abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2021 @ 21:38:30 #151
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990685
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Pizza hier. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:38:43 #152
184769 crew  Deisyy
pi_201990689
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Die kreet zit bij jou ook onder de sneltoets :D
Je bent zelf een sneltoest :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990701
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990706
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:39:32 #155
184769 crew  Deisyy
pi_201990707
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990714
Za
quote:
Zat al te wachten :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990719
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 1 november 2021 @ 21:39:54 #158
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990720
Hier word ik nou helemaal vrolijk van. *O*

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 november 2021 @ 21:40:06 #159
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990728
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Pizza hier. :)
Ik ook een halve, en een verschrikkelijk broodje shoarma.
pi_201990729
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je bent zelf een sneltoest :+
Roestig tegen moi...ouwe pindarots :P
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje :7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:41:02 #161
184769 crew  Deisyy
pi_201990752
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ik scrol me de tering...of kumbaja meuk of herrie
Jij kan naturlijk niet de tering krijgen, jij moet binnenkort meeten *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990753
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Pizza hier. :)
Ook prima :9
Zelf gemaakt?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:42:09 #163
184769 crew  Deisyy
pi_201990774
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef engine het volgende:

[..]
Geen tijd te druk met dansen.
Ben je stiekem aan het dansen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:42:48 #164
184769 crew  Deisyy
pi_201990782
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :@
Ik ben er weer O+
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
Hoe was Barca @:Deisyy
Barcelona was super, mooie dingen gezien, heerlijk weer en fijn met mijn dochter O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990784
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Lekker! Wat had je? En heb je er een kan sangria bij ge-at?
Nee biertjes :D

Chorizo worstjes die ze flambeerden in 43's , Witlofbladeren met gesmolten blauwe kaas, Patatas bravas etc :9
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201990788
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
Hij hoopt dat je het leuk vond :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201990798
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 1 november 2021 @ 21:43:58 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201990810
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
pi_201990813
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
Za
[..]
Zat al te wachten :D
Ja mag niet ontbreken tussen alle klassiekers.

MacklemoreGod _O_ Ik ben groot fan :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990825
quote:
Wow een mooie kandidaat om niet aan te klikken _O-

Thank god for thumbnails
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  maandag 1 november 2021 @ 21:44:50 #171
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_201990831
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 21:37 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik heb tapas gesnackt
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.

Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt. :'(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 21:45:07 #172
184769 crew  Deisyy
pi_201990836
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Roestig tegen moi...ouwe pindarots :P
Fijn, dat je een leuke tijd had...nu voorbereiden op je volgende uitje :7
Afgelikte pindarots _O-

Het gaat opschieten, ik heb er zin in hoor *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201990837
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je stiekem aan het dansen?
Niemand kijkt dus hoeft niet stiekem *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201990863
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201990865
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]
Bij ons om de hoek zat een tapasrestaurantje waar we vaak kwamen, maar dan meestal 's avonds laat na etenstijd, dan werd het een soort stamcafé van buurtbewoners. Superleuk, maar jammer genoeg vond de eigenaar het na 40 jaar buffelen wel welletjes en is hij gaan rentenieren.

Het is hem gegund, maar we zijn wel ons stekkie kwijt. :'(
Klinkt goed :D Deze uitbaters zijn zo Spaans terwijl ze toch Nederlands proberen te praten dat het steeds een paar minuten duurt voor je doorhebt wat ze bedoelen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')