Pizza hier.quote:
Je bent zelf een sneltoestquote:Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?quote:
Zat al te wachtenquote:
Roestig tegen moi...ouwe pindarotsquote:
Jij kan naturlijk niet de tering krijgen, jij moet binnenkort meetenquote:Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Ook primaquote:
Ik ben er weerquote:
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochterquote:
Nee biertjesquote:Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Hij hoopt dat je het leuk vondquote:
Ja mag niet ontbreken tussen alle klassiekers.quote:
Wow een mooie kandidaat om niet aan te klikkenquote:
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.quote:
Afgelikte pindarotsquote:Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Roestig tegen moi...ouwe pindarots![]()
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekemquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.
Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |