nooit naar onderschriftenquote:Op maandag 1 november 2021 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
True!
Volgens mij staat dat onder Prisha
Ok..verhelderendquote:Op maandag 1 november 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen Freshfruit en GOA hebben het door blijkbaar
De armen bloot en korte zwarte haren....quote:Op maandag 1 november 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen Freshfruit en GOA hebben het door blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jij bent beter in gifjes zoeken dan ik, ik zocht namelijk ook zoiets, maar zonder resultaatquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De armen bloot en korte zwarte haren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:
True storyquote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe een youtube posten is prima hoor, maar jullie overvloed aan youtubes kunnen hier 40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 10
M'n youtube's zijn nog geen 40 jaar oud dus eigenlijk kan het niet daar.quote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Af en toe een youtube posten is prima hoor, maar jullie overvloed aan youtubes kunnen hier 40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 10
quote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De armen bloot en korte zwarte haren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij stond daar ergens in een hoek.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Aha, ken alleen dat ene stukje tekstquote:
Dan kunnen ze dus ook niet hierquote:Op maandag 1 november 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
M'n youtube's zijn nog geen 40 jaar oud dus eigenlijk kan het niet daar.
Flauw![]()
laatste
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.quote:Op maandag 1 november 2021 22:03 schreef Deisyy het volgende:
ik post natuurlijk ook louter echt goede Tubesquote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus ook niet hier
Losjes dan wel... erg losjes..quote:Op maandag 1 november 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En jij stond daar ergens in een hoek.
Toen was ze op vakantiequote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?
Losjes in de kooiquote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Losjes dan wel... erg losjes..
Dus wie klaagt er?quote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef pullup het volgende:
En
[..]
ik post natuurlijk ook louter echt goede Tubes
Paro, gebruik je fantasie, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou stiekem met iemand dansen?
Wanneer weer?quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen was ze op vakantie
Moiquote:
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha, ken alleen dat ene stukje tekst
Is wel vaker met liedjes die ik meh vindquote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je het niet vaak genoeg geluisterd.
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.quote:Op maandag 1 november 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paro, gebruik je fantasie, daar zijn meerdere mogelijkheden voor.
Maar nu welquote:Op maandag 1 november 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine nuance.Ik heb met Pullup leuk gepost als interactie.En er was verder niemand.
Okee,I behave.quote:
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.quote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet? We hebben hier toch wel eerder muziek gepost?
Stiekem te dansenquote:Op maandag 1 november 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Losjes dan wel... erg losjes..
Dan maar weer breien?quote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
quote:
Ik punnik je de moeder.quote:Op maandag 1 november 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
HakenLet nou eens op !
Lolquote:
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rondquote:
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excusesquote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe een youtube is prima, maar als er zo zojuist, allen youtubes gepost worden is er weinig plek meer voor sc.
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vindenquote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is wel vaker met liedjes die ik meh vind
Okay slowchat er lekker op losquote:Op maandag 1 november 2021 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over kooitjes gesproken, in Barcelona vliegen de parkietjes gewoon los rond
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in de Efteling.
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.quote:Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je kan ook op andere plek dan op de Efteling dansen hoor.
Als jij graag wil breien mag je gerust breienquote:
Ik zou me bijna schamen...hahahaquote:Op maandag 1 november 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stiekem gedanst van Toontje Lager meh vinden
quote:Op maandag 1 november 2021 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me niet inhouden, driedubbele excuses
Hoe dans jij dan?quote:Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan de tent uitgezet word.
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou me bijna schamen...hahaha
Daar ga ik volgend jaar naar toequote:Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet teruggefloten,niet neergeschoten
En dan gaan uitdagen..quote:
Of helemaal niets meldenquote:Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien kun je beter melden wanneer je thuis bent
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naaa... dan gaan ze weer zingen
Karaoke Fetish?quote:Op maandag 1 november 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel leuk, maar dan wil ik wel meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |